Nee, niet als dusdanig. Maar voluminositeit bekt toch minder.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je beschuldigt mij toch niet van oppervlakkigheid he?
En mij daarmee indirect ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je beschuldigt mij toch niet van oppervlakkigheid he?
Duidelijkheidquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zal ik je nog een iets korter antwoord geven? Nee.
Niet lurken maar mee lullenquote:
Ik wel, als je maar niet gaat huilen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:51 schreef appelsjap het volgende:
maar ik ben nog maagd he, durf je dan wel?
Ja, het kan. Het is alleen in veel gevallen niet de beste oplossing en je alwetende "haha, partities" slaat meer planken mis dan je terugvindt in de gemiddelde schutting.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:53 schreef KudFokker het volgende:
Huh, daar werd het toch voor gebruikt?
Nja dat is me verteld op schoolheb het nooit gedaan in de praktijk
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wel, als je maar niet gaat huilen.
Jup, bespaart een hoop gezeik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:52 schreef Sifon het volgende:
[..]
Liever direct recht voor zijn raap dan zodat je er meteen achter bent?
Vanuit mijn ervaring kan ik je vertellen dat schijven combineren ZUIGT!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:53 schreef KudFokker het volgende:
Huh, daar werd het toch voor gebruikt?
Nja dat is me verteld op schoolheb het nooit gedaan in de praktijk
Maar:
Een cluster van meerdere normale harde schijven met een aparte controller. Het gehele systeem wordt vanaf de PC als één harde schijf gezien. De intelligente controller zorgt er echter voor dat de data naar meerdere fysieke schijven wordt geschreven (redundantie) en er kan een snelheidswinst geboekt worden door het lezen en schrijven van meerdere harde schijven tegelijkertijd. Als het goed is, is het systeem zodanig opgezet, dat bij het uitvallen van één van de schijven er alleen een melding wordt gegeven en er geen data verloren gaat.
met hopen tegelijk komt het goed een hele hoop hopenquote:
Hmm je hebt er ook simpele software voor geloof ik die dat doet jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, het kan. Het is alleen in veel gevallen niet de beste oplossing en je alwetende "haha, partities" slaat meer planken mis dan je terugvindt in de gemiddelde schutting.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
met hopen tegelijk komt het goed een hele hoop hopen
Het leest ook niet plezierigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, niet als dusdanig. Maar voluminositeit bekt toch minder.
Je gebruikt het dus ook niet voor gevoelige data...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef Sifon het volgende:
Vanuit mijn ervaring kan ik je vertellen dat schijven combineren ZUIGT!
Gaat er 1 naar de klote zwaai maar dag met het handje naar al je data.
Ik haat Raid0
Het is niet moeilijk zelfs ik kan hetquote:
Hmmm misschien toch maar eens van aanpak veranderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I haven't lost my mind. I got it backed up on tape.
Now where did I put that damned tape.
Ik geloof niet dat ik een maagd zou willenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wel, als je maar niet gaat huilen.
Raid 4 heeft dat toch nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef Sifon het volgende:
[..]
Vanuit mijn ervaring kan ik je vertellen dat schijven combineren ZUIGT!
Gaat er 1 naar de klote zwaai maar dag met het handje naar al je data.
Ik haat Raid0
ik kan het nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk zelfs ik kan hetEen nieuw topic openen met een OP
Heb er nog nooit een gehad, lijkt me wel een keer leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof niet dat ik een maagd zou willen
Ik wil het je wel lerenquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/RAID#Standard_levelsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef KudFokker het volgende:
Raid 4 heeft dat toch niet?
Ik geloof dat die met grotere clusters per schijf weggeschreven werden ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |