abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 08:07:33 #1
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70768239
Wat zijn het toch klapjosties.

vandaag op de A15 bij Vaanplein. 2(!!) rijstroken afgesloten in de spits. Groot ongeluk zou je denken. Wat blijkt? HELEMAAL niets aan de hand.

Paar dagen geleden: Iemand staat met zijn auto op de vluchtstrook met pech wat doen ze? 2 wegvakken afsluiten
Er rijden tal van auto's van rijkwaterstaat rond om iedereen te helpen en het land hangt vol met camera's maar ze krijgen het niet voor elkaar op het juiste knopje te drukken.

Ik snap al hoe dat daar gaat:
Jan: "HENK!!!! "
Henk: "wat? "
Jan: "gvd ze kunnen hier zomaar door rijden, in de spits notabene "
Henk: "GVD "
Jan "ik gooi wel een rijstrook dicht, zal ze leren "

Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_70768267
Kortzichtige OP.
pi_70768446
Korte lontjes in het verkeer
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_70768484
Terechte klacht me dunkt.
Maar een paint van Henk en Jan zou beter geweest zijn.
pi_70768540
TS rijdt auto
OV dat is pas goed man!
  woensdag 8 juli 2009 @ 08:39:21 #6
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70768594
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 08:28 schreef Trannellius het volgende:
Korte lontjes in het verkeer
wie zei wat over kort lontje. maar onnodig in de file staat vind ik wel vervelend. ga er niet aso van rijden.
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_70768853
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 08:39 schreef Matty___ het volgende:

[..]

wie zei wat over kort lontje.
Trannellius.
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:08:02 #8
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70768938
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:01 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Trannellius.
zo jij bent lekker wakker :
pi_70768986
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:08 schreef Matty___ het volgende:

[..]

zo jij bent lekker wakker :

Daar hoef je niet wakker voor te zijn om dat te snappen
pi_70769027
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 08:32 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht me dunkt.
Maar een paint van Henk en Jan zou beter geweest zijn.
Waar blijft die paint!
pi_70769715
Of die matrixborden die in een tijd van 15 seconden van 90 naar 50, dan ineens naar 70 en weer terug naar 50 gaan. Loop eens niet de hele tijd met die knopjes te spelen daar .
pi_70769808
Moet je maar niet in de randstad wonen
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:55:30 #13
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70769861
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:49 schreef Sapstengel het volgende:
Of die matrixborden die in een tijd van 15 seconden van 90 naar 50, dan ineens naar 70 en weer terug naar 50 gaan. Loop eens niet de hele tijd met die knopjes te spelen daar .
Idd, dat is het meest stupide
pi_70769957
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:49 schreef Sapstengel het volgende:
OMG, zo herkenbaar. En dan is er ook gewoon helemaal NIETS aan de hand. Vooral tussen Rotterdam en Schiedam (bij die trajectcontrole) hebben ze daar een handje van
pi_70769978
Ja en dan rijdt de weg ook nog vol met idioten die 120 rijden en direct vol op de rem gaan als die borden ineens op 70 springen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:05:36 #16
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70770067
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en dan rijdt de weg ook nog vol met idioten die 120 rijden en direct vol op de rem gaan als die borden ineens op 70 springen.
soms heb ik het gevoel dat de matrixborden meer file veroorzaken dan oplossen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Matty___ op 08-07-2009 10:14:18 ]
pi_70770097
File is sowieso een vreemd iets wat langzaam bij de mensen in de hersenen is gekropen. Files bestaan namelijk niet, het is een geestelijke beperking van een gedeelte van de bevolking.
Als Rijkswaterstaat nou gewoon Matrix-borden ophangt waar men aftelt van 10 tot 0 en bij 0 begint iedereen gas te geven en 70 te rijden.... opgelost.
Geen file meer en al die josti's hun mond gesnoerd.

Ja ik ben een genie.
U MAD?
pi_70770145
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ja ik ben een genie.
Ik vind van niet.
pi_70770149
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:05 schreef Matty___ het volgende:

[..]

soms heb ik het gevoel dat de matrixboorden meer file veroorzaken dan oplossen.
Klopt ja. Op sommige stukken is dat dacht ik ook de bedoeling, dan maken ze een file ergens tussen de weilanden, zodat alle auto's niet in de buurt van een stad stilstaan ivm fijnstof oid . Erg irritant ja, hele weg staat stil, maar zodra die borden uit gaan is er niks meer aan de hand.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:12:06 #20
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70770206
quote:
File is sowieso een vreemd iets wat langzaam bij de mensen in de hersenen is gekropen. Files bestaan namelijk niet, het is een geestelijke beperking van een gedeelte van de bevolking.
Als Rijkswaterstaat nou gewoon Matrix-borden ophangt waar men aftelt van 10 tot 0 en bij 0 begint iedereen gas te geven en 70 te rijden.... opgelost.

Ja ik ben een genie.
als iedereen dan ook 70 zuo rijden. maar je hebt altijd mensen die dan 90 moeten rijden en dan vervolgens vol in de anker moeten gaan waardoor 10 auto's achter hun weer file ontstaat.

het idee van het matrixboord werk alleen als iedereen zich eraan zou houden. maar als er maar 1 is die dat niet doet werkt het niet meer.
oplossing zou een automatische snelheidsbegrensing meoten zijn welke aan het matrixboord is gekoppeld.

moeten ze bij rijkswaterstaat wel van de knopjes afblijven.
120-50-70-50-120
pi_70770281
quote:
Ja ik ben een genie.
En dan ook nog een meesterlijk acteur.
Hoera! Weer een kuttopic!
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:23:42 #22
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_70770516
quote:

Ja ik ben een genie.
Aftellen en dan allemaal vol op het gas.
pi_70771089
quote:

Ja ik ben een genie.
_!

Bekend met het fenomeen dat hogere snelheden leiden tot een langere remweg?
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:46:46 #24
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_70771133
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:09 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt ja. Op sommige stukken is dat dacht ik ook de bedoeling, dan maken ze een file ergens tussen de weilanden, zodat alle auto's niet in de buurt van een stad stilstaan ivm fijnstof oid . Erg irritant ja, hele weg staat stil, maar zodra die borden uit gaan is er niks meer aan de hand.
Heb ik ook last van, en zeker als het matrix bord 50 aangeeft, dan voel ik me net weer een stadsmens. pleur toch op en laat ons gewoon doorrijden.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_70771194
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:09 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik vind van niet.
Boeit het uberhaupt iemand wat jij vind . Nee dus.

Maar goed. Mijn oplossing is DE oplossing tegen het fileprobleem. Zal die Verhagen eens even een mailtje sturen.
U MAD?
pi_70771281
quote:

Ja ik ben een genie.

Ligt aan Nederlanders, in andere landen kan het wel. In Zuid-Korea (en wel meer van die landen in die buurt) bijvoorbeeld sta je op een zevenbaansweg voor een stoplicht, de miliseconde dat het licht groen wordt rijdt elke auto weg, dus ook de 15e in de rij. Rij je niet dan ligt je auto dus in de kreukels.

Kunnen sommigen hier wel een voorbeeld aan nemen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:56:01 #27
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70771404
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Ligt aan Nederlanders, in andere landen kan het wel. In Zuid-Korea (en wel meer van die landen in die buurt) bijvoorbeeld sta je op een zevenbaansweg voor een stoplicht, de miliseconde dat het licht groen wordt rijdt elke auto weg, dus ook de 15e in de rij. Rij je niet dan ligt je auto dus in de kreukels.

bij de spleetogen is elk miligram eigen wil en mening eruit gefokt
pi_70771444
Da's een ander verhaal, ik zou er ook niet willen wonen maar het verkeer stroomt tenminste wel door terwijl de wegen 30x drukker bezet zijn.
pi_70771470
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef Aestivate het volgende:

[..]

U MAD?
pi_70771796
quote:
Files bestaan namelijk niet,
Oh ja
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:28:41 #31
261997 Frikadel_Speciaal
Dus niet Frikandel.
pi_70772307
quote:

Ja ik ben een genie.
Haha, daar heb ik ook wel eens over na zitten denken Ik doe t ook vaak zat als k als 2e bij een stoplicht sta. Iets meer afstand nemen, en als ie op groen springt gewoon al gaan rollen en gas geven maar.
Maarja, je hebt natuurlijk ook zat mensen die minder hard weg rijden
Oh, en zal wel een leuke bende worden als iemand z'n auto uit laat vallen
pi_70773326
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:

[..]

Haha, daar heb ik ook wel eens over na zitten denken Ik doe t ook vaak zat als k als 2e bij een stoplicht sta. Iets meer afstand nemen, en als ie op groen springt gewoon al gaan rollen en gas geven maar.
Maarja, je hebt natuurlijk ook zat mensen die minder hard weg rijden
Oh, en zal wel een leuke bende worden als iemand z'n auto uit laat vallen
Daar zeg je me wat. Ik moest met een stel gasten vanuit een uitzendbureau een keer ergens met de auto naar toe. Die gasten noemden zichzelf 'stoners' ( ). De chauffeur was zijn titel 'chaffeur' niet echt waard. Grappige gozer, maar rijden kwam er niet echt van terecht: hij was echt constant voor het verkeerslicht niét aan het opletten. Ik en de andere gasten moesten de hele tijd zeggen dat het groen was en dan ging ie óf vol op het gas, óf dat resulteerde in het afslaan van de motor. Overigens ook hoop boze bestuurders gehad die achter ons wegscheurden en snel inhaalden. Eén keer was het groen, had niemand zin meer om hem erop te wijzen dat het groen was, en stonden we daar zo lang dat het al weer rood werd. Royal sadness FTW!
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:56:35 #33
181126 MouzurX
Misschien?
pi_70775245
quote:

Ja ik ben een genie.
probleem is idd dat je wanneer je stil staat <1 meter tussen iedere auto hebt en je wel wat meer dan 1 meter afstand moet houden als je 120 rijdt wil je niet wanneer iemand moet remmen tegen zijn achteruit aan zitten
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_70776041
Bel je rijkswaterstaat op, krijg je nog antwoord op je vraag. 0800-8002 dacht ik. Stond tijd geleden op die tekstinformatie borden.
pi_70776392
Ik had dat ideetje ook eerder (zeg maar, een paar jaar geleden) maar dan wat uitgebreider, en zeker nu in 2009 we technologisch vergevorderd zijn zou het denk ik wel haalbaar zijn:

Tijdens het rijden instellen wat je wilt rijden op een soort afstand/snelheidcomputer. Dat ding checkt voor je hoe ver je van de auto voor je rijdt en hoeveel hij wilt rijden. Als dat hetzelfde is starten jullie dus tegelijk en rijd je ook tegelijk even snel. Bij een rood licht moet hij stoppen, jij ook, maar aangezien je computer dus weet dat hij stopt heb je geen reactietijdproblemen en kan je perfect, zelfs met 1 meter afstandverschil, tegelijk remmen voor een stoplicht.
Zou speciaal op de snelweg goed werken, mensen die 80-90 willen rechts, 100-110 midden en de rest links.

Enige probleem is dat elke auto anders is en dus niet even snel accelereert of remt.
pi_70776469
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 08:35 schreef tinny het volgende:
TS rijdt auto
OV dat is pas goed man!
TS heeft tenminste een auto

Auto rijden is leuk
pi_70776700
vanaf Amsterdam tot weert maar 80 km/uur kunnen rijden op de A2 om 2 uur in de nacht
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')