Kom op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:05 schreef raaavi het volgende:
Oja gefeliciteerd.
nu weet ik alsog niet zeker of je een man van 60+ bent, of een chick
Daar ligt zij wakker van?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:05 schreef raaavi het volgende:
Oja gefeliciteerd.
nu weet ik alsog niet zeker of je een man van 60+ bent, of een chick
Whehe, precies. En bedankt alluurrrrrquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar ligt zij wakker van?
Gefeliciteerd BT![]()
![]()
!
hetzelfde geld voor jouquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar ligt zij wakker van?
Gefeliciteerd BT![]()
![]()
!
Niet veel anders dan een kwartier geledenquote:
Haha, my godquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:15 schreef raaavi het volgende:
[..]
Bewijs kon je me nooit leveren, geef me enige reden waarom ik je niet zou mogen wantrouwen?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, my god. Ik heb toch al toegegeven dat ik een hitsige opa van 70 ben?
On-topic. Sorry BT.
Jaja Allure_ en ik zijn zo sexaaaay dat we niet echt kunnen bestaan, we geven het toe.. We zijn 2 60 jarige pedofielen en we willen je graag in je strakke kontje nemenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:15 schreef raaavi het volgende:
[..]
Bewijs kon je me nooit leveren, geef me enige reden waarom ik je niet zou mogen wantrouwen?
Samenspannnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja Allure_ en ik zijn zo sexaaaay dat we niet echt kunnen bestaan, we geven het toe.. We zijn 2 60 jarige pedofielen en we willen je graag in je strakke kontje nemen!
En nu bek dicht.
Strippers neuken niet. Mag niet. (blijkt)quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou niet van wodka, en er is me een stripper beloofd dus ik wacht af!![]()
[..]
Ik
Dankjewelquote:
Ik weiger te betalen voor seksquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Strippers neuken niet. Mag niet. (blijkt)
Koude kermis enzo. Gewoon een manhoer bellen.
Met latex politiepakje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou niet van wodka, en er is me een stripper beloofd dus ik wacht af!![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, jij niet meer voor mij. Ik heb al een 11 jarige jongetje gevonden.
Ze zijn er altijd jonger hequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:
Schattig vriendjequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb ooit een stripper voor mijn verjaardag gekregen. Een of andere Belgische pr0n ster. Vriendje zei: "Doe je ding, maar als je iets met je ding doet, dan snij ik 'm er af". Kut stripshow![]()
quote:
ik ben strakker heurquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik hoor het in de loop van de middag..quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
En heb je nu als ultiem verjaardag cadeau die kamer?
Slanke kusjes terugquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef Mariah_Carey het volgende:
Breathtaking, gefeliciteerd.
Niet-dikke kusjes xx,
Mariah.
Ja, en dan ik betalen zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
!
[..]
Ik weiger te betalen voor sekskun jij niet even gratis langskomen ofzo?
Euhm, laat me denken, neequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:36 schreef MASD het volgende:
HOI ILSE. MAG IK JOUW TIETEN POSTEN OM DIT MEMORABELE FEIT TE HERDENKEN?
Dat is dan weer het voordeel, ik zou ook weer nooit geld vragen voor seks.quote:
Okai, dan moet je het doen met de kerstaartpaint die ik laatt maakte. Ik was van plan zulks een naaktfoto te maken met een felicitatie op een groot stuk papier die ik voor mijn lid hang enzo maar ik zag Jude Law in d eOP en daar kan ik niet overheen damnit.quote:
'T is niet dat ik je voor hoer uitmaak. Maar na een nacht met mij wil je op z'n minst een gratis consumptiebon van de lokale discotheek ifyaknowwaddamean.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, laat me denken, nee!
[..]
Dat is dan weer het voordeel, ik zou ook weer nooit geld vragen voor seks.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Okai, dan moet je het doen met de kerstaartpaint die ik laatt maakte. Ik was van plan zulks een naaktfoto te maken met een felicitatie op een groot stuk papier die ik voor mijn lid hang enzo maar ik zag Jude Law in d eOP en daar kan ik niet overheen damnit.
Een klein wondertjequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
Mooi he, hoe alle onderwerpen sex kunnen worden als Bt er is.
Whehe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
Mooi he, hoe alle onderwerpen sex kunnen worden als Bt er is.
Is het zo dramatisch jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
'T is niet dat ik je voor hoer uitmaak. Maar na een nacht met mij wil je op z'n minst een gratis consumptiebon van de lokale discotheek ifyaknowwaddamean.
Ik zou er een oscar mee kunnen winnen.quote:
Jung, geef het meisje een pak shag en een fristi en traumatiseer haar neit verder.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zou er een oscar mee kunnen winnen.
Of op z'n minst het sundancefestival.
Rookt ze?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Jung, geef het meisje een pak shag en een fristi en traumatiseer haar neit verder.
Ach, arme jijquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zou er een oscar mee kunnen winnen.
Of op z'n minst het sundancefestival.
Dankjewelquote:
Ik ben zo'n gehate gelegenheidsroker.quote:
Oh jawel hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:41 schreef MASD het volgende:
[..]
ik zag Jude Law in d eOP en daar kan ik niet overheen damnit.
Als je ook nog bier drinkt verdien je 4 asbakken (van de 5)quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, arme jijik zou het bijna met je doen uit medelijden.
[..]
Dankjewel!
[..]
Ik ben zo'n gehate gelegenheidsroker.
Ik snap de grap nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Moet je meer glijmiddel gebruiken. Kekekekeke.
Ik hou niet van bierquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je ook nog bier drinkt verdien je 4 asbakken (van de 5)
Maar ik schat dat je geen bierdrinker bent.
Je bent wel erg gemakkelijk huh?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet!
[..]
Ik hou niet van biermaar als iemand al een biertje voor me gehaald heeft oid dan drink ik het wel gewoon op, dat dan weer wel
!
Je kan van meisjes niet verwachten dat ze echte mannen zijn zoals wij cquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je ook nog bier drinkt verdien je 4 asbakken (van de 5)
Maar ik schat dat je geen bierdrinker bent.
Zou iemand dat ooit bij een fok!meet gedaan hebben?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, het op de grond smijten en er op springen?
Geef het aan een willekeurige knul. Het is echt verschrikkelijk tof om als man drank van vrouwen te krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen in Thailand of Brazilië misschienquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan van meisjes niet verwachten dat ze echte mannen zijn zoals wij c
Jij hebt 'm niet gekocht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat de vliegende meeuwenneuk hebben vrouwen nou tegen bier?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan van meisjes niet verwachten dat ze echte mannen zijn zoals wij c
Bwhehe, ik was zaterdag op een feestje, had iemand een biertje getapt voor mequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Geef het aan een willekeurige knul. Het is echt verschrikkelijk tof om als man drank van vrouwen te krijgen.
Die heeft hij net geprullenbaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef MASD het volgende:
Zeg remlof, wat is het nieuwe acount van zG? Ik moet hem even bereiken/contacteren.
Tsja, dan val je blijkbaar op wijven en niet op dames.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij hebt 'm niet gekocht.
[..]
Wat de vliegende meeuwenneuk hebben vrouwen nou tegen bier?
M'n ex was dol op bier, nog beter: zo'n beetje alle wijven in m'n stamkroeg zuipen bier. Vraag Guitarist maar.
Hij was hier in het begin van het topic, maar is gelijk verwijderd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:59 schreef MASD het volgende:
Zeg remlof, wat is het nieuwe acount van zG? Ik moet hem even bereiken/contacteren.
Dames zijn gewoon wijven die doen alsof ze niet schijten en/of neuken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heeft hij net geprullenbakt!
[..]
Tsja, dan val je blijkbaar op wijven en niet op dames.
Daar heb je ook een punt jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Dames zijn gewoon wijven die doen alsof ze niet schijten en/of neuken.
Die duim omlaag is voor mij onzeker anoniempje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:02 schreef MASD het volgende:
Goddamn.
En BT, als je een multi-quote post maakt hè. Bij welke quote hoort de PI dan. Of geeft de PI je algemene gevoel over beide quotes weer? Zeer verwarrend.
Het moet niet. Is wel fijn als het wel zo is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb je ook een punt jaop dat neuken na dan.
Maarja ik vind bier gewoon niet lekker, het maakt mij verder niet uit of iets een mannendrank is of nietmaar het maakt me wél uit of ik het lekker vind.
Ja dat vind ik dus ook wel eens moeilijk, meestal probeer ik een PI te kiezen die het geheel het best weergeeft.. Maar soms kies ik bij één neutrale post en één post met een duidelijke emotie toch een PI die de duidelijkste emotie laat zien..quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:02 schreef MASD het volgende:
Goddamn.
En BT, als je een multi-quote post maakt hè. Bij welke quote hoort de PI dan. Of geeft de PI je algemene gevoel over beide quotes weer? Zeer verwarrend.
Ik vind mezelf een damequote:Op woensdag 8 juli 2009 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Het moet niet. Is wel fijn als het wel zo is.
En ga me trouwens niet zeggen dat je jezelf een dame vind.
Godverdommequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Moet je meer glijmiddel gebruiken. Kekekekeke.
Jammer.quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:05 schreef Noorseviking het volgende:
Valt dat even tegen, geen pics van dat wijf maar
OT : Gefeliciteerd![]()
Ja wat moet ik dan van mezelf vindenquote:
Al is ze niet zogenaamd australisch en/of speelt ze hockey.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef Mariah_Carey het volgende:
Breathtaking is eigenlijk de nieuwe Frederiqueske. De mascotte van FoK!. Een beetje van ons allemaal.
Zat er maar een deel van mij in haar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef Mariah_Carey het volgende:
Breathtaking is eigenlijk de nieuwe Frederiqueske. De mascotte van FoK!. Een beetje van ons allemaal.
Klasse.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
Ja wat moet ik dan van mezelf vinden? Ik moet toch nog wel enige klasse proberen te behouden hier hoor.
Je mag je pink best eens in m'n navel stoppen hoorquote:
Daar weet jij niets vanquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Al is ze niet zogenaamd australisch en/of speelt ze hockey.
Kut.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag je pink best eens in m'n navel stoppen hoormaar erg diep kom je niet vrees ik.
[..]
Daar weet jij niets van
Ik beperk mezelf niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Klasse.
Jezelf beperken omdat je zo graag wil voldoen aan een standaard.
Da's mooi.quote:
Je vergeet het racistische en het smiley-istische aspect.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Al is ze niet zogenaamd australisch en/of speelt ze hockey.
Navels die naar binnen wijzen zijn tof. Bij die uitwaartse heb ik het idee dat het ieder moment fout kan gaan. A la de chestbursterscene in Alien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag je pink best eens in m'n navel stoppen hoormaar erg diep kom je niet vrees ik.
Ik word daar ook een beetje bang van. Het viel me net al op dat die ene natte man uit de OP het ook heeftquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Navels die naar binnen wijzen zijn tof. Bij die uitwaartse heb ik het idee dat het ieder moment fout kan gaan. A la de chestbursterscene in Alien.
Ik wilde daar serieus vandaag nog een KLB-topic over openenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Navels die naar binnen wijzen zijn tof. Bij die uitwaartse heb ik het idee dat het ieder moment fout kan gaan. A la de chestbursterscene in Alien.
Inderdaad, ik vind het ook altijd een beetje freaky.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Het boeit me geen ene ruk.quote:
En ik weet precies waar je het over hebt qua Alien! Godverdesodetammes, ik schrok me toen helemaal de vlektering.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Was dat wijf zo erg?quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:11 schreef Mariah_Carey het volgende:
[..]
Je vergeet het racistische en het smiley-istische aspect.
Een zeer goede imitatie: Hoiii ik ben Frederiqueskequote:Op woensdag 8 juli 2009 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Was dat wijf zo erg?
Ik zat niet zoveel in pub.
Tong80 toen hij 13 was. Gadver.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:15 schreef Mariah_Carey het volgende:
[..]
Een zeer goede imitatie: Hoiii ik ben Frederiqueske
Ja, volgens mij krijg je dat als je extreem mager bent in combinatie met die mooiboyspieren. Op de een of andere manier ben ik in 2 weken 10 kilo aangekomen dus dat scheelt. Er moeten ook lelijke lichamen zijn om de mooie mensen zich mooi te laten voelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word daar ook een beetje bang van. Het viel me net al op dat die ene natte man uit de OP het ook heeft!
Van wie ben je een kloon.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:13 schreef Mariah_Carey het volgende:
[..]
En ik weet precies waar je het over hebt qua Alien! Godverdesodetammes, ik schrok me toen helemaal de vlektering.
Kolere, wat een achterlijk wijf. Jij bent ook ooit 14 geweest dus je weet hoe meisjes dan zijn. Ze beginnen net tieten te krijgen (al krijgen ze het tegenwoordig al voor hun 10de, waddafuck) en alle kiddo's beginnen op haar te geilen waardoor ze zich arrogant gaat gedragen. et zou zowaar een real life US-topic zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Was dat wijf zo erg?
Ik zat niet zoveel in pub.
Wanneer krijg ik die foto van je bolle lichaam met naambordje voor je penis?quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:18 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, volgens mij krijg je dat als je extreem mager bent in combinatie met die mooiboyspieren. Op de een of andere manier ben ik in 2 weken 10 kilo aangekomen dus dat scheelt. Er moeten ook lelijke lichamen zijn om de mooie mensen zich mooi te laten voelen.
Ooit, een uur geleden was ik nog aardig aangeschoten dus als je toen een dwingend verzoek had gesteld zou ik het zowaar gedaan ehbben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik die foto van je bolle lichaam met naambordje voor je penis?
Mooie referentie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Ah, ik mistte jou alquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Ik laat de seksuele grappen maar achterwege, die zijn er vast al genoeg gemaakt! Hihi.
Gefeliciteerd Bt.
Ik verzoek je nu vriendelijk doch extreem dwingend om die foto te maken M.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Ooit, een uur geleden was ik nog aardig aangeschoten dus als je toen een dwingend verzoek had gesteld zou ik het zowaar gedaan ehbben.
Pics?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef Dragorius het volgende:
Dus die tietenfoto, daar was je nog geen 18?mijn onbezoedelde zieltje, wat doe je
Feli trouwens
Kreeg je onverwachts een plezierig, maar nieuw, gevoel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef -SL- het volgende:
Is er ook een optie de OP niet te laten zien als je een topique opent?
Was het maar waar, maar dit gevoel kende ik al, en ik ging wéér naar de wcquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kreeg je onverwachts een plezierig, maar nieuw, gevoel?
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:25 schreef -SL- het volgende:
Is er ook een optie de OP niet te laten zien als je een topique opent?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:09 schreef IshtarOptimel het volgende:
Van harte gefeliciteerd!
Mijn cadeautjes:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Tip: weees productief in je studententijd. Niet je studentenjaren verneuken aan alleen sociaal lamzwansen maar werk aan een- toekomst. Je hebt maar7 jaar om in alle vrijheid veel activiteiten te ondernemen. Daarna mag je met je papiertje gaan sollicteren
Arbeidersbestaan... Heb nog vijf jaar te gaan
![]()
Dankjewelquote:
Merci!quote:
In je studententijd moet je in een coma liggen van de drank, drugs en seks. Niks geen productiviteit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:09 schreef IshtarOptimel het volgende:
Van harte gefeliciteerd!
Mijn cadeautjes:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Tip: weees productief in je studententijd. Niet je studentenjaren verneuken aan alleen sociaal lamzwansen maar werk aan een- toekomst. Je hebt maar7 jaar om in alle vrijheid veel activiteiten te ondernemen. Daarna mag je met je papiertje gaan sollicteren
![]()
Je bent iemand vergeten, dotje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:09 schreef IshtarOptimel het volgende:
Van harte gefeliciteerd!
Mijn cadeautjes:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef servus_universitas het volgende:
Gefeliciteerd Breathtaking
![]()
Kunnen we ons hier ook direct aanmelden voor het feest?
En hier zijn mijn cadeaus. Veel beter dan die uit de OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Geen dankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, slotje bitte.quote:
Het slotje komt ook altijd te laatquote:
Nee hoor, gewoon goed mod werkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:13 schreef FFnog het volgende:
Yep, uit pure frustratie...
Omdat ik geen verjaardagstopic voor HuubTuub mocht maken...
murmelt iets van twee maten en iets van meten...
Juist, tieten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:13 schreef FFnog het volgende:
murmelt iets van twee maten en iets van meten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |