Gewerktquote:
Eskimokusje dan welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Het begint wel een verzameling van gebutsten en gekneusden te worden....
Ik met een dik oog, gebarsten lip en gekneusde en gebutste overige lichaamsdelen.... Tanjaa die het raam wou zoenen en u ook al PS met last van de knie..... Nog meer gewonden?
quote:
Ik ook, vandaar dat ik niet in de buurt was.quote:
Ja doe aan Free fight toch? Donderdag heb ik een krachtmeting gehad.quote:
Ik heb al vaker gezegd dat ik Tanjaa gewoon gezellig en lief vind maar verder niks. Als ik met Tanjaa uit zou gaan dan zou ik direct een Amber Alert op mijn telefoon krijgen......quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Lang geleden in een vrolijke buurt, in de tijd dat Marc D., Jozef F., Benno L., BasOne en mr_anonimous nog ergens anders woonden....
Lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar dat ik niet in de buurt was.
Zullen we een keer een dagje swappen van baan...? Na vandaag zou ik een dagje horeca baan GRAAG lopen
Eten was leuk alleen ging alles mis met de bediening wat mis kan gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoe was 't etentje, en hoe gaat het met je vader?
Ik ook overigens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Wil er iemand met mij ruilen? Ik ben nu weer werkzoekende......
Dat zou wel héél mooi zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eten was leuk alleen ging alles mis met de bediening wat mis kan gaanmet paps gaat het beter, als het goed is mag hij vrijdag naar huis
En dan ga je je toch een potje ergeren aan die mensenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eten was leuk alleen ging alles mis met de bediening wat mis kan gaanmet paps gaat het beter, als het goed is mag hij vrijdag naar huis
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Wil er iemand met mij ruilen? Ik ben nu weer werkzoekende......
Zou ik ook doen. Is echt geen ruk aan. En solliciteren met die Rockykop op dit moment is ook niet echt verstandig......quote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Is echt geen ruk aan. En solliciteren met die Rockykop op dit moment is ook niet echt verstandig......
In dat geval heeft ruilen met mij weinig zinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Wil er ook iemand een dagje met mij ruilen?
Ik wil wel weer eens een dagje naar buiten
quote:
Nee daar wordt je ook niet echt vrolijk van idd.quote:Sowieso lijkt solliciteren me nu niet een hele toffe aangelegenheid.
Truste Tanjaaquote:
Truste en Werk ze morgenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga m'n bedje opzoeken en m'n wekker een half uurtje eerder zetten dan normaal, als het morgenochtend droog is ga ik lekker fietsen naar het werk
Trustequote:
ik heb delen gekeken zat steeds heen en weer te zappenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:09 schreef Nesle het volgende:
Heb het ook gemist allemaal, zag net een flits ervan op Shownieuws (), het dochtertje brak in enen en dat vond ik toch wel sneu
Ik ben vandaag met mijn ouders op stap geweest, echt voor het eerst weer sinds een hele lange tijd
Jij moet nog even je mail checkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:21 schreef MaJo het volgende:
Ik moet morgen weer werken, denk echt dat ik dan in ga storten
Over Placebo bedoel je? Wacht nog op een reactie van A.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet nog even je mail checken
En morgen fotos uploaden
Daar was ik al bang voor...quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:21 schreef MaJo het volgende:
Ik moet morgen weer werken, denk echt dat ik dan in ga storten
Ging om Finkquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over Placebo bedoel je? Wacht nog op een reactie van A.En met 150 op mijn rekening weet ik niet hoe ik dat moet gaan doen
Tenzij ik natuurlijk later die 50 over kan maken
![]()
Jij bent wat bang op een dagquote:
Fink ga ik even overslaan aangezien ik die net nog gezien hebquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ging om Fink
A. laat het morgen weten. Die is bang dat hij 3 december volgeboekt zit, feestmaand enzo
Dat kan altijd maar betekent dat dat ik nog meer moet overmaken om het kaartje te bestellen?
Okayquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:28 schreef MaJo het volgende:
Fink ga ik even overslaan aangezien ik die net nog gezien heb
Ja dat iedereen gewoon zelf z'n kaartje haalt bedoel je?quote:Nee je hoeft niet meer over te maken, als ik die 50 later kan betalen dan kan ik gewoon mijn eigen kaartje wel betalen
Oeh, kan ik daar op wachten of is dat een illusie?quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:29 schreef MaJo het volgende:
En de foto's ben ik nu aan het overzetten op de computer
Oh wacht je bedoelt dat je wel voor het kaartje overmaakt? Dat dan wel jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay
[..]
Ja dat iedereen gewoon zelf z'n kaartje haalt bedoel je?
Ik ga mijn best doen maar het gaat tergend langzaamquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, kan ik daar op wachten of is dat een illusie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |