quote:
quote:
Zeer trieste dag idd.quote:
quote:
redelijk grote plaats in een natuurlijke omgeving:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:54 schreef Terpentin07 het volgende:
echoput
Ik moet naar bed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
redelijk grote plaats in een natuurlijke omgeving:
is de twaalfde stad van Nederland.
Enschede?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
redelijk grote plaats in een natuurlijke omgeving:
is de twaalfde stad van Nederland.
Stand deeltje 1644quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Apeldoorn
Ik heb het toch in het Nederlands ingevoerd?quote:
Hij kreeg van Marcos generaal pardon voor de dertig Filipino's die hij had vermoord.quote:
was weer in het nieuwsquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Anna Kournikova?
Ik geloof dat de knulletjes zo uitelkaar gehouden worden idd. Prince Michael I en II zijn hun officiële namen.quote:
mr. Ano +1quote:
ScottTracy +1quote:
Welja! Ik ben geen Molukkerquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:46 schreef erkel het volgende:
Ik had juist Scott verwacht met het juiste antwoord![]()
Ach nee, maakt me allemaal niet zoveel uit. Ik ben dan wel een pinda maar ik heb niet heel veel met Indonesië ofzo (al is het wel een mooi land hoor).quote:
Gavrilo Princip, maar close enough Terp +1quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:02 schreef Terpentin07 het volgende:
cavrilo prinzip
quote:
Het zijn er best veel.Dus met een beetje gokwerk was je ook een heel eind gekomen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Knap hoorMijn topografische kennis in dat gebied is niet echt groot.
ST +1quote:
Op het WK onder de 20 in 2005 vond ik hem ook met afstand de zwakste broeder.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:15 schreef ScottTracy het volgende:
De tweede MozartDie kende ik nog niet. Overdreven gedoe, ben benieuwd of 'ie ooit echt doorbreekt.
klopt, de midway eilanden was ook een gok maar had echt niet verwacht dat er zo veel zouden zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:15 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het zijn er best veel.Dus met een beetje gokwerk was je ook een heel eind gekomen.![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:23 schreef Robbiev85 het volgende:
somalie
Hoogste kerktoren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:59 schreef Maizena het volgende:
[..]
De hoogst geplaatste of de hoogste toren...
Google says ay!quote:
Nee, angst is niet echt een zintuig. Zintuigen hebben meer te maken met waarnemen. Het zijn dingen die veelal onbewust gebeuren, vandaar dat ze niet tot de klassieke zintuigen behoren en pas later 'ontdekt' zijn. Pas als deze zintuigen op een of andere manier niet werken of 'gefopt worden' merk je hoe belangrijk ze zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:05 schreef Dagobert het volgende:
Wellicht zoiets als angst?
Inderdaad, of temperatuurgevoel, of beweging, of de locatie van lichaamsdelen. We hebben allemaal een zesde zintuig!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:13 schreef Dagobert het volgende:
Evenwichtsgevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |