abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70768663
Zoals bekend heeft Ad een nieuwe baan.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij z'n laatste banen ronduit slecht heeft gedaan. Waarom krijgt hij dan nu toch zo'n post? Is hij toch beter in z'n werk dan dat de buitenwacht denkt?
  woensdag 8 juli 2009 @ 08:59:39 #2
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_70768830
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 08:45 schreef en_door_slecht het volgende:

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij z'n laatste banen ronduit slecht heeft gedaan. Waarom krijgt hij dan nu toch zo'n post? Is hij toch beter in z'n werk dan dat de buitenwacht denkt?
Ach, Melkert was niet goed in debatten met Fortuyn en nu is het beeld ontstaan dat het een complete drol is zonder competenties of intelligentie.

Ik heb verder geen idee of hij goed was bij de UNDP. Niets over gehoord of gelezen, op dat ene incident na.
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:05:33 #3
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_70768902
Je kunt er van uitgaan dat hij zijn vak verstaat, anders hadden ze hem niet voor die baan gekozen..
Populariteit heeft weinig te maken met kwaliteit, ik zeg maar: Franz Bauer is HEEL populair
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_70769037
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:05 schreef KlappernootatWork het volgende:
Je kunt er van uitgaan dat hij zijn vak verstaat, anders hadden ze hem niet voor die baan gekozen..
Populariteit heeft weinig te maken met kwaliteit, ik zeg maar: Franz Bauer is HEEL populair
Hoe bedoel je? Dat als ze Franz Bauer benoemen tot VN-gezant dat hij dan wel over kwaliteit zal beschikken?
I´m back.
pi_70769050
Een van zijn voorgangers kwam om bij een bomaanslag. Ik zeg verder niks.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:16:18 #6
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_70769075
Melkert is kamerlid, minister en fractievoorzitter geweest van de PvDA. Dan moet je om te beginnen weldegelijk over competenties beschikken.

Hij heeft de Melkertbaan verzonnen, wat zeer goed ontvangen is.

Bij de UNDP is hij de tweede man vanaf 2006. Echter dicht de man die toen tot voorzitter gekozen was zochtzelf een ceremoniele rol toe. In de praktijk is Melker de baas over de organisatie welke de beschikking heeft over 5 miljard en actief is in 166 landen.

Kijk, de Wolfowitz affaire heeft hem vanuit Amerikaans oogpunt niet heel veel goeds gedaan, maar in principe deed hij daar niets verkeerd.

Hij is in de jaren 70 trouwens in Chili op een illegale bijeenkomst geweest met tegenstanders van het Pinochet-regime, wat je best als dapper kan beschouwen.

Al met al heeft hij een indrukwekkend cv en heeft hij al zijn taken redelijk naar behoren uitgevoerd.

Terecht dus dat hij deze nieuwe job gekregen heeft. Ik zie in Ad zowieso veel meer een politicus dan een bestuurder (wat hij als PvDA lijsttrekker zo dramatisch deed).
pi_70769554
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:16 schreef Elkafila het volgende:
Melkert is kamerlid, minister en fractievoorzitter geweest van de PvDA. Dan moet je om te beginnen weldegelijk over competenties beschikken.
Zeker bij de PvdA hoef je niet zo heel veel te kunnen om op een hoge plek te komen. Dijksma is daar toch een goed voorbeeld van. Daarnaast heeft hij het lijsttrekkerschap ronduit belabberd gedaan.
quote:
Hij heeft de Melkertbaan verzonnen, wat zeer goed ontvangen is.

Nou, dat toch vooral binnen de PvdA. Daarbuiten zag men dat het vooral hele dure uitkeringen waren.
quote:
Bij de UNDP is hij de tweede man vanaf 2006. Echter dicht de man die toen tot voorzitter gekozen was zochtzelf een ceremoniele rol toe. In de praktijk is Melker de baas over de organisatie welke de beschikking heeft over 5 miljard en actief is in 166 landen.
Leuk, zo'n Wiki quote, maar het gaat natuurlijk om de zaak met Bolton. Dat was veel meer een terechte aantijging.
quote:
Al met al heeft hij een indrukwekkend cv en heeft hij al zijn taken redelijk naar behoren uitgevoerd.
En dat is nu net waar het om gaat. Hij heeft de laatste jaren nog nooit een baan erg goed vervuld. Er heeft altijd een zweem omheen gehangen van gepruts.
quote:
Terecht dus dat hij deze nieuwe job gekregen heeft. Ik zie in Ad zowieso veel meer een politicus dan een bestuurder (wat hij als PvDA lijsttrekker zo dramatisch deed).
Als lijsttrekker ben geen politicus?
pi_70773293
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:40 schreef en_door_slecht het volgende:

Zeker bij de PvdA hoef je niet zo heel veel te kunnen om op een hoge plek te komen. Dijksma is daar toch een goed voorbeeld van. Daarnaast heeft hij het lijsttrekkerschap ronduit belabberd gedaan.
Oh? Mwah, ik wil niet veel zeggen maar ik zit bij de VVD en CDA nog te wachten op een lijsttrekker met de kwalificaties van een Kok, Melkert of Bos.
quote:
Nou, dat toch vooral binnen de PvdA. Daarbuiten zag men dat het vooral hele dure uitkeringen waren.
Het waren banen en veel van degenen die Melkert banen hadden zijn doorgestroomd naar normale banen. Maar goed, noem eens iemand die iets beters heeft verzonnen wat ook bewezen heeft gewerkt voor langdurig werkelozen?
Wie van het CDA of de VVD of godbeterhet, Wilders, heeft de flexibiteit van de arbeidsmarkt bevorderd?
quote:
Leuk, zo'n Wiki quote, maar het gaat natuurlijk om de zaak met Bolton. Dat was veel meer een terechte aantijging.
Er is ruim anderhalf jaar onderzoek gepleegd en Melkert viel niets te verwijten.
quote:
En dat is nu net waar het om gaat. Hij heeft de laatste jaren nog nooit een baan erg goed vervuld. Er heeft altijd een zweem omheen gehangen van gepruts.
'tuurlijk joh....vandaar dat hij een van de zwaarste VN posities krijgt, zo'n positie geef je aan klungelaars.
quote:
Als lijsttrekker ben geen politicus?
Melkert is een technocraat, geen populist en inderdaad, hij was niet goed in debatten met mensen als Fortuyn omdat die geen interesse hebben in feiten en cijfers, bekijk de latere debatten maar eens en wat er gebeurt als Fortuyn met cijfers en feiten wordt geconfronteerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2009 11:57:09 ]
pi_70773681
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:56 schreef Tijger_m het volgende:
Het waren banen en veel van degenen die Melkert banen hadden zijn doorgestroomd naar normale banen.
Noem eens een percentage?
quote:
Maar goed, noem eens iemand die iets beters heeft verzonnen wat ook bewezen heeft gewerkt voor langdurig werkelozen?
In Nederland heeft Lubbers een goede naam opgebouwd als het gaat om mensen aan het werk te krijgen. Dat gebeurde door loonmatigingen. In de VS heeft de welfare reform onder Bill Clinton en Newt Gingrich indertijd voor een flinke stap in de goede richting gezorgd.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_70773773
quote:

Een grote baantjesmachine.....niks meer of minder.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:12:25 #11
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70773822
quote:
In de VS heeft de welfare reform onder Bill Clinton en Newt Gingrich indertijd voor een flinke stap in de goede richting gezorgd.
Uit onderzoek blijkt dat het de armoedeproblematiek enkel heeft vergroot en er amper doorstroom is naar betere banen.

Republikeinen zeggen dat het gewoon domme en luie mensen zijn... het standaard rechtse prutriedeltje
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70774894
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Uit onderzoek blijkt dat het de armoedeproblematiek enkel heeft vergroot en er amper doorstroom is naar betere banen.

Republikeinen zeggen dat het gewoon domme en luie mensen zijn... het standaard rechtse prutriedeltje
a) of je laat mensen thuis verrotten of
b) je laat ze werken waarbij ze net zo veel of iets meer verdienen.

Ik kies voor het laatste. Het zijn niet de leukste banen (ik heb veel respect voor mensen die iedere dag bij McDonalds hamburgers in elkaar zetten), maar die mensen hebben iets wat hun bezighoudt, en waarmee hun leven zin heeft.
pi_70775124
quote:

Waar bestond jouw poging uit je aan die indruk te onttrekken? Waarop baseert de buitenwacht zich?

Aan het spelletje wat de neocons met het hem hebben gespeeld wil ik niet eens woorden vuil maken. Dat is zo doorzichtig, die nemen hem waarschijnlijk nog steeds kwalijk dat hij zich ooit tegen de martelingen en verdwijningen van het Pinochet-regime heeft uitgesproken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_70775486
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Aan het spelletje wat de neocons met het hem hebben gespeeld wil ik niet eens woorden vuil maken. Dat is zo doorzichtig, die nemen hem waarschijnlijk nog steeds kwalijk dat hij zich ooit tegen de martelingen en verdwijningen van het Pinochet-regime heeft uitgesproken.
Dat lijkt me sterk. Ik denk dat ze meer problemen hadden met het feit dat Ad zo'n zurige betweter is. Als ik die man als collega had, dan zou ik ook van 'm af proberen te komen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:45:50 #15
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70777082
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:45 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

a) of je laat mensen thuis verrotten of
b) je laat ze werken waarbij ze net zo veel of iets meer verdienen.

Ik kies voor het laatste. Het zijn niet de leukste banen (ik heb veel respect voor mensen die iedere dag bij McDonalds hamburgers in elkaar zetten), maar die mensen hebben iets wat hun bezighoudt, en waarmee hun leven zin heeft.
Zin heeft? Gast, het zijn maar hamburgers hoor
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70777577
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:45 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik ken heel wat mensen die daar wel pap van lusten. McDonalds is overigens een van de weinige bedrijven die het ondanks de crisis nog heel aardig doen.
pi_70777825
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik ken heel wat mensen die daar wel pap van lusten. McDonalds is overigens een van de weinige bedrijven die het ondanks de crisis nog heel aardig doen.
Da's normaal, ja. Vind het overigens nog steeds vreemd want ik eet goedkoper thuis als bij McDonalds. Dat is in de VS overigens anders, daar liggen de prijzen van McD wat lager volgens mij.
pi_70779727
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:56 schreef Tijger_m het volgende:
Oh? Mwah, ik wil niet veel zeggen maar ik zit bij de VVD en CDA nog te wachten op een lijsttrekker met de kwalificaties van een Kok, Melkert of Bos.
De kiezer niet. Die heeft Melkert afgestraft. Natuurlijk niet alleen om hem, maar hij speelde daar een grote rol in.
quote:
Het waren banen en veel van degenen die Melkert banen hadden zijn doorgestroomd naar normale banen.
De kritiek op de Melkertbanen was en is nu juist dat er bijna niemand is doorgestroomd.
quote:
Er is ruim anderhalf jaar onderzoek gepleegd en Melkert viel niets te verwijten.
In een WC-eend onderzoek. Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat Bolton gelijk had, het valt me alleen op dat er ook in die functie felle kritiek op hem was.
quote:
'tuurlijk joh....vandaar dat hij een van de zwaarste VN posities krijgt, zo'n positie geef je aan klungelaars.
Denk jij dat De Hoop Scheffer om zijn kwaliteiten is gekozen bij de NAVO? Dat is allemaal handjeklap. Zo ook bij Melkert. Er was voor hem geen ruimte meer in politiek Den Haag, dus is hij uitgezet bij de VN. Daar gaat inmiddels weer met een volgende klus aan de slag. Promotie, afwisseling of weggepromoveerd? Jij mag het zeggen, ik vind het allemaal wat dubieus.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:04:57 #19
98593 KlappernootatWork
pi_70780407
quote:

Denk jij dat De Hoop Scheffer om zijn kwaliteiten is gekozen bij de NAVO? Dat is allemaal handjeklap. Zo ook bij Melkert. Er was voor hem geen ruimte meer in politiek Den Haag, dus is hij uitgezet bij de VN. Daar gaat inmiddels weer met een volgende klus aan de slag. Promotie, afwisseling of weggepromoveerd? Jij mag het zeggen, ik vind het allemaal wat dubieus.
En hoe verklaar jij de rest van de navo top dan?
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:07:35 #20
177885 JoaC
Het is patat
pi_70780522
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:46 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

De kiezer niet. Die heeft Melkert afgestraft. Natuurlijk niet alleen om hem, maar hij speelde daar een grote rol in.
Melkert heeft ook geen charisma en debatteert slecht.
quote:
De kritiek op de Melkertbanen was en is nu juist dat er bijna niemand is doorgestroomd.
Klopt, maar mensen zaten niet thuis.
quote:
In een WC-eend onderzoek. Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat Bolton gelijk had, het valt me alleen op dat er ook in die functie felle kritiek op hem was.
Als degene die de macht heeft geen verantwoordelijkheid neemt, hoe kan je dan zelf maximaal functioneren?
quote:
De Hoop Scheffer is niet puur op naam gekozen, hij is ook jaren diplomaat geweest, en was minister BuZa, hij had dus ook vakkennis, dat de wereldorganisaties een structuur hebben waarin je moet bruinneuzen, valt individuen niets te verwijten.

Los hiervan ben ik geen grote fan van Melkert of De Hoop Scheffer
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_70788437
quote:

De kiezer ging mee in het gebrabbel van Fortuyn over de zogenaamde puinhopen van Paars en dankzij Fortuyn' achterkamertjes politiek hebben we nu al jaren Balkenende. Goh, zijn we even mee opgeschoten.
quote:
De kritiek is terecht maar dat lag niet aan de opzet van de Melkert baan.
quote:
Uh ja, omdat Melkert weigerde om de neo-cons vrij baan te geven en ja knikker te spelen voor Bush. Niks WC eend onderzoek, er zijn gedurende anderhalf jaar meerdere onderzoeken geweest. Lees het even na zou ik zeggen.
quote:
Nee, Jaap is door Balkenende in het zadel geholpen omdat Balkenende hem via een smerige truuk als lijsttrekker geloosd had, in ruil daarvoor gaf Nederland steun aan de Irak inval.
Wat hebben wij de VN gegeven voor Melkert? Kijk, als je dit soort uitspraken doet, onderbouw het dan nog een beetje, in het geval De Hoop Scheffer is er tenminste nog een verhaal te bakken.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:15:10 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_70788804
Melkert is geen sympathiek figuur en een waardeloze debater maar dom is hij ook zeker niet. Ik denk dat de VN hem niet zomaar neemt. Want zo internationaal machtig lijkt me de Pvda ook weer niet en waarom zouden ze dan een uitgerangeerde partijleider nemen?

Hij is een beetje de Louis van Gaal van de politiek eigenlijk
pi_70788823
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:45 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, en?
Ik rijd elke dag rond op een heftruck, pak wat spullen in, check voorraden enz. Ook niet bepaald een geestelijke uitdaging, maar toch voel ik me heel wat zinvoller dan 'kunstenaars' met een dito uitkering e.a. slachtoffers van het systeem die thuis blijven kniezen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:18:40 #24
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70788929
quote:

In een WC-eend onderzoek.
Het is altijd grappig dat rechtsjes doen alsof overheidsinstellingen een monolithisch blok zijn. Onzin natuurlijk. Dat onderzoek is verricht door een onafhankelijk departement waar Melkert geen enkele invloed op had.

Was echt geen WC-eend onderzoek. Was dat het wel geweest dat zou Melkert er niet meer gezeten hebben. Melkert is immers maar een pion en de Verenigde Staten de geldschieter en leverancier van personeel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70789391
Melkert heeft geen competenties, het is een éénzijdige man die niets op heeft met mensen. Het is drammer die altijd gelijk wil hebben en dat doet door cijfers die niemand anders zelf ook heeft.

Melkert is een pvda-er, die geven en schenken elkaar de baantjes onder het motto als ik wat voor jou doe dan doe jij wat voor mij. Dat heeft niets met competenties te maken.

Een op de vlucht geslagen man die zijn discussie met Fortuyn verloor, en dat deed om zijn gezicht maar te kunnen redden. En in de usa glashard andere mensen laat vallen als dat hem zo uitkomt.

Je mag je ook nog eens afvragen hoeveel bloed aan zijn handen kleeft door Fortuyn te demoniseren.

Raar mannetje zonder een menselijk karakter.
nothing will change without a rebel
pi_70789529
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:15 schreef Hexagon het volgende:
Melkert is geen sympathiek figuur en een waardeloze debater maar dom is hij ook zeker niet. Ik denk dat de VN hem niet zomaar neemt. Want zo internationaal machtig lijkt me de Pvda ook weer niet en waarom zouden ze dan een uitgerangeerde partijleider nemen?
Omdat de PvdA een bestuurderspartij is, die overal z'n mannetjes heeft zitten. Dat is an sich niet verkeerd, maar samen met het feit dat Nederland een belangrijke geldschieter is voor de UNDP maakt wel dat de PvdA banen heeft uit te delen bij de VN.

Overigens zou ik nooit willen beweren dat Melkert dom is, is twijfel alleen over z'n capaciteiten, omdat hij het altijd voor elkaar weet te krijgen om negatief in de publiciteit te raken, en dat heeft altijd met z'n functioneren te maken.
pi_70789606
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is altijd grappig dat rechtsjes doen alsof overheidsinstellingen een monolithisch blok zijn. Onzin natuurlijk. Dat onderzoek is verricht door een onafhankelijk departement waar Melkert geen enkele invloed op had.

Was echt geen WC-eend onderzoek. Was dat het wel geweest dat zou Melkert er niet meer gezeten hebben. Melkert is immers maar een pion en de Verenigde Staten de geldschieter en leverancier van personeel.
Oh, ja, want ik ben zo ontzettend rechts!
De VN zit helemaal niet te wachten op heibel in de tent, dat alleen is al een reden om te doen alsof Melkert het prima heeft gedaan (het was natuurlijk niet alleen Melkert waar de pijlen op gericht waren).
pi_70791747
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:32 schreef bendk het volgende:
Melkert heeft geen competenties, het is een éénzijdige man die niets op heeft met mensen. Het is drammer die altijd gelijk wil hebben en dat doet door cijfers die niemand anders zelf ook heeft.

Melkert is een pvda-er, die geven en schenken elkaar de baantjes onder het motto als ik wat voor jou doe dan doe jij wat voor mij. Dat heeft niets met competenties te maken.

Een op de vlucht geslagen man die zijn discussie met Fortuyn verloor, en dat deed om zijn gezicht maar te kunnen redden. En in de usa glashard andere mensen laat vallen als dat hem zo uitkomt.

Je mag je ook nog eens afvragen hoeveel bloed aan zijn handen kleeft door Fortuyn te demoniseren.

Hierboven noemde iemand Kok ookal iemand met competenties...
Wat een walgelijke man was en is dat zeg. Het halve nederlandse volk voor gestoord uitmaken, en tegen graaien zijn maar niet veel later precies hetzelfde doen.
Tja.. dat zijn rasechte pvda'ers
pi_70792803
Vriendjespolitiek heeft niets te maken met competenties.
pi_70798201
quote:

Melkert heeft nooit termen als Mussolini (Eenhoorn VVD) of het Anne Frank verhaal erbij gehaald zoals de man van D66.
Rot nou toch eens keer op met die demoniserings onzin, het ergste wat Melkert gezegd heeft is dit ""Wat de heer Fortuyn doet, is echt het laatste wat je moet doen: groepen tegen mekaar opzetten." Hij noemde Fortuyn ook een populist, overigens, en terecht.

Ik wordt echt doodziek van lulhannesen zoals jij, die nu nog die leugens rondstrooien.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2009 23:32:40 ]
pi_70802171
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 23:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Melkert heeft nooit termen als Mussolini (Eenhoorn VVD) of het Anne Frank verhaal erbij gehaald zoals de man van D66.
Rot nou toch eens keer op met die demoniserings onzin, het ergste wat Melkert gezegd heeft is dit ""Wat de heer Fortuyn doet, is echt het laatste wat je moet doen: groepen tegen mekaar opzetten." Hij noemde Fortuyn ook een populist, overigens, en terecht.

Ik wordt echt doodziek van lulhannesen zoals jij, die nu nog die leugens rondstrooien.
Precies, zoals ik al eerder schreef is dat hij niet weet hoe hij met mensen om weet te gaan, dit soort mensen gebruiken in de openbaarheid wat ingestudeerde standaard zinnetjes.

Maar achter de schermen communiceren dit soort mensen door andere -zwakkere- mensen te manipuleren, heel beschaafd natuurlijk.
  donderdag 9 juli 2009 @ 07:30:29 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_70802385
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:36 schreef en_door_slecht het volgende:

Overigens zou ik nooit willen beweren dat Melkert dom is, is twijfel alleen over z'n capaciteiten, omdat hij het altijd voor elkaar weet te krijgen om negatief in de publiciteit te raken, en dat heeft altijd met z'n functioneren te maken.
Dat is natuurlijk een beetje een imagokwestie. Sinds 2002 is Melkert een populaire pispaal zodat het gezeik rondom die UNDP alleen maar in zijn nadeel kon uitvallen. Of ie echt fout zat deed er niet toe. De naam Melkert is voor velen genoeg om hem bij voorbaat de grond in te boren.
pi_70803211
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 05:32 schreef bendk het volgende:

Precies, zoals ik al eerder schreef is dat hij niet weet hoe hij met mensen om weet te gaan, dit soort mensen gebruiken in de openbaarheid wat ingestudeerde standaard zinnetjes.

Maar achter de schermen communiceren dit soort mensen door andere -zwakkere- mensen te manipuleren, heel beschaafd natuurlijk.
Ja hoor, wat jij wil.
pi_70803737
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:15 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Ja, en?
Ik rijd elke dag rond op een heftruck, pak wat spullen in, check voorraden enz. Ook niet bepaald een geestelijke uitdaging, maar toch voel ik me heel wat zinvoller dan 'kunstenaars' met een dito uitkering e.a. slachtoffers van het systeem die thuis blijven kniezen.
Op Fok! ben je wel een beetje een kunstenaar, toch?
I´m back.
pi_70803774
quote:

Misschien zijn dit stuk voor stuk nu juist de competenties die de VN zoekt bij iemand voor de functie van VN-gezant voor Irak hè... dat weet je niet. Daarnaast is hij geen vrijgezel en houdt hij van SM.
I´m back.
pi_70803869
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 07:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een beetje een imagokwestie. Sinds 2002 is Melkert een populaire pispaal zodat het gezeik rondom die UNDP alleen maar in zijn nadeel kon uitvallen. Of ie echt fout zat deed er niet toe. De naam Melkert is voor velen genoeg om hem bij voorbaat de grond in te boren.
Een mannelijke Sarah Palin?
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:52:18 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_70805726
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik denk dat Gordon Brown een beter vergelijkingsmateriaal is
pi_70810522
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef Lyrebird het volgende:

Nee, Palin is corrupt,dom white trash, dat is niet te vergelijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2009 13:18:41 ]
pi_70810667
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, Palin is corrupt en dom, dat is niet te vergelijken.
Het bewijs dat ze corrupt is, is flinterdun. Er zijn weinig gouverneurs die zo hard tegen corruptie hebben opgetreden.

Er is geen twijfel over mogelijk dat ze domme uitspraken heeft gedaan. Maar ja, vrouwen in de poliitiek...
pi_70810703
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

... white trash...
Dan heb jij nog nooit white trash gezien.
pi_70812892
Ik denk dat Melkert 'keurig' is weggepromoveerd. De man was voor de Amerikanen een last gezien de problemen die ze met hem hadden gedurende zijn UNDP tijd. Wat kan je dan het beste doen Amerikanen? Hem lekker ver weg droppen. Bovendien vertrekken de Amerikanen binnenkort toch uit Irak. Met andere woorden een zeer competent iemand als VN gezant is niet meer noodzakelijk.

Kortom. Melkert is gefopt.
pi_70817553
Melkert wordt in Nederland behandeld op manier die erger dan hetgeen waarvan sommigen hem in 2002 beschuldigden. Zijn 'demonisering' zou hebben geleid tot de moord op Fortuyn. Grote bullshit, natuurlijk. Fortuyn is vermoord door een radicale idioot.

Melkert stond destijds voor compleet andere denkbeelden dan alles wat Fortuyn uitkraamde. Er was een zichtbare, oprechte walging zichtbaar bij Melkert zo gauw Fortuyn zijn mond opendeed. Nee, Melkert heeft dat allemaal niet tactisch aangepakt, maar 'demonisering'.... - dat is toch wel een erg groot woord. Zeker als je kijkt naar wat Wilders tegenwoordig over jan en alleman roept, inclusief politieke opponenten. Wilders zet de boel op scherp en staat op 32 zetels in de peilingen, Melkert zette destijds de boel op scherp, maar deed aan 'demonisering' en werd zowat tot moordenaar verklaard.

Melkert is een sluwe, berekenende, maar ook bekwame politicus geweest. Hij is echt niet zomaar minister geworden en ook niet zomaar tot lijsttrekker gekozen. Evenmin komt deze nieuwe post zomaar uit de lucht vallen. Ook al vinden sommigen het maar lastig om over de lippen te krijgen, het zo maar zo eens kunnen dat Ad Melkert gewoon uitermate geschikt is voor deze taak. Hij loopt er in elk geval niet voor weg.

Ik zou Melkert te zijner tijd nog wel weer eens willen terugzien in de Nederlandse politiek, zoals dat bijvoorbeeld ook met minister Hirsch Ballin gebeurt nu. Die stompzinnige Fortuyn-sentimenten moeten eens worden begraven. Ik ben benieuwd wat Ad Melkert in zijn nieuwe baan laat zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2009 16:34:57 ]
pi_70823928
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:34 schreef isogram het volgende:

. Ik ben benieuwd wat Ad Melkert in zijn nieuwe baan laat zien.
misschien komt de kogel dan wel van rechts ....
pi_70824949
Melkert-bashen, dat is zo 2002...
GO LANCE !!!
pi_70833147
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dan heb jij nog nooit white trash gezien.
Nou, ik denk het wel, jij bent niet de enige Nederlander die in de VS gewoond en gewerkt heeft, of in jouw geval nog steeds.
pi_70836987
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, ik denk het wel, jij bent niet de enige Nederlander die in de VS gewoond en gewerkt heeft, of in jouw geval nog steeds.
Als je white trash hebt gezien, dan weet je dat Sarah Palin niet in die categorie valt. Een grote familie en tegen abortus zijn is niet hetzelfde als white trash.

Daarvoor moet je toch echt op een vrijdagavond in Walmart zijn.
pi_70848522
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:04 schreef Tijger_m het volgende:

Uh ja, omdat Melkert weigerde om de neo-cons vrij baan te geven en ja knikker te spelen voor Bush.

Nee, Jaap is door Balkenende in het zadel geholpen omdat Balkenende hem via een smerige truuk als lijsttrekker geloosd had, in ruil daarvoor gaf Nederland steun aan de Irak inval.
Wat hebben wij de VN gegeven voor Melkert? Kijk, als je dit soort uitspraken doet, onderbouw het dan nog een beetje, in het geval De Hoop Scheffer is er tenminste nog een verhaal te bakken.
Jij bent van de grote rechtse samenzweringen he... een verzuurde communist misschien? Geloof je ook in de NWO of gaat je dat nog iets te ver?
Ja, ik generaliseer.
pi_70848915
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:03 schreef .txt het volgende:
Melkert-bashen, dat is zo 2002...
Vind ik ook. Laten we nou gewoon eens heel reëel kijken naar wat die man goed en fout heeft gedaan. En laten we ook eens heel reëel kijken naar al het geschreeuw van Fortuyn in 2001 in 2002, met zijn "puinhopen van Paars"... - hoe erg waren die puinhopen eigenlijk? Zijn ze niet enorm overdreven? Is het niet zo dat Nederlanders al snel aanlopen achter de klager die maar hard genoeg schreeuwt? Je ziet het nu toch ook met Wilders?

En wat deed Melkert nou eigenlijk fout? De man was een verdienstelijk minister van Sociale Zaken. Ja, zijn charisma kon stukken beter. Ja, hij reageerde totaal verkeerd op de flamboyante Fortuyn. Maar waarom mag Melkert (of wie dan ook) niet enorm van mening verschillen van Fortuyn? Waarom mag Melkert niet afstand nemen van wat Fortuyn roept? Dat doen ze nu toch ook allemaal bij Wilders? En Wilders omgekeerd toch net zo? - Heeft Melkert ooit opgeroepen tot het haten van Fortuyn? - De moord op Fortuyn goedgepraat? Dacht het niet...

De man verdient eigenlijk eerherstel om de simpele reden dat hij niets misdaan heeft. Zeker in het Nederland van 2009, dat massaal wegloopt met die schreeuwleliljk uit Venlo, is er geen enkele reden om Melkert ook maar iets te verwijten.

In navolging van "de puinhopen van paars" zou ik graag eens een boek zien over 7 jaar Balkenende, met de titel: "de puinhopen sinds paars". Iets zegt mij dat zo'n boek wel eens een stuk dikker en beter gefundeerd kan worden...
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:36:38 #49
98593 KlappernootatWork
pi_70848969
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef isogram het volgende:

[..]

Vind ik ook. Laten we nou gewoon eens heel reëel kijken naar wat die man goed en fout heeft gedaan. En laten we ook eens heel reëel kijken naar al het geschreeuw van Fortuyn in 2001 in 2002, met zijn "puinhopen van Paars"... - hoe erg waren die puinhopen eigenlijk? Zijn ze niet enorm overdreven? Is het niet zo dat Nederlanders al snel aanlopen achter de klager die maar hard genoeg schreeuwt? Je ziet het nu toch ook met Wilders?

En wat deed Melkert nou eigenlijk fout? De man was een verdienstelijk minister van Sociale Zaken. Ja, zijn charisma kon stukken beter. Ja, hij reageerde totaal verkeerd op de flamboyante Fortuyn. Maar waarom mag Melkert (of wie dan ook) niet enorm van mening verschillen van Fortuyn? Waarom mag Melkert niet afstand nemen van wat Fortuyn roept? Dat doen ze nu toch ook allemaal bij Wilders? En Wilders omgekeerd toch net zo? - Heeft Melkert ooit opgeroepen tot het haten van Fortuyn? - De moord op Fortuyn goedgepraat? Dacht het niet...

De man verdient eigenlijk eerherstel om de simpele reden dat hij niets misdaan heeft. Zeker in het Nederland van 2009, dat massaal wegloopt met die schreeuwleliljk uit Venlo, is er geen enkele reden om Melkert ook maar iets te verwijten.

In navolging van "de puinhopen van paars" zou ik graag eens een boek zien over 7 jaar Balkenende, met de titel: "de puinhopen sinds paars". Iets zegt mij dat zo'n boek wel eens een stuk dikker en beter gefundeerd kan worden...
Helemaal mee eensch
Shit! werken zuigt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')