Ik wil je niet neuken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oké, laat ik hem dan anders brengen. Heb nog nooit gehoord dat iemand me niet wil neuken. Wat dus niet wil zeggen dat er niet genoeg mannen zijn die dat heus wel zullen denken
De realiteit is dat vrouwen die dat in zich hebben over het algemeen geen maagd meer zijn. Boeit ook niet, doe mij maar een exemplaar met ervaring... Veel leuker!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat bedoel ik!gewoon een verdorven nasty nymfo ervan maken waar je van alles mee kan uitvreten
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of die denken tja, zou het er wel op kunnen, maar is me het gedoe niet waard, zoiets?Dan zouden ze in de categorie vallen die me wel wil neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan natuurlijk ook bij een manquote:
maar voordat ze geen maagd meer waren, hadden ze dat ook al in zich, en DIE moet je hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De realiteit is dat vrouwen die dat in zich hebben over het algemeen geen maagd meer zijn. Boeit ook niet, doe mij maar een exemplaar met ervaring... Veel leuker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Alsof ik alleen in dit topic post om jou te neuken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je nu al verlegen wordt, gaat het er niet positief voor je uitzien, knul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Ja, dat klopt, ik wilde gewoon iets onaardigs zeggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan zouden ze in de categorie vallen die me wel wil neuken
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Alsof ik alleen in dit topic post om jou te neuken.![]()
milfen zijn wel geil though.HH is geen MILFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Weet jij iets van HH wat ik niet weet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
milfen zijn wel geil though.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
milfen zijn wel geil though.wat is dat toch met dat MILF gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vinden mannen dat zo leuk?
Kiek um goan!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
maar voordat ze geen maagd meer waren, hadden ze dat ook al in zich, en DIE moet je hebben.Die zijn dan een jaar of 14 of jonger. Nee dank je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Zeg dat nog maar eens als je voor me staatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ik wil je niet neuken.
Graag gedaan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wattan?
Kiek um goan!!!!!!!!!!
een ruime uitgewoonde flamoes.. heerlijk toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Flena het volgende:
[..]
wat is dat toch met dat MILF gebeuren?
Geen ideequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Flena het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een ruime uitgewoonde flamoes.. heerlijk toch?
De term MILF wordt tegenwoordig gebruikt voor iedere vrouw die ouder is dan 21.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Flena het volgende:
Dat klinkt ook ontzettend arrogant HHquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zeg dat nog maar eens als je voor me staat
ik heb niks met toyboys...ook dat snap ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Hetzelfde geld voor vrouwen en toyboys
Ben benieuwd hoeveel overlap er zit tussen die mensen en de "m'n vriendin is ook prima tevreden met mijn 12cm" en de "het gaat er niet om hoe groot 'ie is maar om wat je ermee doet" groepquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Litpho het volgende:
Er zijn waarschijnlijk voldoende mannen te vinden die het als pré zien als zij geen vergelijkingsmateriaal heeft.
20 Air, wel bij de tijd blijvenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De term MILF wordt tegenwoordig gebruikt voor iedere vrouw die ouder is dan 21.
Eeerlijk gezegd geen flauw benul. Bij de laatste controle bleek ik nog steeds een man te zijn, maar het hele MILF gebeuren gaat bij mij me pet te boven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Flena het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I haven't lost my mind. I got it backed up on tape.
Now where did I put that damned tape.
Ik ben nog maagdquote:
Je vergeet jezelfquote:
Alles boven de 25 is voor mij een milf,quote:
Met haar voorkomen kan ze dat zich veroorloven!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat klinkt ook ontzettend arrogant HH
Klopt, maar bedoelde 'm niet eens zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt ook ontzettend arrogant HH
Want die hebben allemaal zeker een kind?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Alles boven de 25 is voor mij een milf,
heb ik ff geluk dat ik nog net niet boven de 25 benquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
niet allemaal zijn er wel in meerderheid aan het rakenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want die hebben allemaal zeker een kind?
Ach iedereen heeft zo zijn voorkeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Flena het volgende:
[..]
ik heb niks met toyboys...ook dat snap ik niet![]()
misschien moet ik wat ruimdenkender worden
Die M staat voor Mother hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik ook niet en ik wil niet ruimdenkender worden, vind mezelf al ruimdenkend genoegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Flena het volgende:
[..]
ik heb niks met toyboys...ook dat snap ik niet![]()
misschien moet ik wat ruimdenkender worden
Hoe oud was jij?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel overlap er zit tussen die mensen en de "m'n vriendin is ook prima tevreden met mijn 12cm" en de "het gaat er niet om hoe groot 'ie is maar om wat je ermee doet" groep
Daar heb je toch kinderen voor nodigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen milfquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Flena het volgende:
[..]
heb ik ff geluk dat ik nog net niet boven de 25 ben
ja ok..das waar...gelukkig wel...zou saai zijn andersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft zo zijn voorkeuren.
jij valt in het uitzondering vakjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Flena het volgende:
[..]
heb ik ff geluk dat ik nog net niet boven de 25 ben
Persoonlijk heb ik ook gewoon liever een meid zonder kids dan met, heb al een keer meegemaakt dat dochterlief binnenkwam terwijl we bezig waren en aan d'r moeder vroeg waarom ze precies m'n leuter in d'r mond had...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Flena het volgende:
29, hoezo?quote:
Wat was het antwoord?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik ook gewoon liever een meid zonder kids dan met, heb al een keer meegemaakt dat dochterlief binnenkwam terwijl we bezig waren en aan d'r moeder vroeg waarom ze precies m'n leuter in d'r mond had...
onee...wat een drama...dit kom ik niet meer te boven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
nogmaals, hoe oud was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik ook gewoon liever een meid zonder kids dan met, heb al een keer meegemaakt dat dochterlief binnenkwam terwijl we bezig waren en aan d'r moeder vroeg waarom ze precies m'n leuter in d'r mond had...
Dat lijkt me een legitieme vraag. Als moeder iets lekkers te snoepen heeft bij het kijken van Gilmore Girls mag ze toch ook nieuwsgierig zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja weet ik, mother i'd like to fuck is hetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die M staat voor Mother he
[..]
ik ook niet en ik wil niet ruimdenkender worden, vind mezelf al ruimdenkend genoeg![]()
[..]
Hoe oud was jij?
Een milf hoeft geen mother te zijn, vind ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar heb je toch kinderen voor nodig
"Mmmwwwwfffpppffff!!!"quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:24 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ok..das waar...gelukkig wel...zou saai zijn anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |