Ik ben ook niet echt een Mariah fan hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik hier met een Mariah-fan te maken, maar sorry. Ik vond haar totaal niet overtuigend.Ze trok weer zo'n moeilijk gezicht, alsof ze het er heel moeilijk mee had. Zo gemaakt allemaal.
Sorry, ik ben dan ook geen fan van Mariah.![]()
Usher's emotie schrok ik wel van.En Stevie is altijd goed.
Uhh maar heel Mariah Carey is toch gemaakt. Vroeger heel vroeger ongerveer 15 jaar geleden was ze nog te doen maar tegenwoordig is het een groot commercieel ding.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik hier met een Mariah-fan te maken, maar sorry. Ik vond haar totaal niet overtuigend.Ze trok weer zo'n moeilijk gezicht, alsof ze het er heel moeilijk mee had. Zo gemaakt allemaal.
Sorry, ik ben dan ook geen fan van Mariah.![]()
Usher's emotie schrok ik wel van.En Stevie is altijd goed.
Hij had toch ooit dat graf naast Merlyn Monroe gekocht??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vraag me af wanneer hij nou daadwerkelijk wordt begraven.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef matthijst het volgende:
Stevie deed aan het begin ook een paar tonen Can''t Help It, aangezien ie die geschreven heeft voor MJ, of ben ik zo doof.
Zo bracht hij het ook. Ze lieten alleen een uitvoering zien met dansers waarbij ik die Nederlandse danser ook zag staan rechts naast die blonde danseresquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.![]()
Toen Kenny Ortega op het podium kwam dacht ik ook dat ze meer beelden lieten zien van de repetities voor Londen, maar helaas.
Moet je naar SHO gaan, daar zijn ze veel praterigerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef Bergie88 het volgende:
F5 ik veel te veel of zijn jullie gewoon niet zo praterig
Denk dat ik nu eindelijk Bad tour maar aanzet dan kan ik nog anderhalf uur genietenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Moet je naar SHO gaan, daar zijn ze veel prateriger
Niet in zijn geheel denk ik, maar er zal vast wel iemand op deze aardkloot het geheel hebben opgenomenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:09 schreef themauster het volgende:
Vraagje hoe laat wordt de memorial herhaald op CNN? ik wil hem graag opnemen
John Mayer was idd goed, al kwam het einde van z'n gitaar solo niet echt bij mij aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Rnnz het volgende:
Die blonde danseres die jij bedoelt was volgens mij geen danseres maar de gitarist van This It It.
Zag haar ook in de repetitiebeelden van They don't care about us en ze speelde vanavond ook gitaar.
John Mayer trouwens..
Mayer was gaaf, maar trok nogal vreemde gezichtenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Rnnz het volgende:
Die blonde danseres die jij bedoelt was volgens mij geen danseres maar de gitarist van This It It.
Zag haar ook in de repetitiebeelden van They don't care about us en ze speelde vanavond ook gitaar.
John Mayer trouwens..
Vond ik ook een minpunt van het geheel. Voegt niets toe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat gare wijf van die afgevaardigden dan, wtf moest die daar doen? Ik heb echt niets aan die boodschap van je
Lol, en maar blijven herhalen dat ze van het huis van afgevaardigden was; Who cares! Ga lekker weg joh!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat gare wijf van die afgevaardigden dan, wtf moest die daar doen? Ik heb echt niets aan die boodschap van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |