Daar doen we iets mee. Moet er wel een mod aanwezig zijn die er wat mee doet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef BigKahuna het volgende:
Wat wordt er eigenlijk met topicreports gedaan? Of moet ik het hier nog eens melden?
Wat een geluk dan dat jij er bentquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar doen we iets mee. Moet er wel een mod aanwezig zijn die er wat mee doet.
Ik heb de foto sowieso al weggedaan, verder is het aan de KLB mods dus daar moet je dan idd even op wachten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:28 schreef BigKahuna het volgende:
Wat wordt er eigenlijk met topicreports gedaan? Of moet ik het hier nog eens melden?
*aait kb*quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb de foto sowieso al weggedaan, verder is het aan de KLB mods dus daar moet je dan idd even op wachten.
Hoera voor Bio!
Ik had al een topicreport gedaan, maar ik dacht dit is misschien ook wel belangrijke info. Zotheid had dus een foto van mij op het forum geplaatst nadat ik nadrukkelijk had aangegeven dat ik dat niet wilde. Inmiddels is hij weg hoorquote:
Ben je niet een heel klein beetje veel naief als je denkt dat je af kunt gaan op zo een toezegging?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had al een topicreport gedaan, maar ik dacht dit is misschien ook wel belangrijke info. Zotheid had dus een foto van mij op het forum geplaatst nadat ik nadrukkelijk had aangegeven dat ik dat niet wilde. Inmiddels is hij weg hoor.
Wellicht, maar aangezien Zotheid zich altijd zo nadrukkelijk uitspreekt tegen 'kinderachtig gedrag' hier op Fok ging ik ervan uit dat dat wel kon. Helaaaaas.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben je niet een heel klein beetje veel naief als je denkt dat je af kunt gaan op zo een toezegging?
jij wist heus wel dat ie dat hij dat ging posten hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wellicht, maar aangezien Zotheid zich altijd zo nadrukkelijk uitspreekt tegen 'kinderachtig gedrag' hier op Fok ging ik ervan uit dat dat wel kon. Helaaaaas.
"puntje van kritiek"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Die negershow op Comedy Central
Boswachter, WTFEr word geklaagd over de inhoud van het programma niet over dat er überhaupt negers in zitten. TS legt alleen de connectie dat hij die shows vaak niet grappig vind, en vaak is de humor ook anders dan die waar blanken van houden.
Mensen die elk puntje van kritiek als het niet over dezelfde afkomst gaat afdoen als racistisch.
Precies, beelz zit ondertussen op het randje van een ban, maar dat weet ie zelf ook wel neem ik aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
"puntje van kritiek"Negers apen noemen
Welnee absoluut niet racistisch
.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:53 schreef BigKahuna het volgende:
.
Ja ok. Dat stuk was ik even vergetenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
.
Ach, details he.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja ok. Dat stuk was ik even vergetenIk zat al in dat topic verder
Ik probeer het even voor je, ik stoor me er ook aanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:01 schreef Nikmans het volgende:
Als ik nou een topic maak over het Geenstijl jargon dat sommige mensen hier op FOK! zitten te gebruiken, wil een modje dan zorgen dat al de voorspelbare 'ga is deaud heaumeaux met je kudttopic' opgeschoond blijven? Of misschien een waarschuwinkje posten voor de mensen die het toch gaan doen?
Zo niet, dan open ik hem gewoon niet want ik weet toch al wat er gaat gebeuren dan
Idd heel irritant.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:01 schreef Nikmans het volgende:
Als ik nou een topic maak over het Geenstijl jargon dat sommige mensen hier op FOK! zitten te gebruiken, wil een modje dan zorgen dat al de voorspelbare 'ga is deaud heaumeaux met je kudttopic' opgeschoond blijven? Of misschien een waarschuwinkje posten voor de mensen die het toch gaan doen?
Zo niet, dan open ik hem gewoon niet want ik weet toch al wat er gaat gebeuren dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |