Dat mag ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh wacht je bedoelt dat je wel voor het kaartje overmaakt? Dat dan wel jaEn als C. en misschien A. dat ook doen dan kan ik ze bestellen. Of ik maak naar jou over dat kan ook?
Anders ga ik naar bed namelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen maar het gaat tergend langzaam
Wat jij wil? Maakt mij niet zoveel uit. Het is alleen zo dat ik pas kan gaan bestellen als ik het geld van anderen heb dus weet niet hoe lang dat gaat duren. Men heb er nu al zin in, zit de hele tijd Placebo te luisterenquote:
Ja ik wil zo ook gaan tukkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Anders ga ik naar bed namelijk
Misschien moet je dat ook maar doen
Het maakt mij in dit geval ook niets uit, maar wacht maar even op antwoord van A want misschien is het gewoon handiger als we naar HEM overmaken. Je hoort nogquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat jij wil? Maakt mij niet zoveel uit. Het is alleen zo dat ik pas kan gaan bestellen als ik het geld van anderen heb dus weet niet hoe lang dat gaat duren. Men heb er nu al zin in, zit de hele tijd Placebo te luisteren
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik wil zo ook gaan tukkenMaar wacht nog even op de foto's en dan gooi ik ze morgen wel online
Ik ben bang dat ik je niet begrijp.quote:
John Bakker logeert toevallig bij me.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je niet begrijp.
Dan komt het allemaal wel voor de bakker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
John Bakker logeert toevallig bij me.
Jij danquote:
Ik moet om tien over half 9 de trein hebben, maar moet nog vanalles uitzoeken om mee te nemen. En ik wil het laatste hoofdstuk voor m'n tentamen nog doorlezen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 06:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij danIk moet over 40 minuten aan het werk zijn
Ik zou op de fiets gaan vandaag, maar door de regen ga ik toch maar met de autoquote:
Dus eigenlijk had je langer in bed kunnen liggen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 06:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou op de fiets gaan vandaag, maar door de regen ga ik toch maar met de auto
Fietsen ongeveer 40 minuten, met de auto 20 tot 30, ja, nu had ik nog tot kwart over 7 kunnen blijven liggenquote:Op woensdag 8 juli 2009 06:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had je langer in bed kunnen liggen?
Hoe ver is het rijden?
Of kan ik met de auto aansluiten in de rijquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:34 schreef iamredleader het volgende:
Tijd om de kleine naar het KDV te brengen, laters
Bed en bank lijkt me primaquote:Op woensdag 8 juli 2009 06:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet om tien over half 9 de trein hebben, maar moet nog vanalles uitzoeken om mee te nemen. En ik wil het laatste hoofdstuk voor m'n tentamen nog doorlezen.
Nog twee dagen.
Als mensen tips hebben voor vrijdag? Ik ben dan de hele dag vrij en het is de eerste dag van m'n vakantie en de afsluiting van een stressjaar.Twijfel tussen in bed liggen om vervolgens naar de bank te verplaatsen met een boek of film of om iets fanatieks te gaan doen.
![]()
Mogguh Nemquote:
Meuningquote:
Bij mij weinig. Nog 4 uurtjes en dan ga ik weer naar huis. Hopen dat mijn bestelde games binnen zijn en dan achter de computer kruipen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meuning
Wat gaat er vandaag allemaal gebeuren?
Niet slapen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij weinig. Nog 4 uurtjes en dan ga ik weer naar huis. Hopen dat mijn bestelde games binnen zijn en dan achter de computer kruipen.
Mag ik ook een stukje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk nou, ik vind net nog een stuk taart van gisteren
[ afbeelding ]
Misschien.quote:
Echt he? Dat pas je toch aan?quote:"We hebben het al aardig voor onze kiezen gehad, maar de dood van Rob slaat natuurlijk alles
Als er IETS niet rustig is, dan is het 99% van de kickboksersquote:De chauffeur is een heel aardige, rustige jongen”, zegt Refaei. „Helemaal niet agressief. Hij is kickbokser geweest in Marokko
Uhuhquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:35 schreef TradeMarkie het volgende:
De telegraaf is dan ook een waardeloze sensatiezoekende kutkrant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |