http://www.leclochard-utrecht.nl/ ?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:01 schreef MoneyTalks het volgende:
Iemand een ideetje wat een goed restaurant (normale prijs, niet te duur) voor een leuk dinertje met m'n vriendin?
Oh ja, die van 3,45 was ook de middelgrote. Wel lekker trouwens.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Cafe Latte vanaf 2,95(en tè slap bluh) moest ff testen want in thailand was ie wel lekker.
Èn ben officieel utrechtsof hoe je dat moet tikken
I like it here.
ik liep er dinsdagmidag om 16.00 niets rijquote:Op donderdag 10 september 2009 10:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh ja, die van 3,45 was ook de middelgrote. Wel lekker trouwens.Alleen jammer van de enorme rij, je moet niet denken dat je er wel even snel langs kunt als je een trein moet halen.
Jee daar werken mijn collega's aanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef DennisMoore het volgende:
Klinkt als een ingewikkeld en kostbaar geintje, funderingen vervangen...
Gewoon die grachten maar allemaal dempen dan.
Kaasfondue daar is inderdaad ook echt een aanraderquote:Op donderdag 10 september 2009 14:25 schreef Inu het volgende:
De Zakkendrager is ook heel lekker en redelijk goedkoopOf ander kaasfonduen in het Oude Pothuys
Ja absoluut leukquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:27 schreef Q. het volgende:
Ik was zo'n tien minuten nadien toevallig op het Domplein, ik zag zijn benen nog tussen de poltieauto's door. Er gingen zelfs mensen op hun knieën liggen om onder de auto's door te kijken. Mongolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |