Ja weet ik, mother i'd like to fuck is hetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die M staat voor Mother he
[..]
ik ook niet en ik wil niet ruimdenkender worden, vind mezelf al ruimdenkend genoeg![]()
[..]
Hoe oud was jij?
Een milf hoeft geen mother te zijn, vind ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar heb je toch kinderen voor nodig
"Mmmwwwwfffpppffff!!!"quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:24 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ok..das waar...gelukkig wel...zou saai zijn anders
Nogmaals; hoezo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
nogmaals, hoe oud was jij ook alweer?
Jawel dus, anders is het gewoon een ILFquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja weet ik, mother i'd like to fuck is het
[..]
Een milf hoeft geen mother te zijn, vind ik
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef Flena het volgende:
[..]
onee...wat een drama...dit kom ik niet meer te boven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Gilfquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel dus, anders is het gewoon een ILF
of GILFquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel dus, anders is het gewoon een ILF
Nee. Maar goed opgevuld worden door een kerel die ook nog eens weet wat 'ie doet is gewoon beter dan dat een van beiden mist.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
hm, net zo oud als ik...
Groter is niet altijd beter
Een man met kids is voor mij ook een no-goquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik ook gewoon liever een meid zonder kids dan met, heb al een keer meegemaakt dat dochterlief binnenkwam terwijl we bezig waren en aan d'r moeder vroeg waarom ze precies m'n leuter in d'r mond had...
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee. Maar goed opgevuld worden door een kerel die ook nog eens weet wat 'ie doet is gewoon beter dan dat een van beiden mist.
Hoe groot ben jij?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee. Maar goed opgevuld worden door een kerel die ook nog eens weet wat 'ie doet is gewoon beter dan dat een van beiden mist.
GMTAquote:
Kon dus niet. En d'r dochtertje (was 6) had ook nog eens door dat we dingen deden waar zij niet bij mocht zijn en dat was voor haar reden genoeg enorm nieuwsgierig te zijn.quote:
Gaat je niks aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe groot ben jij?
geschapen that is.
Dagelijks!quote:
JB.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe groot ben jij?
geschapen that is.
Die heeft nog steeds last van het warme weer...quote:
Dan houd je je toch gewoon in en doe je het op een ander moment?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kon dus niet. En d'r dochtertje (was 6) had ook nog eens door dat we dingen deden waar zij niet bij mocht zijn en dat was voor haar reden genoeg enorm nieuwsgierig te zijn.
Ja sorry, hij zit op te scheppen over zn bedkunsten, dat maakt me nieuwsgierig.quote:
Welk warme weer? Mis de warmte.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft nog steeds last van het warme weer...
Misschien moet jij er dan wat aan doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat me eigenlijk voornamelijk te storenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de standaard omschrijving van elke man op het internet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja sorry, hij zit op te scheppen over zn bedkunsten, dat maakt me nieuwsgierig.
Hij schijnt groot geschapen te zijn en geweldig in bed.
ah ok, ja dat merk ik bij mijn dochters ook wel..die zijn 5 en 3...en die zijn ook nieuwsgierig op momenten dat ze het eigenlijk niet zouden moeten zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kon dus niet. En d'r dochtertje (was 6) had ook nog eens door dat we dingen deden waar zij niet bij mocht zijn en dat was voor haar reden genoeg enorm nieuwsgierig te zijn.
Dat zeg ik niet, ik vind dat "size doesn't matter" geneuzel alleen bijzonder irritant.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als dat alles is om je nieuwsgierig te krijgenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga meteen ff vragen of ze d'r webcam aan wil zwengelen voor mij!quote:
Great minds think alikequote:
Niet als het over dit soort dingen gaatquote:
Misschien post hij wel in KPD.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Punt was dus dat dat heel lastig was. Dat kind zat gewoon te gluren. En als je samen bezig bent is het lastig door te hebben dat de deur op een kier staat met een nieuwsgierig kind erachter.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef Sinceria het volgende:
Dan houd je je toch gewoon in en doe je het op een ander moment?
Ik wil je wel komen op warmenquote:
Goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga meteen ff vragen of ze d'r webcam aan wil zwengelen voor mij!
Ga je dan gelijk zoenen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als het over dit soort dingen gaat.
Yup. En uiterst vervelend om betrapt te worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:36 schreef Catbert het volgende:
En als je samen bezig bent is het lastig door te hebben dat de deur op een kier staat met een nieuwsgierig kind erachter.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. En uiterst vervelend om betrapt te worden.
Dan zul je me sowieso om te beginnen aan moeten sprekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga meteen ff vragen of ze d'r webcam aan wil zwengelen voor mij!
Natuurlijk moet ie niet mini zijn...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik vind dat "size doesn't matter" geneuzel alleen bijzonder irritant.
Inderdaad. Is je zin ook wel wegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Litpho het volgende:
Yup. En uiterst vervelend om betrapt te worden.
Wat is erger betrapt worden door je kinderen of je ouders?quote:
Je gaat me niet vertellen dat je niet liever eentje hebt die je gewoon fijn opvult, gekoppeld aan een kerel die ook nog eens goed is in bed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Natuurlijk moet ie niet mini zijn...
kinderen..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is erger betrapt worden door je kinderen of je ouders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |