Hij ziet er best goed uit voor iemand die al 4 jaar dood is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef crossover het volgende:
Is dat trouwens niet die blinde van die film?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Volgens mij praat die Sharpton nog zo hard als hij aan het avondeten zit.
"WOULD YOU BE SO KIND TO PASS ME THE BLESSED SALT, WOMAN?"
Ik vind die vent inderdaad nep. Maar het stukje waarin hij zich tot de kinderen richtte was dan gelukkig wel persoonlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet hij altijd. AL is er een neger geboren dan loopt hij zijn preek weer te verkondigen. Maar dan met andere namen.
Dat is Pryor. Ook dood btw.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
Heathen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
Ach mag toch wel na al die jaren dat ie door het slijk is gehaald.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef CarOnline het volgende:
Nou, MJ heeft inmiddels een goden status als ik hem zo hoor.
Hij heeft veel bereikt, maar eh ook hij had zn grenzen zeg maar.
Daar zijn de Amerikanen sowieso wel goed in.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:32 schreef Dagonet het volgende:
Iemand die goed de lessen rethoriek heeft onthouden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Is dat niet die rev uit Coming to America? (E. Murphy dusquote:
Ja dat weet ik wel, hij lijkt er alleen op.quote:
Krijgt tenminste ook aandacht daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:32 schreef Ada. het volgende:
[..]
Daar zijn de Amerikanen sowieso wel goed in.
Nothing strange about your daddy It was strange what he had to deal with. but he dealt with itquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef Cee het volgende:
Euh, ik heb even gemist waarom ze nu allemaal staan?
Dat was de blanke Lenny Brucequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:33 schreef fratsman het volgende:
[..]welnee! Das Richard Pryor, de man die eigenhandig het woord "motherfucker" op tv introduceerde!
Nee die postte ik net. Dat was Arsenio Hall.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Is dat niet die rev uit Coming to America? (E. Murphy dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |