Laat dan maar aanstaan juistquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:58 schreef Heatseeker het volgende:
Zet die pc nou maar uit, straks slaat het er nog in.
Ja, wie weet komt zijn huis nog blank te staan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:58 schreef Heatseeker het volgende:
Zet die pc nou maar uit, straks slaat het er nog in.
De kans dat het inslaat is 1 op de 50-9809879868765876576, relaxquote:
Dus de kans is wel aanwezigquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
De kans dat het inslaat is 1 op de 50-9809879868765876576, relax
Het ebt al weg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef JJH het volgende:
Welke regen?
Volgens mij is het droog hier, maar dat kan ik niet zien want het is donker buiten.
Ja dat wel. (het is al zowaar afgelopen hier in R'dam), maar het begon zonder regen. Dus als het bij jou ook onweert...quote:
You're right. Ik zal er op letten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:15 schreef Laertes het volgende:
Je quote wel mooi Typhoon, maar kan je niet net als hij kanker niet als krachtterm gebruiken?
Al is het maar uit respect voor de 25 miljoen patienten.
I second that!quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik moet hier gepost hebben omdat Yvonne een lekker wijf is.
Ik niet, Bert Brussen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:14 schreef Anchor het volgende:
@Yvonne
Wat vind je zo erg aan vrouwen met Uggs?
Ohwww......quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik niet, Bert Brussen!
Waarom vind ik FOK! net zo erg als vrouwen met Uggs?
©Bert Brussen
Ik ga toch niet zeggen dat FOK! eng is!quote:
Je weet het maar nooit met jou!quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zeggen dat FOK! eng is!
Nee, want dat zou betekenen dat je zelf ook eng bent!quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap dat "respect" niet echt. Ik kan respect hebben voor een brandweerman die net iemand met gevaar voor eigen leven uit een brandend gebouw haalt. Voor het kassasletje die de seniele bejaarde helpt met het op de band zetten van haar boodschappen. Maar voor dat soort dingen komt "medeleven" toch eerder in gedachten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:15 schreef Laertes het volgende:
Je quote wel mooi Typhoon, maar kan je niet net als hij kanker niet als krachtterm gebruiken?
Al is het maar uit respect voor de 25 miljoen patienten.
Nee, net zo ERG... da's heeeeeeel wat anders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moeder op een hobbelpaard.quote:
Je mot m'n haar nog vlechtenquote:
Gaan we mierenneuken om half 2 's nachts?quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:29 schreef Anchor het volgende:
[..]
Nee, net zo ERG... da's heeeeeeel wat anders.
Bron?quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:39 schreef intraxz het volgende:
Wisten jullie dat er elke seconde er 2000 bliksem inslagen zijn op de aarde?
Nee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaan we mierenneuken om half 2 's nachts?
Mooi! Dan ga ik pitten, toedels!quote:
Truste, ik zou 2 uur geleden al. 'k ga nu ook maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |