Omdat hij daar geil van wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef -AnneX- het volgende:gast waarom ruik je in godsnaam aan je snikkel tijdens het rukken?
Waar maak je je druk omquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef -AnneX- het volgende:gast waarom ruik je in godsnaam aan je snikkel tijdens het rukken?
Is dat raar dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef -AnneX- het volgende:
TS is volgens mij ook zo een die een paar ribben zou laten weghalen om zichzelf te pijpen
Het was een metafoor stumper !quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef mistermysterion het volgende:
Mentos the freshmaker
Ik wordt juist geil van lekkere geurtjesZijn vaak ook prijziger (lees: duurder)
Oh wat zijn jullie slim!! Mn penis stinkt niet maar heeft gewoon een eigen geur, zoals ieder geslachtsdeel een eigen geur heeft. Ik kan het opwindend vinden als k tijdens het masturberen soms een vleugje ruik ... Is dit zo raar? Een meisje proeft toch ook dikwijls haar eigen vocht...quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef HunterSThompson het volgende:
TS, die overigens 53 jaar oud is, zit nu in zijn vieze hemdje, dat onder de vetvlekken zit, te masturberen op de reacties van alle jonge Fok leden. Het geilt hem vooral op dat ze onderling over zijn stinkende penis aan het praten zijn.
TS lijkt volgens mij op Andy uit Little Brittain, die kale dikke in een rolstoel.
Waarom ga je niet fijn buitenspelen joh. Niemand die je dwingt om dit topic te lezen, laat staan om je stompzinnige reacties hier te posten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef HunterSThompson het volgende:
En trouwens "puberreacties"? Wie begint er hier een topic over de geur van zijn eigen penis?
Je kunt je lul of kut schrobben tot het bloed, maar het blijft echt wel zijn eigen geur houden. En nee, dat hoeft niet per se smegma te zijn, gewoon je eigen lijfgeur.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef Luxuria het volgende:
Als je je piemel ruikt dan heb je hem niet goed gewassen, grote kans dat het smegma is wat je ruikt.
Vind je het gek dat er niet normaal gereageerd wordt.
Dat vraagt TS niet, en de enige die het over rukken hebben gehad zijn de kindjes die niet normaal kunnen reageren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:17 schreef Luxuria het volgende:
Een piemel heeft zeker een eigen geur. Maar is die zo sterk dat je die ook ruikt als je jezelf aan het rukken bent, dus ver met je neus eraf bent?
Dat zegt hij wel:quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:19 schreef InputOutput het volgende:
[..]
Dat vraagt TS niet, en de enige die het over rukken hebben gehad zijn de kindjes die niet normaal kunnen reageren.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef debaser2009 het volgende:
Ikzelf vind het geil als k mn piemel wat ruik als k bv masturbeer.
Ik heb inderdaad mijn doctoraal gehaald ja, en?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:23 schreef zwaaibaai het volgende:
Zeg Drs InputOutput,
En in tegenstelling tot sport is sex een normale omstandigheid? Je weet wel, sex, als je lichaam allemaal feromonen gaat afscheiden om het andere geslacht te plezieren, als je je kleren uittrekt en je lijf dus de kans krijgt zijn geur te verspreiden, als je geslacht allerlei vloeistoffen gaat afscheiden in voorbereiding op of in reactie op de sex. Tuurlijk.quote:Leuk al die weetjes die iedereen al weet. Je vergeet alleen dat de mens zijn eigen lichaamslucht niet goed ruikt in normale omstandigheden. Bij de niet normale omstandigheden, zoals sporten bijvoorbeeld, kan je je eigen lichaamsgeur wel goed ruiken.
Vind je? Je hoeft niet ergens aan te ruiken om het te ruiken. Bovendien maak ik me sterk dat iedereen die wel eens orale sex heeft gegeven het geslacht van die persoon ook heeft geroken.quote:Verder vind ik TS ook niet bijster slim. "ik ruik aan de vagina van mijn vriendin, dus iedereen doet dat" getuigt juist niet van een hoger bewustzijn. Eerder van een laag inlevingsvermogen. En dat geldt ook voor de puberreacties op TS.
cynisme...quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:32 schreef InputOutput het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad mijn doctoraal gehaald ja, en?
[..]
Klopt, maar dat is in de regel niet zo sterk dat de geur door de neus komt.quote:En in tegenstelling tot sport is sex een normale omstandigheid? Je weet wel, sex, als je lichaam allemaal feromonen gaat afscheiden om het andere geslacht te plezieren, als je je kleren uittrekt en je lijf dus de kans krijgt zijn geur te verspreiden, als je geslacht allerlei vloeistoffen gaat afscheiden in voorbereiding op of in reactie op de sex. Tuurlijk.
[..]
Prima, maar dan nog een groot gebrek aan inlevingsvermogen van TS, omdat hij zich niets anders kan voorstellen.quote:Vind je? Je hoeft niet ergens aan te ruiken om het te ruiken. Bovendien maak ik me sterk dat iedereen die wel eens orale sex heeft gegeven het geslacht van die persoon ook heeft geroken.
Daarnaast is het ook nog zo, gezien de feitjes die jij al kende, dat het proeven van de smaak van het geslacht van de ander ook voor een groot deel via de neus gaat.
Aangezien je Versace en Burberry nog niet had gelezen, zeg je dus eigenlijk dat dure hoeren lekkerder ruiken dan goedkopequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef mistermysterion het volgende:
Mentos the freshmaker
Ik wordt juist geil van lekkere geurtjesZijn vaak ook prijziger (lees: duurder)
koop wat fatsoenlijks dan, heb na het stappen ook weleens dat dames nog kunnen ruiken wat voor luchtje er 6 uur eerder op is gegaan (nee, niet wat er overheen is gegaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef debaser2009 het volgende:
Zal het nog eens wat beter uitleggen, mensen toch...
Als je uitgaat en je doet wat parfum of deo op, ruik je toch niet de hele avond die parfum, maar heel af en toe komt er een vleugje je neus binnen...
Dat bedoelde ik dus, als ik toevallig iets ruik tijdens het masturberen weet ik het wel te "waarderen", laat ik het zo zeggen.
je hebt volgens mij wel een heleboel losse vriendjes als ik jou reacties allemaal leesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef hannekev het volgende:
Ik had een keer een vriendje die ardbei iets over zijn lul had gedaan.
Dat was wel heel lekker
Het luchtje dat je zelf op doet ruik je na een tijdje niet meer. Totdat je over je schouder kijkt of een stap naar achter doet, omdat er dan een hogere concentratie geur je neus in komt dan waar je aan gewend bent geraakt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:58 schreef 314 het volgende:
[..]
koop wat fatsoenlijks dan, heb na het stappen ook weleens dat dames nog kunnen ruiken wat voor luchtje er 6 uur eerder op is gegaan (nee, niet wat er overheen is gegaan)
Voila, dat bedoel ik, toch nog enkele verstandige reacties en niet van: koop wat fatsoenlijks...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:23 schreef Anchor het volgende:
[..]
Het luchtje dat je zelf op doet ruik je na een tijdje niet meer. Totdat je over je schouder kijkt of een stap naar achter doet, omdat er dan een hogere concentratie geur je neus in komt dan waar je aan gewend bent geraakt.
Ik roer 'm voor gebruik ook wel is door de aardbeienjamquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef hannekev het volgende:
Ik had een keer een vriendje die ardbei iets over zijn lul had gedaan.
Dat was wel heel lekker
af mijn veertien jaar 2 vaste vriendjes, de latste 2 jaar geen vaste vriend.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef larzzzman het volgende:
[..]
je hebt volgens mij wel een heleboel losse vriendjes als ik jou reacties allemaal lees
+1quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:44 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat een piemel een heel lekker geurtje kán hebben..
Maar ik denk dat dat gewoon de lichaamsgeur van die persoon is, waartoe je je sterk voelt aangetrokken, maar dan met extra hormoontjes erbij waardoor het allemaal wat rooskleuriger overkomt.
Ik vind een schone piemel iig heerlijk
OMG whehehehehequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef -AnneX- het volgende:gast waarom ruik je in godsnaam aan je snikkel tijdens het rukken?
Dat mag ik graag horen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:52 schreef iinnggee het volgende:
afkeer van piemels, behalve besneden piemels
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef -AnneX- het volgende:gast waarom ruik je in godsnaam aan je snikkel tijdens het rukken?
Een schone piemel, als ik jouw woord mag overnemen, ruikt naar geschikt DNA. Tis een hele subtiele geur om het verlangen van den vrouw op te wekken. Goed DNA stinkt niet, maar ruikt wel. Tis een reproductie opwekkende geurquote:
Alsof die wel schoon zijn als je ze niet goed wastquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:52 schreef iinnggee het volgende:
Mannen moeten zich gewoon goed wassen... Ik heb echt traumatische ervaringen gehad met een jongen die zich niet goed waste. Ik moet bijna kotsen bij de gedachte. Hierdoor heb ik een soort afkeer van piemels, behalve besneden piemels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |