Ik vind Madonna wel een icoon... Prince staat daar wat mij betreft wel een trapje onderquote:
Een schandaal dat ze 1 van zijn mooiste liedjes niet behoorlijk kan zingen. Maar goed, om maar een beetje in de buurt van MJ te komen, moet je alle zeilen bijzetten.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wij hebben Prince en Madonna Metallica nog
Ben geen fan schat, dus nee dat wist ik niet. Maar dat handje ervoor, best triestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is een schok voor je? Hij playbackte nogal vaak.
Daarom heeft madonna ook een boel hulp nodig bij het maken van haar songsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddank wel, die twee hebben meer talent in hun kleine teen dan Michael hoor
Ja zag ik ook in Boekarest al met sommige liedjes. Maar ach wat maakt t uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij die dangerous tour volgens mij niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er ooit nog zo´n icoon zal komen. Internet maakt alles veel te bereikbaar en beschikbaar om nog zo´n status te creëren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Onze generatie heeft nu zijn eigen icoon verloren.... onze ouders hadden Elvis... wij hadden Michael Jackson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |