Ik zou iemand er zeker niet om afwijzen en best wel een eer vindenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een maagd zou willen
Nee dankjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/RAID#Standard_levels
Leef je uit.
Nee grapje, ben niet maagd meer,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wel, als je maar niet gaat huilen.
Ik ben nog maagdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zou iemand er zeker niet om afwijzen en best wel een eer vinden
hang je een briefje op scholen opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je als veredelde tolk tussen ict en management gaat zitten, is het niet de taak om zelf met technische oplossingen te komen. Bonuspunten als je er niet mee aankomt terwijl je ze niet begrijpt. Op ongeveer dezelfde manier dat we het niet leuk zouden vinden als de tolken bij de Verenigde Naties eigenhandig een oorlog zouden beginnen omdat ze maandagen niet leuk vonden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef KudFokker het volgende:
ik kan gewoon goed lullen met mensen, en aangezien er zoveel contact gestoorde nerdjes in de ICT zitten die dat niet kunnen vindt iedereen waar ik mee werk mij prima functioneren
Gotchaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je gebruikt het dus ook niet voor gevoelige data...
Of is dit een nerduitlokpost? Want dan heb je me te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I haven't lost my mind. I got it backed up on tape.
Now where did I put that damned tape.
Ok, binnen tien jaar uit de ICT. Weten we dat ook weer.quote:
Nja, de meeste mannen geilen op maagden, maar ik totaal niet, vind het juist een afknapper. Ervarenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een maagd zou willen
Nooit geweten dat een afwijzing zoveel moois kan teruggevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent de gouden naald in de hooiberg, het neusje van de mooiste zalm, jij bent heksehiel!
In de op staat een link naar de wiki-site van singles. De link openen en inhoud kopieren en plakken.quote:
Hmm ik heb wel wat technisch werkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je als veredelde tolk tussen ict en management gaat zitten, is het niet de taak om zelf met technische oplossingen te komen. Bonuspunten als je er niet mee aankomt terwijl je ze niet begrijpt. Op ongeveer dezelfde manier dat we het niet leuk zouden vinden als de tolken bij de Verenigde Naties eigenhandig een oorlog zouden beginnen omdat ze maandagen niet leuk vonden.
Maar je bent 18?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja, de meeste mannen geilen op maagden, maar ik totaal niet, vind het juist een afknapper. Ervaren![]()
hebbes...maar eigenlijk dankzij JBquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In de op staat een link naar de wiki-site van singles. De link openen en inhoud kopieren en plakken.
Simpel
whehequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat een afwijzing zoveel moois kan teruggevenMisschien moet ik die strategie vaker hanteren
Voor m'n functie hoef ik niet te leren hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, binnen tien jaar uit de ICT. Weten we dat ook weer.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In de op staat een link naar de wiki-site van singles. De link openen en inhoud kopieren en plakken.
Simpel
Dan kan ik maagden toch nog wel een afknapper vinden,quote:
Okequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef Flena het volgende:
[..]
hebbes...maar eigenlijk dankzij JBdie was net iets eerder
Ik ken niemand die mij niet wil neukenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehemisschien wel.. wie weet heb je dan later wel ergens eens beet bij iemand die je wel wil neuken
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voor m'n functie hoef ik niet te leren hoor
Nopequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Raid 4 heeft dat toch niet?
Ik geloof dat die met grotere clusters per schijf weggeschreven werden ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I haven't lost my mind. I got it backed up on tape.
Now where did I put that damned tape.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dan kan ik maagden toch nog wel een afknapper vinden,
en vooral bij meiden is het een drama de eerste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |