Ik vroeg het omdat ik het nog in overweging aan het nemen benquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dan kan ik maagden toch nog wel een afknapper vinden,
en vooral bij meiden is het een drama de eerste keer
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
die is exact het zelfde als de huidige OP
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ken niemand die mij niet wil neuken
Waar haal je dat "de meeste" vandaan? Zelf zou ik het wel een 'eer' vinden, maar heb liever ervaren meiden dan zo'n bang meiske die als een "deer in te headlights" je aan ligt te kijken. *ril*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef appelsjap het volgende:
Nja, de meeste mannen geilen op maagden, maar ik totaal niet, vind het juist een afknapper. Ervaren![]()
Geldt dit voor meer vrouwen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou iemand erom afwijzen als ik gewoon sex wilde
Als ik verliefd werd, zou ik erover nadenken...
Maar om eerlijk te zijn kan ik me niet goed voorstellen dat ik verliefd zou worden op een maagd
"WE'VE GOT A BLEEDER!!!"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef appelsjap het volgende:
Dan kan ik maagden toch nog wel een afknapper vinden,
en vooral bij meiden is het een drama de eerste keer
er zijn vrouwen die er geen problemen mee hebben neem 50euro mee en kom er achterquote:
quote:
totally agrees, behalve het laatste punt, mja op mijn leeftijd kun je nog niet zo snel het verschil zien. In een echte relatie is een maagd totaal niet erg, maar als je ff seks wilt, wil je ook geen dramaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou iemand erom afwijzen als ik gewoon sex wilde
Als ik verliefd werd, zou ik erover nadenken...
Maar om eerlijk te zijn kan ik me niet goed voorstellen dat ik verliefd zou worden op een maagd
Er zijn waarschijnlijk voldoende mannen te vinden die het als pré zien als zij geen vergelijkingsmateriaal heeftquote:
Oeh spannend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik het nog in overweging aan het nemen ben
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
er zijn vrouwen die er geen problemen mee hebben neem 50euro mee en kom er achter
Gelukkigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet voor alle vrouwen.
het is toch heerlijk om zo een jonge pup helemaal naar jouw wensen af te richten en haar zeer kneedbare geest tot iets zieks en verdorvens te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk voldoende mannen te vinden die het als pré zien als zij geen vergelijkingsmateriaal heeft.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is toch heerlijk om zo een jonge pup helemaal naar jouw wensen af te richten en haar zeer kneedbare geest tot iets zieks en verdorvens te maken?
Oké, laat ik hem dan anders brengen. Heb nog nooit gehoord dat iemand me niet wil neuken. Wat dus niet wil zeggen dat er niet genoeg mannen zijn die dat heus wel zullen denkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
net even iets te ja...siert je niet zo heul erg...
Daar heb ik niemand voor nodig om me te kneden hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is toch heerlijk om zo een jonge pup helemaal naar jouw wensen af te richten en haar zeer kneedbare geest tot iets zieks en verdorvens te maken?
Je mist er weinig aan... Tenzij je er eentje hebt die goedgelovig is en die je daarom allemaal vuiligheden kan leren onder het mom van 'nee hoor, dat hoort er allemaal bij'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:09 schreef Catbert het volgende:
Maar eigenlijk wel treurig dat ik nooit een maagd heb gehad. Gaat me ook niet lukken binnen mijn doelgroep vrees ik...
Ik denk dat ik het africhten van jonge pups maar aan jou over ga latenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
hehe, kijk, dat klinkt al een stuk beter.. Nu ben je gewoon weer de heteheksehitsigehielquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oké, laat ik hem dan anders brengen. Heb nog nooit gehoord dat iemand me niet wil neuken. Wat dus niet wil zeggen dat er niet genoeg mannen zijn die dat heus wel zullen denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |