Ik wil je wel komen op warmenquote:
Goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga meteen ff vragen of ze d'r webcam aan wil zwengelen voor mij!
Ga je dan gelijk zoenen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als het over dit soort dingen gaat.
Yup. En uiterst vervelend om betrapt te worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:36 schreef Catbert het volgende:
En als je samen bezig bent is het lastig door te hebben dat de deur op een kier staat met een nieuwsgierig kind erachter.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. En uiterst vervelend om betrapt te worden.
Dan zul je me sowieso om te beginnen aan moeten sprekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga meteen ff vragen of ze d'r webcam aan wil zwengelen voor mij!
Natuurlijk moet ie niet mini zijn...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik vind dat "size doesn't matter" geneuzel alleen bijzonder irritant.
Inderdaad. Is je zin ook wel wegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Litpho het volgende:
Yup. En uiterst vervelend om betrapt te worden.
Wat is erger betrapt worden door je kinderen of je ouders?quote:
Je gaat me niet vertellen dat je niet liever eentje hebt die je gewoon fijn opvult, gekoppeld aan een kerel die ook nog eens goed is in bed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Natuurlijk moet ie niet mini zijn...
kinderen..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is erger betrapt worden door je kinderen of je ouders?
Hij moet ook niet te groot zijn en, in tegenstelling tot de internetridders die graag een centimeter of vijf bij zichzelf optellen, is dat afhankelijk van de vrouw best heel goed mogelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je niet liever eentje hebt die je gewoon fijn opvult, gekoppeld aan een kerel die ook nog eens goed is in bed.
quote:
Dat is logisch. Andersom wil je liever ook niemand betrappenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:40 schreef Flena het volgende:
[..]
kinderen..
althans..ja ik denk dat ik dat het ergste vond.. maar liever door niemand
Ik zeg ook "fijn opvult", niet "hung like a horse"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:40 schreef Litpho het volgende:
Hij moet ook niet te groot zijn en, in tegenstelling tot de internetridders die graag een centimeter of vijf bij zichzelf optellen, is dat afhankelijk van de vrouw best heel goed mogelijk.
Kinderen. Ouders horen beter te weten en ik ben niet te beroerd ze daar luid en duidelijk aan te herinneren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is erger betrapt worden door je kinderen of je ouders?
nou...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is logisch. Andersom wil je liever ook niemand betrappen
Twee bloedmooie vrouwenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is logisch. Andersom wil je liever ook niemand betrappen
Nee, maar je ging wel tegen JB's groter is niet altijd beter in. Kwestie van grenzen stellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zeg ook "fijn opvult", niet "hung like a horse"
ja wat nou kan eerst even me koffie opdrinkenquote:
Pienquote:
Ja hoor, lekker gegeten ookquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ja wat nou kan eerst even me koffie opdrinken
te groot is ook niet goed, gewoon normaal als het kan alsjeblieftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je niet liever eentje hebt die je gewoon fijn opvult, gekoppeld aan een kerel die ook nog eens goed is in bed.
Wie wil jij dan betrappen? En dan meedoen zeker?quote:
Die wil ik ook wel betrappenquote:
Die reactie was niet bedoelt om wat ze zei te weerleggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:42 schreef Litpho het volgende:
Nee, maar je ging wel tegen JB's groter is niet altijd beter in. Kwestie van grenzen stellen.
Heeft het gesmaakt?quote:
Eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
te groot is ook niet goed, gewoon normaal als het kan alsjeblieft
Ik zei niet dat het er NIETS toe deed, dat doet het nl wel, ik zei dat groter niet altijd beter is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die reactie was niet bedoelt om wat ze zei te weerleggen.
haha ik zeg niet dat ik al weet wie ik wil betrappen...maar het lijkt me best leuk..omdat zij dan schrikkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie wil jij dan betrappen? En dan meedoen zeker?![]()
[..]
Die wil ik ook wel betrappen
Wat een toffe vent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker gegeten ookEn nu doet ie lief koffie voor mij zetten
Pien.quote:
Dat lijkt mij ook wel leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:45 schreef Flena het volgende:
[..]
haha ik zeg niet dat ik al weet wie ik wil betrappen...maar het lijkt me best leuk..omdat zij dan schrikken![]()
nee meedoen niet...althans...ligt eraan
Best wel jaquote:
Heyquote:
Zekerquote:
nee dat hoeft nou ook weer nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel leukvooral als je een foto kan maken
![]()
Snuit.quote:
Tuurlijk niet, 't moet wel passenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei niet dat het er NIETS toe deed, dat doet het nl wel, ik zei dat groter niet altijd beter is.
door vreemden?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het niet zo heel erg om betrapt te worden
Alleen liever niet door mn ouders of mn kinderen of andere bekenden waar ik me ongemakkelijk bij zou voelen
Inderdaadquote:
Doeiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
Betrapt worden is niet leuk, niet door ouders niet door kinderen.
Zo en nu ben ik weg.fijne avond.
quote:
hetzelfde!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ah, mooi. Was even kutten.quote:
maak er wel wat vanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
cool...quote:
Niet?quote:
quote:
Ik vond het wel leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef Flena het volgende:
[..]
cool...![]()
tis me nog nooit overkomen...maar ik heb er wel es over nagedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |