wie zei wat over kort lontje. maar onnodig in de file staat vind ik wel vervelend. ga er niet aso van rijden.quote:
zo jij bent lekker wakker :quote:
Waar blijft die paint!quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:32 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht me dunkt.
Maar een paint van Henk en Jan zou beter geweest zijn.
Idd, dat is het meest stupidequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:49 schreef Sapstengel het volgende:
Of die matrixborden die in een tijd van 15 seconden van 90 naar 50, dan ineens naar 70 en weer terug naar 50 gaan. Loop eens niet de hele tijd met die knopjes te spelen daar.
OMG, zo herkenbaar. En dan is er ook gewoon helemaal NIETS aan de hand. Vooral tussen Rotterdam en Schiedam (bij die trajectcontrole) hebben ze daar een handje vanquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:49 schreef Sapstengel het volgende:
Of die matrixborden die in een tijd van 15 seconden van 90 naar 50, dan ineens naar 70 en weer terug naar 50 gaan. Loop eens niet de hele tijd met die knopjes te spelen daar.
soms heb ik het gevoel dat de matrixborden meer file veroorzaken dan oplossen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en dan rijdt de weg ook nog vol met idioten die 120 rijden en direct vol op de rem gaan als die borden ineens op 70 springen.
Klopt ja. Op sommige stukken is dat dacht ik ook de bedoeling, dan maken ze een file ergens tussen de weilanden, zodat alle auto's niet in de buurt van een stad stilstaan ivm fijnstof oidquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:05 schreef Matty___ het volgende:
[..]
soms heb ik het gevoel dat de matrixboorden meer file veroorzaken dan oplossen.
als iedereen dan ook 70 zuo rijden. maar je hebt altijd mensen die dan 90 moeten rijden en dan vervolgens vol in de anker moeten gaan waardoor 10 auto's achter hun weer file ontstaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
File is sowieso een vreemd iets wat langzaam bij de mensen in de hersenen is gekropen. Files bestaan namelijk niet, het is een geestelijke beperking van een gedeelte van de bevolking.
Als Rijkswaterstaat nou gewoon Matrix-borden ophangt waar men aftelt van 10 tot 0 en bij 0 begint iedereen gas te geven en 70 te rijden.... opgelost.
Geen file meer en al die josti's hun mond gesnoerd.
Ja ik ben een genie.
Aftellen en dan allemaal vol op het gas.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
File is sowieso een vreemd iets wat langzaam bij de mensen in de hersenen is gekropen. Files bestaan namelijk niet, het is een geestelijke beperking van een gedeelte van de bevolking.
Als Rijkswaterstaat nou gewoon Matrix-borden ophangt waar men aftelt van 10 tot 0 en bij 0 begint iedereen gas te geven en 70 te rijden.... opgelost.
Ja ik ben een genie.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ja ik ben een genie.
Heb ik ook last van, en zeker als het matrix bord 50 aangeeft, dan voel ik me net weer een stadsmens. pleur toch op en laat ons gewoon doorrijden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Op sommige stukken is dat dacht ik ook de bedoeling, dan maken ze een file ergens tussen de weilanden, zodat alle auto's niet in de buurt van een stad stilstaan ivm fijnstof oid. Erg irritant ja, hele weg staat stil, maar zodra die borden uit gaan is er niks meer aan de hand.
Boeit het uberhaupt iemand wat jij vindquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ja ik ben een genie.
bij de spleetogen is elk miligram eigen wil en mening eruit gefoktquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ligt aan Nederlanders, in andere landen kan het wel. In Zuid-Korea (en wel meer van die landen in die buurt) bijvoorbeeld sta je op een zevenbaansweg voor een stoplicht, de miliseconde dat het licht groen wordt rijdt elke auto weg, dus ook de 15e in de rij. Rij je niet dan ligt je auto dus in de kreukels.
Kunnen sommigen hier wel een voorbeeld aan nemen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ligt aan Nederlanders, in andere landen kan het wel. In Zuid-Korea (en wel meer van die landen in die buurt) bijvoorbeeld sta je op een zevenbaansweg voor een stoplicht, de miliseconde dat het licht groen wordt rijdt elke auto weg, dus ook de 15e in de rij. Rij je niet dan ligt je auto dus in de kreukels.
Kunnen sommigen hier wel een voorbeeld aan nemen.
Oh jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Files bestaan namelijk niet,
Haha, daar heb ik ook wel eens over na zitten denkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ja ik ben een genie.
Daar zeg je me wat. Ik moest met een stel gasten vanuit een uitzendbureau een keer ergens met de auto naar toe. Die gasten noemden zichzelf 'stoners' (quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Haha, daar heb ik ook wel eens over na zitten denkenIk doe t ook vaak zat als k als 2e bij een stoplicht sta. Iets meer afstand nemen, en als ie op groen springt gewoon al gaan rollen en gas geven maar.
Maarja, je hebt natuurlijk ook zat mensen die minder hard weg rijden
Oh, en zal wel een leuke bende worden als iemand z'n auto uit laat vallen![]()
probleem is idd dat je wanneer je stil staat <1 meter tussen iedere auto hebt en je wel wat meer dan 1 meter afstand moet houden als je 120 rijdt wil je niet wanneer iemand moet remmen tegen zijn achteruit aan zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ja ik ben een genie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |