ja dus 2 gallerij-enquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kwartje moest ff vallen, bedacht me ineens de situ van mijn dochter, die had dat ook.
Op Ebay, maar daar zitten verkopers met (internet)winkels.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef luciano het volgende:
[..]
Bestel jij via een kennis, of rechtstreeks bij een winkelketen? Ik denk niet dat een grote winkelketen het risico van fraude wil nemen toch ?
Dat kun je nu wel zeggen jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja sorry als het goed is komt ze zo weer terug
Maten kloppen gewoon jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:01 schreef luciano het volgende:
En kloppen de maten zoals 34/34 en 36/34 een beetje met de werkelijkheid oftewel, met de maten in Nederland?
Lijkt me toch wel, want diezelfde levi wordt gewoon naar Ned. geexporteerd toch, alleen word het prijskaartje daarna een met een factor 4 aangepast ....( $ 34.95 versus ¤ 100 ongeveer )
Weet niet meer waar ik het laatst heb gekocht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:02 schreef luciano het volgende:
Als je een linkje hebt naar een goede die daarin meewerkt, zou je me die kunnen PMmen ?
Ja jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow ben ik alweer te laat.
Ik ben ook aan het cross posten
Heb je geen magnetron?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:14 schreef luciano het volgende:
Oh shittttttttttttt , nu staat mijn beker nog steeds op de aanrecht gevuld met zoetjes ( + suiker, want alleen zoetjes ,) + een thee_eitje erin, maar nu ..........
Ik heb al een braadpan gevuld met water, maar :
1) hoeveel water moer er nu in, want ik zie geen streepjes
2) hoe hoog moet het gas
3) op een grote of kleine pit
4) hoe lang moet het koken of sudderen.
Vragen vragen en nog meer vragen nu
Wat en waarom is die $ 40 grens ? Dat kan ik nergens terugvinden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet meer waar ik het laatst heb gekocht.
gewoon op Ebay gezocht en de goedkoopste een berichtje gestuurd.
Ik ontvang zo'n 100+ pakjes via ebay per jaar en ik vraag het altijd aan verkopers mocht iets duurder zijn dan $40. 99% heeft daar geen problemen mee.
1) nog steeds geen streepjes in mijn braadpan danquote:
Omdat de laagste waarde waarvoor ik ooit invoerrechten moest betalen $42 was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef luciano het volgende:
[..]
Wat en waarom is die $ 40 grens ? Dat kan ik nergens terugvinden.
uhhh, ja, open er een topic overquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef luciano het volgende:
[..]
1) nog steeds geen streepjes in mijn braadpan dan
2) welke stand ?
3) hoe lang ?
4) hoe zit dat met straling in mijn water dan? word ik dan niet ziek ?
Je draaft doorquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef luciano het volgende:
[..]
1) nog steeds geen streepjes in mijn braadpan dan
2) welke stand ?
3) hoe lang ?
4) hoe zit dat met straling in mijn water dan? word ik dan niet ziek ?
Zie je , zijn ze toch gayquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
er hangt hier in de flat een rellerige sfeer![]()
Ik kom daar nooit zo uit al die berekeningen, dus ik houd gewoon mijn $40 regel aan, dan komt het altijd goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:24 schreef luciano het volgende:
Interessante pagina voor je denk ik....... Ik ga deze week ff bellen met ze om het levi verhaal te checken @ de grens van ¤ 150 en lager is geen douanerechten enzo, omzetbelasting uiteraard nog steeds dan. Tenzij ook DAT onder de ¤ 22 is, maar das vrijwel onmogelijk, want voor de omzetbelasting wordt ook de transportkosten meeberekend. Dus mijn hoop is gevestigd op :
Levi >>> produkt + omzetbelasting blijft onder de ¤ 150 >>>. GEEN douane rechten dan.
http://www.douane.nl/part(...)rnetaankopen-03.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |