quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Shitney het volgende:
"We Had Him"
Beloveds, now we know that we know nothing.
Now that our bright and shining star can slip away from our finger tips like a puff of summer wind.
Without notice, our dear love can escape our doding embrace.
Sing our songs among the stars and walk our dances across the face of the moon.
In the instance we learn that Michael is gone, we know nothing.
No clocks can tell our time and no oceans can rush our tides.
With the abrupt absence of our treasure, though we are many, each of us is achingly alone; piercingly alone.
Only when we confess our confusion can we remember that he was a gift to us and we did have him.
He came to us from the Creator, trailing creativity in abundance.
Despite the anguish of life, he was sheethed in Mother Love and family love and survived.
And did not more than that, he thrived.
With passion and compassion. Humor and Style.
We had him.
Whether we knew who he was or did not know, he was ours and we were his.
We had him.
Beautiful, delighting our eyes. he raked his hat.
Slant over his brow and took a pose on his toes for all of us and we laughed and stomped our feet for him.
We were enchanted with his passion because he held nothing; he gave us all he had been given.
Today in Tokyo, beneath the Eifel Tower. In Ghana's Black Star Square, in Johannasburg, and Pittsburgh. In Birmingham, Alabama and Birmingham, England. We are missing Michael Jackson.
But we do know we had him.
And we are the world.
-Dr. Maya Angelou; read by Queen Latifah
Madonna.. mwoah.... Haar stem is in de jaren ver afgezakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Madonna wel een icoon... Prince staat daar wat mij betreft wel een trapje onder
Een van de absolute hoogtepunten... ook erg knapt als je beseft wat haar zelf is overkomenquote:
Ze is ruim 8 maanden zwanger, dan staat niet zoveel je goed meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die heb ik gemist qua "act" maar ik vond haar witte jurkje niet echt kunnen....
Dat handje voor zijn headmike is niet om te verbergen dat hij playbackt, maar om het rondzingen tegen te gaan. Hetzelfde principe als een handheld microfoon van je gezicht weghouden als je uithaalt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ben geen fan schat, dus nee dat wist ik niet. Maar dat handje ervoor, best triest
Ja Brooke was ook zeer uit t hart, K vond Marlon ook zielig, maar Paris ......daar kan ik echt vannacht wakker van liggen,hartverscheurend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef Ireth het volgende:
Ik had het bij Brooke al moeilijk, maar bij Paris brak ik toch wel door
Muzikaal gezien kan dr niemand aan Prince tippen hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Madonna wel een icoon... Prince staat daar wat mij betreft wel een trapje onder
Die vrouw moet idd over enorme innerlijke kracht beschikken, én zwanger én je eigen moeder, zus en neefje vermoord. Heel heel erg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van de absolute hoogtepunten... ook erg knapt als je beseft wat haar zelf is overkomen
Ja maar die stem van MJ is ook nooit zo denderend geweest... het gaat meer om het spektakel, het vernieuwende en de tijdloze songs wat ze elke keer weer terug op de kaart zetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Madonna.. mwoah.... Haar stem is in de jaren ver afgezakt.
Daar zong hij nog wel wat live, maar het meeste (zoals Smooth Criminal) was daar ook al playback volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij die dangerous tour volgens mij niet.
Inderdaad ja... Erg sterk van haar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Die vrouw moet idd over enorme innerlijke kracht beschikken, én zwanger én je eigen moeder, zus en neefje vermoord. Heel heel erg.
zo werkt rondzingen nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat handje voor zijn headmike is niet om te verbergen dat hij playbackt, maar om het rondzingen tegen te gaan. Hetzelfde principe als een handheld microfoon van je gezicht weghouden als je uithaalt.
Prince doet dat dansend en gitaalspelend en dan nog fluitend hoor, no prob!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef cheqy het volgende:
Nogal logisch dat ie playbackte tijdens zijn optredens. Hoe kan je tijdens het dansen dat hij deed tegelijk zingen zonder te hijgen?
Omdat hij er niet mee kan omgaan, youtube, iTunes, mp3, internet in zijn geheel. Hij ziet alles als bedreigingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Muzikaal gezien kan dr niemand aan Prince tippen hoor![]()
Hijs gelukkig alleen niet meer commercieel bezig.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Madonna.. mwoah.... Haar stem is in de jaren ver afgezakt.
En Prince, staat diep in de schaduw van Madonna & MJ
Ik zat al te huilen bij Maya Angelou, maar Jennifer Hudson gaf me het laatste zetje. Wat een enorme bewondering heb ik voor haar, dat ze daar stond en zoiets moeilijks staat te zingen als je bedenkt wat haarzelf is overkomen. Ik vond het ook heel mooi hoe ze steeds naar boven keek, alsof ze om kracht vroeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Die vrouw moet idd over enorme innerlijke kracht beschikken, én zwanger én je eigen moeder, zus en neefje vermoord. Heel heel erg.
Hij wil helemaal niet zo een icoon zijn gelukkig!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij er niet mee kan omgaan, youtube, iTunes, mp3, internet in zijn geheel. Hij ziet alles als bedreigingAls iemand niet met zijn tijd meegaat....Goede muziek hoor, maar een icoon als MJ, no way.
ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij die dangerous tour volgens mij niet.
Dus dan kun je hem ook geen icoon noemen als MJquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij wil helemaal niet zo een icoon zijn gelukkig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |