En dat, dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef stamppot het volgende:
Dat is algemene fok kennis man
ga je schamen.
Kempi.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:27 schreef DurumDoner het volgende:
Wat een vreselijke confrontatie zojuist in een niet nader te noemen kwaliteitstopic. Mijn grootste held/voorbeeld/idool woont in Woensel-West. Mijn held, wat doe je?
Ik kom hem inderdaad dagelijks tegen, dus genoeg momenten om het even te zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:52 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Zeg dat dan in zijn gezicht en niet op een internetforum.Internetheld.
Zeg het dan gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kom hem inderdaad dagelijks tegen, dus genoeg momenten om het even te zeggen.Ongelooflijke dwarsmongool
.
Want? Je kan het niet in zijn gezicht zeggen? Je mag geen mening hebben over mensen tenzij je ze die persoonlijk in hun smoel kan werpen? Que?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:56 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoon helemaal niet.
Ja zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Ben jij west überhaupt wel eens uitgeweest?
Klopt, alhoewel het wel een flinke tegenvaller is dat hij buiten de hoofdstad woont. Ging ik echt vanuit namelijk. In Eindhoven wonen enkel mislukkelingen.quote:
Iedereen weet dat Amsterdam allang al niet meer het intellectuele bastion is was het ooit is geweest. En met iedereen bedoel ik studenten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel het wel een flinke tegenvaller is dat hij buiten de hoofdstad woont. Ging ik echt vanuit namelijk. In Eindhoven wonen enkel mislukkelingen.
Eindhoven heeft tenminste een TU, wat betekent dat dáár de nieuwe Nederlandse genieën worden klaargestoomd om de wereld een betere plaats te maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel het wel een flinke tegenvaller is dat hij buiten de hoofdstad woont. Ging ik echt vanuit namelijk. In Eindhoven wonen enkel mislukkelingen.
nice!!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eindhoven heeft tenminste een TU, wat betekent dat dáár de nieuwe Nederlandse genieën worden klaargestoomd om de wereld een betere plaats te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |