Toch iets veranderen aan je eetpatroon? Buikvet komt voor een groot deel door koolhydraten, misschien krijg je een andere vetverdeling als je minder of andere carbs eet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:29 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens stond mijn weegschaal vanmorgen ineens op 57 kilo. Snap er niets van, maar het klopt wel, want ik was tevreden toen ik in de spiegel keek. Jammer alleen dat het zo moeilijk is om precies op 57 te blijven hangen. 56 is echt te dun, 58 betekent buikje.
Ja. Geen carbs = geen buikje. Maar geen carbs = ook een slecht humeur. Ik blijf dus maar gewoon carbs eten en doe wat extra buikspieroefeningen. Want dat ik weer terug ben op 57 is vooral terug te voeren op 2 weken lang minimaal 3 keer per week sporten. En dat had ik de weken daarvoor een beetje nagelaten, waardoor ik binnen no-time op 59 kilo zat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Toch iets veranderen aan je eetpatroon? Buikvet komt voor een groot deel door koolhydraten, misschien krijg je een andere vetverdeling als je minder of andere carbs eet.
Popocatepetl heeft ook tapa's. (pdf)quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
hebben geen beschikking over auto en zulks dus moet ergens in Nijmegen(Centrum) zijn..
oh ja, die kan ik ook nog opperen. Popo was vorige keer erg lekker iig!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Popocatepetl heeft ook tapa's. (pdf)
Lekker en relatief goedkoop eten kan ook bij De Plak of Uylenspieghel.
Maar van de "gezonde carbs" krijg ik juist weer een opgezette buik. De "ongezonde carbs" kan ik wel eten,maar die geven dus weer een "vetbuikje". Mijn lichaam heeft gewoon de pest aan carbs, maar mijn hoofd is dol op zequote:Op woensdag 8 juli 2009 09:59 schreef loveli het volgende:
Er zit een subtiel verschil tussen geen carbs en andere carbs
Op de Bloemerstraat zit ook nog een gezellig en lekker spaans/mexicaans eethuisje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, die kan ik ook nog opperen. Popo was vorige keer erg lekker iig!
oh, ik haaaaaaaaaat mensen met instrumenten bij je eettafelquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Op de Bloemerstraat zit ook nog een gezellig en lekker spaans/mexicaans eethuisje.
Je zit daar iets minder bij elkaar op schoot dan in Popo, maar er komt wel een man met snor en (soort van ) ukelele bij je tafel staan als je pech hebt.
Zooooo herkenbaar!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lichaam heeft gewoon de pest aan carbs, maar mijn hoofd is dol op ze
Ahhhh echt? In Eindhoven zit naast Pathé een Italiaan en de eigenaar staat dan altijd op zijn gitaar te jengelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, ik haaaaaaaaaat mensen met instrumenten bij je eettafel
ik heb net Popo voorgesteld
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Ewelina het volgende:
Vandaag naar Nijmegen geweestEn ik heb een 7,8 teruggekregen voor m'n werkstuk en een 7,5 voor een presentatie. Studiejaar is echt helemaal klaar nu. Ik heb dus voor niets zitten stressen, want ik dacht dat dat werkstuk misschien niet voldoende zou zijn.
Dat was mijn ervaring met Duitsers ook, net als met Fransen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:29 schreef Tinkepink het volgende:
...
SiTu: ik zou ze even bellen. Mijn ervaring met Duitsers is dat ze óf echt geen engels spreken, óf het wel spreken maar het niet durvenMaar wie weet is het op een universiteit (?) anders. Is een spoedcursus Duits geen optie?
...
Voel je je alweer wat beter?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Zooooo herkenbaar!
En nu voorbereiden op een autorit van een halve dag.
Geen oplossing, maar wel eenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:47 schreef kwakveense het volgende:
en ik eet dus al twee weken behoorlijk netjes, af en toe iets ongezonds maar niks dramatisch... en ik kom serieus alleen maar aan.gatverde gatver... 91.5 vanochtend
ik wil verdomme niet weer zo vet worden als ik was...
(ik hoef geen oplossingen, ik weet dat ik zou moeten sporten bijvoorbeeld - al vind ik het gemeen dat ik de eerste keer wel zónder sporten afviel- ik wil gewoon even zeuren)
maarrrrrrr vrijdag zwemmen met lein!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Camelot zijn we al zooooooo vaak geweest, RIVA ook (die best lekkere dingen heeft overigens)
Popo ben ik toen met m'n verjaardag 1 keer geweest en vond zowel de wijn als de enchilada's echt geweldig..
alleen moet je Guacamole er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitspreken, want ze kwam terug met de (verrassende) mededeling, dat ze 'helaas geen macaroni hadden...'
Goed genoeg, met behulp van probiotica werkt m'n spijsvertering weer goed. Tot en met zondag ben ik dingen aan het doen die moeten gebeuren (zowel prive als werk) en waarschijnlijk lig ik maandag de hele dag bij te komen.quote:
ik moest ook m'n best doen om het eten wat ik in mn mond had binnen te houden toen ze dat kwam zeggenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moest ook m'n best doen om het eten wat ik in mn mond had binnen te houden toen ze dat kwam zeggen![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Camelot zijn we al zooooooo vaak geweest, RIVA ook (die best lekkere dingen heeft overigens)
Popo ben ik toen met m'n verjaardag 1 keer geweest en vond zowel de wijn als de enchilada's echt geweldig..
alleen moet je Guacamole er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitspreken, want ze kwam terug met de (verrassende) mededeling, dat ze 'helaas geen macaroni hadden...'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |