Hmm ik zou gaan voor de optie slapenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Daarom maakt het eigenlijk ook geen reet uit. Nonconforme groepsvorming bestaat eigenlijk niet.
Nou, bier zuipen of nog wat ArmA 2 spelen? Wat zeggen de singles?
En tot welke stroming hoor jij?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat heb je vaak met die zogenaamde 'gothics' & 'emo's'
Die willen anders zijn dan de rest en lopen daarom lopen ze maar met een andere grote stroming mee
Ik ben geloof ik best casualquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En tot welke stroming hoor jij?
Er is trouwens niks mis met gothics & emo's.
Sommige gothics zijn
Arma 2 zit nog in de post van play.com en bier lust ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Daarom maakt het eigenlijk ook geen reet uit. Nonconforme groepsvorming bestaat eigenlijk niet.
Ze hebben vaak ook geen probleem met keihard ketsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En tot welke stroming hoor jij?
Er is trouwens niks mis met gothics & emo's.
Sommige gothics zijn
Bier zuipenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
erhmquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef ObviousClone het volgende:
Iedereen loopt uiteindelijk wel met een stroming mee, anders ben je vriendloos en intens ongelukkig.
Met bier zuipen bedoel ik de kroeg in duiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Arma 2 zit nog in de post van play.com en bier lust ik niet
Hokjes en bij groepen willen horen, allemaal human naturequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef ObviousClone het volgende:
Iedereen loopt uiteindelijk wel met een stroming mee, anders ben je vriendloos en intens ongelukkig.
Okequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik best casual
Edit: ook best saai trouwens
Nog niks van gemerktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ze hebben vaak ook geen probleem met keihard ketsen
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:29 schreef STING het volgende:
[..]
Hokjes en bij groepen willen horen, allemaal human nature
Nee. Het is wel volle maan dus wie weet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
Hoi! Nog geneukt?
Onee wacht....dat klopt niet![]()
Ik wilde wel maar zij nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
Hoi! Nog geneukt?
Onee wacht....dat klopt niet![]()
Mjah, ik ben ook saai, maar we waren al gekoppeld vanmiddagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ben ook saai![]()
[..]
Nog niks van gemerkt
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:31 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, ik ben ook saai, maar we waren al gekoppeld vanmiddag
Jij en Erik. Ripley probeerde mensen die ongeveer dezelfde houding hadden te vinden. Jij en erik hebben wat overeenkomsten.quote:
Uh, ja. Aan sedan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
Lol, ben ik nog aan iemand 'gekoppeld' ?
Domme vraag, im one of a kind
Er zijn wel een aantal overeen komsten maar niet veel. Ik heb liever een vrouwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Jij en Erik. Ripley probeerde mensen die ongeveer dezelfde houding hadden te vinden. Jij en erik hebben wat overeenkomsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |