*grapje over goedkope doos achterwege laatquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
Je hoort het D. op Laysa zitten geen invoerrechten
Geen garantie meer?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef luciano het volgende:
[..]
Een element wat er na 14 jaar nog ZO glimmend uitziet ......... ik denk dat ik er een topic over ga openen in klaagbaak
Of "proefmodel" wil ook wel eens helpenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Heb al een brief gehad waar ze om de invoice vroegen. Ik heb ze een 'verklaring' gestuurd waarom die er niet bijzit en waarom ze die niet nodig zouden hebben.
oei..quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
*grapje over goedkope doos achterwege laat
Niet bij dat wat er in zitquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Of "proefmodel" wil ook wel eens helpen
Heb 'm ff niet bij de handquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
D. mag ik je zonnebril ff lenen i.v.m. dat gruwelijk glimmende element?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
D. mag ik je zonnebril ff lenen i.v.m. dat gruwelijk glimmende element?
Ja wat nou!!! ben je der al uit hoe je wilt reageren, ik wacht nog ffquote:
Trust me . Het knopje zelf is ook al vakkundigquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De technische staf hier zegt: het zit in het knopje zelf..
@ ur service ma'mquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja wat nou!!! ben je der al uit hoe je wilt reageren, ik wacht nog ff![]()
Flauw hoor D. dat ik je mooie, coole Ray Ban niet ff mag lenen, nu krijg ik lasogen van dat element
Ja zeg, en ik zelf dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Flauw hoor D. dat ik je mooie, coole Ray Ban niet ff mag lenen, nu krijg ik lasogen van dat element
Ik heb een hele fijne van de Action, van 98 cent, zit heel lekker en als die teveel beschadigd is pleur ik hem weg en haal een andere, van 98 centquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Heb al een brief gehad waar ze om de invoice vroegen. Ik heb ze een 'verklaring' gestuurd waarom die er niet bijzit en waarom ze die niet nodig zouden hebben.
Volgens mij heb jij het over mijn andere pakjequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijne van de Action, van 98 cent, zit heel lekker em als die teveel beschadigd is pleur ik hem weg en haal een andere, van 98 cent
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijne van de Action, van 98 cent, zit heel lekker en als die teveel beschadigd is pleur ik hem weg en haal een andere, van 98 cent
Yep, ik haal mijn Levi's ook uit de USAquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:42 schreef luciano het volgende:
Oh , enne. ik heb ook al meerdere malen zulk spul uit het buitenland laten komen....... een duur casio horloge , en ben nu bezig met Levi spijkerbroeken.. zelfs met alle extra kosten zit ik nog onder de helf van de Nederlandse prijs
Levi 501 voor $ 34,95 ... hier tussen de 90 en 105 euro![]()
http://www.bargainsavenue.com/Levis_501_Jeans_s/123.htm
Bedoelde jou niet, maarreee ga je liggen miepen over een paar eurie, nee toch, je bent toch een grote jongen, ja hèquote:
Wordt mijn eerste levis ... 2 vraagjes :quote:
Dat begreep ik, die gallerij, maar wel 2 verdiepingen? Oooo een soort van Maisonette?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja woon op een gallerij dan heb je er meerdere
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat begreep ik, die gallerij, maar wel 2 verdiepingen? Oooo een soort van Maisonette?
Geen idee voor vraag 2, maar vraag 1 ontwijk ik altijd door de verkoper een lagere waarde (onder de $40) op het pakket te laten zetten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef luciano het volgende:
[..]
Wordt mijn eerste levis ... 2 vraagjes :
1) heb je dan ook een vrijstelling tot een bepaald bedrag ( en is dat op dit moment 150 euro )
2) geldt die vrijstelling OOK voor denim, want ik weet dat men voor spijkerbroeken een aparte categorie douanerechten heeft. ( 12% douanerechten + 19% omzetbelasting )
Ze kunnen ook gewoon samenwonen hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja woon op een gallerij dan heb je er meerdere
Bestel jij via een kennis, of rechtstreeks bij een winkelketen? Ik denk niet dat een grote winkelketen het risico van fraude wil nemen toch ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee voor vraag 2, maar vraag 1 ontwijk ik altijd door de verkoper een lagere waarde (onder de $40) op het pakket te laten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |