Dat zegt niets. Veel gay mannen trouwen een vrouwquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb heel veel buurmannen..dan met wel en niet een vriendin
trouwenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Veel gay mannen trouwen een vrouw
Watte zet je webcam aan dan kunnen wij ook nog mee genietenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
er hangt hier in de flat een rellerige sfeer![]()
tis nu weer rustig maar al die macho's hier die spreken gespierde taalquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Watte zet je webcam aan dan kunnen wij ook nog mee genieten
Doe ze de groeten van MIJ ........ !!! Maak je echte vrienden mee !quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik ben niet gevlucht, moest met wat users daar kennismaken that's all
Ja ben je zo geliefd bij jouw buren?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis nu weer rustig maar al die macho's hier die spreken gespierde taal...ik ben blij dat ik niet in de bewonerscommissie zit
![]()
wel handig want als ik nu ruzie krijg dan heb ik zat buurmannen die helpen
Nou laat ik het maar even latenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef luciano het volgende:
[..]
Doe ze de groeten van MIJ ........ !!! Maak je echte vrienden mee !
ghehehe ja ....ze vinden me leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ben je zo geliefd bij jouw buren?
Ik heb juist allemaal nieuwe buren gekregen en moet nog credits bij ze opbouwen
Laatste keer zeer bescheiden, dat zijn de leukste, doe het voor jezelf en niet voor het grote feest.quote:
quote:
Zeg nooit nooitquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
......echt nee hierna niet meer trouwen....gewoon een relatie is oke maar ga niet nog een keer trouwen....denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |