abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70755336
Afgelopen maand heb ik gesolliciteerd op een functie die eigenlijk wat te hoog gegrepen is. Gezien het feit dat er bar weinig geschikte kandidaten hebben gesolliciteerd, ben ik opeens een aardige kanshebber voor die functie.

Over 2 weken heb ik een gesprek met de CFO en het hoofd van de afdeling HR over deze job. Kans is wel aanwezig dat ze gaan mekkeren over kostenbesparingen en kredietcrisis, maar gezien het feit dat ik de enige echt geschikte kandidaat ben kan ik gewoon de hoofdprijs vragen.

Hebben jullie hier ervaring mee en hoe reageert jullie CFO hierop? Wat weegt het zwaarst? Iets meer salaris betalen dan je van plan was of geen geschikte kandidaten voor een cruciale functie?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 7 juli 2009 @ 20:38:51 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70755429
Bar weinig is nog altijd meer dan dat je de enige zou zijn, dus wat is het nou??
Daarbij zou ik niet meteen de hoofdprijs vragen, ze kunnen nee zeggen natuurlijk.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_70755535
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Netsplitter het volgende:
Bar weinig is nog altijd meer dan dat je de enige zou zijn, dus wat is het nou??
Daarbij zou ik niet meteen de hoofdprijs vragen, ze kunnen nee zeggen natuurlijk.
Eentje is bar weinig natuurlijk.

Zonder gein: men is niet laaiend enthousiast over de kandidaten. Ik ben de enige die voor een inhoudelijk gesprek is uitgenodigd en dat terwijl ik normaliter voor dit soort functies een keurige afwijsbrief zou krijgen.
pi_70755596
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Halcon het volgende:
Afgelopen maand heb ik gesolliciteerd op een functie die eigenlijk wat te hoog gegrepen is. Gezien het feit dat er bar weinig geschikte kandidaten hebben gesolliciteerd, ben ik opeens een aardige kanshebber voor die functie.

Over 2 weken heb ik een gesprek met de CFO en het hoofd van de afdeling HR over deze job. Kans is wel aanwezig dat ze gaan mekkeren over kostenbesparingen en kredietcrisis, maar gezien het feit dat ik de enige echt geschikte kandidaat ben kan ik gewoon de hoofdprijs vragen.

Hebben jullie hier ervaring mee en hoe reageert jullie CFO hierop? Wat weegt het zwaarst? Iets meer salaris betalen dan je van plan was of geen geschikte kandidaten voor een cruciale functie?
Het is de bedoeling dat jullie tot een compromis komen. Het is niet 'of' hoofdprijs 'of' geen geschikte kandidaat.
Hoog inzetten kan geen kwaad, maar zou wel meegaan met onderhandelingen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 7 juli 2009 @ 20:42:08 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70755640
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Eentje is bar weinig natuurlijk.

Zonder gein: men is niet laaiend enthousiast over de kandidaten. Ik ben de enige die voor een inhoudelijk gesprek is uitgenodigd en dat terwijl ik normaliter voor dit soort functies een keurige afwijsbrief zou krijgen.
Altijd leuk natuurlijk en goed voor de ego, maar hou er wel rekening mee dat ze dus wel nee kunnen zeggen als je voor de hoofdprijs zou gaan.
Dan kan beter kijken of er leuke extra's uit te hengelen vallen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_70755790
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef Anchor het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat jullie tot een compromis komen. Het is niet 'of' hoofdprijs 'of' geen geschikte kandidaat.
Hoog inzetten kan geen kwaad, maar zou wel meegaan met onderhandelingen.
Dat is uiteraard mijn insteek, maar ook hun insteek natuurlijk. Een nieuwe sollicitatieronde kost geld en zal weinig resultaat opleveren.

Extern flink gaan hunten kost nog meer geld en het is de vraag wat dat op gaat leveren. Zolang mijn openingsbod niet belachelijk is, zal het wel gepikt worden toch?
pi_70755860
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Altijd leuk natuurlijk en goed voor de ego, maar hou er wel rekening mee dat ze dus wel nee kunnen zeggen als je voor de hoofdprijs zou gaan.
Dan kan beter kijken of er leuke extra's uit te hengelen vallen.

Een ´nee´ van hun kant, betekent een nieuwe sollicitatieronde en zoektocht naar een andere kandidaat. Over kostenbesparingen gesproken.

Leuk is het zeker. Het is geen baan waar ik normaalgesproken voor in aanmerking zou komen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:20:36 #8
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_70757859
Misschien gaan ze voor iemand die eigenlijk ondergekwalificeerd is (jij dus) omdat ze die dan minder moeten betalen. Jouw houding dat je de enige bent en daarom de "hoofdprijs" kan vragen zou wel eens in je gezicht kunnen ontploffen. Het bedrijf heeft het jaren zonder jou kunnen doen, en dat kunnen ze vast nog wel een tijdje.
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 21:26:50 #9
5428 crew  miss_sly
pi_70758245
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef mrPanerai het volgende:
Misschien gaan ze voor iemand die eigenlijk ondergekwalificeerd is (jij dus) omdat ze die dan minder moeten betalen. Jouw houding dat je de enige bent en daarom de "hoofdprijs" kan vragen zou wel eens in je gezicht kunnen ontploffen. Het bedrijf heeft het jaren zonder jou kunnen doen, en dat kunnen ze vast nog wel een tijdje.
En als je de arrogantie opbrengt om de hoofdprijs te vragen, kan het zomaar zijn dat ze met allel liefde een nieuwe sollicitatieronde inzetten of gaan hunten.
Besides that, als je op een plek komt waarvoor je niet gekwalificeerd bent, maar wel de hoofdprijs wil en krijgt, zul je ook naar behoren moeten functioneren. Excuses als: eigenijk ben ik ondergekwalificeerd kun je dan wel schudden, natuurlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:40:58 #10
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_70758981
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Excuses als: eigenijk ben ik ondergekwalificeerd kun je dan wel schudden, natuurlijk.
gevolgd door exit tijdens de proeftijd..
Vampire Romance O+
pi_70759146
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:40 schreef Halcon het volgende:

Waarom zouden ze dit aan jou vertellen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_70759843
Wandelgangen.

Heeft je bedrijf geen salarishuis waar je in moet passen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70759936
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Kan een test zijn; kijken of hij er meer door gaat eisen (lees: anders gedragen).
pi_70762617
tvp; benieuwd wat hieruit komt
Wat voor functie en welk salaris staat in de vacaturetekst?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_70765788
Don't push your luck... Feitelijk doen ze al een concessie door een ondergekwalificeerde kandidaat aan te nemen. Moeten ze die kandidaat - de minst slechte die ze konden vinden - dan ook nog eens fors gaan belonen?
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:15:16 #16
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_70769059
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:14 schreef k_man het volgende:
Don't push your luck... Feitelijk doen ze al een concessie door een ondergekwalificeerde kandidaat aan te nemen. Moeten ze die kandidaat - de minst slechte die ze konden vinden - dan ook nog eens fors gaan belonen?
Dit dus.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_70770161
quote:

[..]

Bedrijven die echt mensen zoeken zeggen dit altijd. Ze kunnen echt wel andere mensen vinden. Ze willen jouw alleen het idee geven dat je een goede kans maakt zodat je niet bij andere bedrijven gaat zoeken naar werk en zij het aantal geschikte kandidaten zo groot mogelijk houden zodat ze echt de beste eruit kunnen kiezen.

Verder ben ik het eens met panerai.
pi_70770177
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Leuk is het zeker. Het is geen baan waar ik normaalgesproken voor in aanmerking zou komen.
In dat geval bestaat je "beloning" dus ook uit betere toekomstperspectieven.
Ik zou kijken waar je ingeschaald wordt. Bijvoorkeur in een hogere schaal met nul ervaringsjaren zodat je elk jaar vooruit gaat.

Als je meer gaat verdienen dan je nu verdient is het toch prima?
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:36:15 #19
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_70770855
mompelt iets over een beer en de verkochte huid enzo...
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:48:24 #20
130803 Gripper
Get a grip
pi_70771186
Een salaris vragen dat je voorheen ook in gedachten had is op zich niet verkeerd. Crisis of niet, jij bent er in de tussentijd niet minder capabel op geworden en nog steeds evenveel waard. Ikzelf vind bijvoorbeeld dat ik met de huidige trend om kosten te drukken alleen maar waardevoller ben geworden voor het bedrijf. In mijn functie kan ik dagelijks een hoop onnodige uitgaven besparen. (helaas zie ik dat nog altijd niet terug op mn loonstrookje )

Maar met in het achterhoofd dat je ondergekwalificeerd bent, zou ik echter niet al te arrogant in die onderhandeling stappen...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_70791345
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:20 schreef mrPanerai het volgende:
Degene die nu de functie doet is dankzij mijn input en werk op de been gebleven. Dat geldt ook voor zijn voorganger.

Gezien de sollicitaties viel het niet mee zo 1-2-3 een geschikte kandidaat te vinden.
pi_70791387
quote:

[..]

De wandelgangen, plus dat ik de agenda van degene die de gesprekken voer heb gechecked. Al met al voldoende om aan te nemen dat er verder geen gesprekken zijn.
pi_70791416
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:40 schreef MouseOver het volgende:

[..]

gevolgd door exit tijdens de proeftijd..
Onzin, ik heb een vast contract en dat contract behoud ik. Slechts het salaris wordt aangepast en wellicht dat ik eventueel bij moet tekenen voor wat integriteitsregels en zo...
pi_70791488
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En als je de arrogantie opbrengt om de hoofdprijs te vragen, kan het zomaar zijn dat ze met allel liefde een nieuwe sollicitatieronde inzetten of gaan hunten.
Besides that, als je op een plek komt waarvoor je niet gekwalificeerd bent, maar wel de hoofdprijs wil en krijgt, zul je ook naar behoren moeten functioneren. Excuses als: eigenijk ben ik ondergekwalificeerd kun je dan wel schudden, natuurlijk.
Zie de vorige post. Ik heb al een hele tijd de huidige functionaris en zijn voorganger op de been gehouden. Het komt ook geregeld voor dat ze bij voorstellen en discussies kiezen voor mijn input i.p.v. die van hem.

Daarnaast zie ik wel dat er wat geklooid is. Alleen door dat recht te zetten creeer ik cijfermatig al zo´n buffer dat ik voorlopig vooruit kan.
pi_70791526
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wandelgangen.

Heeft je bedrijf geen salarishuis waar je in moet passen?
Jawel, per functie geldt een minimum- en een maximumsalaris, maar tussen die twee zit in dit geval een verschil van 1.400 euro per maand.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:36:19 #26
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_70791680
Eigenlijk kom je nu met een verhaal dat het om een interne vacature gaat en om een positie die net boven jou ligt. Je kan gewoon promotie maken...ga er dan maar voor.
pi_70791724
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:14 schreef k_man het volgende:
De vraag is of het een concessie is. Er zal toch iemand die capabel is die functie moeten uitoefenen. Het is een functie met behoorlijk wat verantwoordelijkheid, die wil ik dan toch maar nemen.
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 20:39:00 #28
5428 crew  miss_sly
pi_70791765
Je gat dus maar halve info in je OP.
Het is een interne vacature, op je eigen afdeling. Promotie dus inderdaad, waar je misschien nog niet helemaal aan toe was, maar waar je nu een kans voor krijgt.

De kans grijpen, maar nog steeds niet de hoofdprijs aan salaris vragen, imo.
pi_70791787
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:36 schreef mrPanerai het volgende:
Eigenlijk kom je nu met een verhaal dat het om een interne vacature gaat en om een positie die net boven jou ligt. Je kan gewoon promotie maken...ga er dan maar voor.
Ik word de baas van mijn baas zeg maar. Zo´n kans krijg je niet vaak. Normaal mikken ze ook op iemand die een horizontale stap maakt of hooguit een kleine verticale stap.

Ik kan natuurlijk ook gaan voor een aanloopsalaris met daaraan vastgekoppeld harde afspraken.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:50:01 #30
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_70792153
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk ook gaan voor een aanloopsalaris met daaraan vastgekoppeld harde afspraken.
Eigenlijk denk ik dat dat het slimste is wat je kan doen.

Is jouw baas niet geintresseerd in die functie? Niet dat je daar rekening mee hoeft te houden maar het zou logischer zijn dat jullie beiden een stapje omhoog zouden doen.
Ik zou nooit het werk van mijn leidinggevende willen doen maar wel het trapje daarboven. Maar mijn leidinggevende wil dan ook weer niet naar het trapje waar ik eigenlijk heen wil. Hij heeft zelf aangegeven dat als die positie vrijkomt hij mij daarvoor zal aandragen en ik eigenlijk zijn baas word. Die open werkrelatie is eigenlijk wel heel fijn.
pi_70792373
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Eigenlijk denk ik dat dat het slimste is wat je kan doen.

Is jouw baas niet geintresseerd in die functie? Niet dat je daar rekening mee hoeft te houden maar het zou logischer zijn dat jullie beiden een stapje omhoog zouden doen.
Ik zou nooit het werk van mijn leidinggevende willen doen maar wel het trapje daarboven. Maar mijn leidinggevende wil dan ook weer niet naar het trapje waar ik eigenlijk heen wil. Hij heeft zelf aangegeven dat als die positie vrijkomt hij mij daarvoor zal aandragen en ik eigenlijk zijn baas word. Die open werkrelatie is eigenlijk wel heel fijn.
Mijn baas is wel geinteresseerd, maar ik heb niet het idee dat ze heel veel vertrouwen in hem hebben. Denk dat het anders wel al geregeld was en hij er zou gaan zitten. Volgens mij willen ze ook van hem af, heb het idee dat hij wat anders heeft gevonden (en dat ze hem daar een handje bij hebben geholpen).

Het werk van mijn baas zou ik ook niet willen doen. Veel te veel geneuzel. Ik houd me liever met de grote lijnen bezig i.p.v. het geneuzel in de marge en de hele dag moeten luisteren naar het gezeur van mensen die niet lekker in hun vel zitten of balpennen bestellen...
pi_70798139
Denk dat je de kans moet grijpen en dan als je er zit altijd om promotie kunt vragen qua salaris.
Overigens zou ik voor het geval je het niets vindt zorgen dat je een back up hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:40:48 #33
65960 sanger
pi_70802972
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Onzin, ik heb een vast contract en dat contract behoud ik. Slechts het salaris wordt aangepast en wellicht dat ik eventueel bij moet tekenen voor wat integriteitsregels en zo...
Dat is niet altijd waar. Omdat het een nieuwe functie betreft kan je werkgever (arbeidsrechtelijk gezien) je een nieuw contract (voor bepaalde tijd) aanbieden (in sommige gevallen zelfs met proeftijd).
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:41:29 #34
65960 sanger
pi_70802985
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef Halcon het volgende:
Dat moet je eigenlijk ook doen. Op basis van presteren gekoppeld aan salarisverhogingen.
pi_70803898
Houd er wel rekening mee dat bij een hoog salaris, ook een hoog verwachtingspatroon van het bedrijf past. Als ze jou de hoofdprijs betalen, wordt er waarschijnlijk wel veel voor terugverwacht.
pi_70825387
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:40 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat is niet altijd waar. Omdat het een nieuwe functie betreft kan je werkgever (arbeidsrechtelijk gezien) je een nieuw contract (voor bepaalde tijd) aanbieden (in sommige gevallen zelfs met proeftijd).
Dat zou kunnen, maar daar is in dit geval geen sprake van.
pi_70825417
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:31 schreef MouseInteractive het volgende:
Houd er wel rekening mee dat bij een hoog salaris, ook een hoog verwachtingspatroon van het bedrijf past. Als ze jou de hoofdprijs betalen, wordt er waarschijnlijk wel veel voor terugverwacht.

Ik heb al wat dingen op de plank staan zeg maar, waar ik flink mee ga scoren.
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:26:25 #38
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_70825736
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

OMG lol de manier waarop je praat geeft me weinig hoop in een goede afloop.
pi_70825900
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

OMG lol de manier waarop je praat geeft me weinig hoop in een goede afloop.
Alles is al doorgerekend door mij en wat mensen die ik heb gevraagd er naar te kijken en het is allemaal prima.

Verder heb ik al wat proceswijzigingen besproken met de baas van mijn baas, alleen krijgt hij die niet uitgevoerd, terwijl dat met een beetje inzet gewoon zou moeten kunnen lukken.
pi_70826067
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alles is al doorgerekend door mij en wat mensen die ik heb gevraagd er naar te kijken en het is allemaal prima.

Verder heb ik al wat proceswijzigingen besproken met de baas van mijn baas, alleen krijgt hij die niet uitgevoerd, terwijl dat met een beetje inzet gewoon zou moeten kunnen lukken.
Een nieuw koekrecept vraagt inderdaad wijzigingen aan de productielijn.
Fantastisch voor jou dat je gevraagd bent om dat in goede banen te leiden
pi_70826115
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een nieuw koekrecept vraagt inderdaad wijzigingen aan de productielijn.
Fantastisch voor jou dat je gevraagd bent om dat in goede banen te leiden
Dude, we hebben het hier niet over een koekjesfabriek. Al is voor een helpdeskertje ICT dat al een hele uitdaging.
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 20:39:52 #42
5428 crew  miss_sly
pi_70826268
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, je klinkt wel behoorlijk arrogant. Ik hoop voor je dat je niet al te diep valt.

Succes verder, ik zou de hoofdprijs vragen als ik jou was, want je vindt zelf duidelijk dat je dat meer dan waard bent.
pi_70826431
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dude, we hebben het hier niet over een koekjesfabriek. Al is voor een helpdeskertje ICT dat al een hele uitdaging.
Oh, ik vond je anders wel een koekebakker.
pi_70827317
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, je klinkt wel behoorlijk arrogant. Ik hoop voor je dat je niet al te diep valt.

Succes verder, ik zou de hoofdprijs vragen als ik jou was, want je vindt zelf duidelijk dat je dat meer dan waard bent.
Al word ik het niet, dan is het nog geen drama. Dit is een extraatje, niet iets wat nu al een must is. In mijn POP bijvoorbeeld zou ik deze stap voor over 5 jaar inschalen.

Verder moet je zeker zijn van je zaak. Je moet niet aan zo´n job beginnen als je geen verbeterplannen en/of goede ideeen hebt. Voortkabbelen in deze tijd is achteruitgang, dat is niet de bedoeling.
pi_70830484
Wat wil je nu eigenlijk weten?
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:37:15 #46
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_70833319
De volgorde is dat je eerst krijgt te horen of ze je willen voor de baan en vervolgens komen ze met een salarisaanbieding. Zorg eerst maar eens dat ze vinden dat jij die baan verdient.
waarschijnlijk wel
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:11:47 #47
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_70848166
Over wat soort baan en bedrijf gaat het eigenlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 juli 2009 @ 14:13:06 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70848206
POP? overheid?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:43:05 #49
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_70853289
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Al word ik het niet, dan is het nog geen drama. Dit is een extraatje, niet iets wat nu al een must is. In mijn POP bijvoorbeeld zou ik deze stap voor over 5 jaar inschalen.

Verder moet je zeker zijn van je zaak. Je moet niet aan zo´n job beginnen als je geen verbeterplannen en/of goede ideeen hebt. Voortkabbelen in deze tijd is achteruitgang, dat is niet de bedoeling.
Je zou je eigen postings eens moeten lezen.

Het begint hier en daar toch behoorlijk te druipen en te stinken. Je stelt eerst dat je ondergekwalificeerd bent. Vervolgens wil je toch vooral even melden dat je voorgangers deze functie enkel hebben kunnen draaien doordat jij daarvoor zorgde. Vreemd, want als dat zo zou zijn, was jij de onbetwiste keuze geweest en zou je helemaal niet ondergekwalificeert zijn.

Kortom, je wilt ff laten weten dat je de baas van je baas kunt gaan worden. Niet slim trouwens hoor.. dat gaat 9 van de 10 keer verkeerd. Het bedrijf denkt schijnbaar toch net ff anders over je prestaties aangzien er wel nog andere sollicitaties zijn geweest voor de functie. Als je echt zo goed zou zijn waren ze direct en enkele aalleen bij jou gekomen.

Realiseer je het volgende.... Niemand, NIEMAND is onmisbaar, ook jij niet. Ten tweede... misschien willen ze wel van jou af. Ze zetten je op een plek die heel zwaar gaat worden en vervolgens geef jij ze de stok om te slaan...

[ Bericht 0% gewijzigd door klusfoobje op 10-07-2009 20:42:53 ]
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_70860027
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh, ik vond je anders wel een koekebakker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')