abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70748787
Vraagje vooral aan de dames,

Wie wordt geil als ze de penis van hun vriend (of man of one night stand, wathever) ruiken?

Worden jullie opgewonden van de geur?

Is die geur bij iedere man ongeveer hetzelfde?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:15:50 #2
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70748799
een schone penis ruikt niet
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:16:14 #3
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70748817
dus nee, niet opgewonden, de boel moet schoon zijn.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:17:07 #4
158452 IQM
I am the one
pi_70748837
Heel erg verkapt "Mijn piemel stinkt, maar ik hoop dat niemand dat erg vindt".
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_70748902
Ieder geslachtsdeel heeft toch een specifieke geur?
Ook bij vrouwen...

Ikzelf vind het geil als k mn piemel wat ruik als k bv masturbeer.
Mn vriendin haar vagina vind ik ook een lekkere geur hebben, terwijl anderen dit wrschl zullen vinden stinken
pi_70749112
gast waarom ruik je in godsnaam aan je snikkel tijdens het rukken?
Gewoon, omdat het kan.
pi_70749182
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:25 schreef -AnneX- het volgende:
Omdat hij daar geil van wordt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:28:19 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70749208
quote:
Waar maak je je druk om Misschien een mannelijke variant van Vrouwen die tijdens masturberen hun eigen nectar proeven.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70749281
TS is volgens mij ook zo een die een paar ribben zou laten weghalen om zichzelf te pijpen
Gewoon, omdat het kan.
pi_70749685
Kom op, voorvocht en sperma zal toch echt wel een geur onderscheiden, en daarvoor hoef je niet eerst een snikkel te ruiken. En nee, ik word daar niet opgewonden van.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:48:33 #11
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_70749920
Stel;
De ene man ruikt naar versace, en de andere man naar burberry.
De ene vrouw houdt van Burberry en niet van versace. Visa Versa.
En sommige vrouwen houden van geen van beiden.

En als je als man van je eigen geurtje geil word...
Ja... echt!
pi_70750025
Mentos the freshmaker

Ik wordt juist geil van lekkere geurtjes Zijn vaak ook prijziger (lees: duurder)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:51:14 #13
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70750035
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:30 schreef -AnneX- het volgende:
TS is volgens mij ook zo een die een paar ribben zou laten weghalen om zichzelf te pijpen
Is dat raar dan?
She might forget you, her pussy wont.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:51:59 #14
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_70750060
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef mistermysterion het volgende:
Mentos the freshmaker

Ik wordt juist geil van lekkere geurtjes Zijn vaak ook prijziger (lees: duurder)
Het was een metafoor stumper !
Ja... echt!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:55:54 #15
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_70750247
Hahahaha. TS z'n piemel stinkt.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:57:40 #16
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_70750329
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef HunterSThompson het volgende:
Hahahaha. TS z'n piemel stinkt.
Én ruikt aan zijn piemel
Ja... echt!
pi_70750795
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Het was een metafoor stumper !
Ik had dat bericht nog niet eens gelezen
pi_70750822
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:15 schreef Mirjam het volgende:
Dat is natuurlijk onzin, zelfs als een piemel net gewassen is ruikt hij naar piemel.
pi_70751295
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Én ruikt aan zijn piemel
Oh wat zijn jullie slim!! Mn penis stinkt niet maar heeft gewoon een eigen geur, zoals ieder geslachtsdeel een eigen geur heeft. Ik kan het opwindend vinden als k tijdens het masturberen soms een vleugje ruik ... Is dit zo raar? Een meisje proeft toch ook dikwijls haar eigen vocht...

Jongens ruiken toch ook graag aan de vagina van hun vriendin...

Djeezes wat een puberreacties hier zeg...
pi_70751609
Er zit wel degelijk verschil in de geur bij verschillende mannen... Schone piemels ruiken niet, en nare luchtjes zijn hier echt een dooddoener.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:13:02 #21
55011 HunterSThompson
pi_70753875
TS, die overigens 53 jaar oud is, zit nu in zijn vieze hemdje, dat onder de vetvlekken zit, te masturberen op de reacties van alle jonge Fok leden. Het geilt hem vooral op dat ze onderling over zijn stinkende penis aan het praten zijn.

TS lijkt volgens mij op Andy uit Little Brittain, die kale dikke in een rolstoel.

dinsdag 7 juli 2009 @ 20:14:04 #22
55011 HunterSThompson
pi_70753919
En trouwens "puberreacties"? Wie begint er hier een topic over de geur van zijn eigen penis?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:15:26 #23
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_70754003
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef HunterSThompson het volgende:
TS, die overigens 53 jaar oud is, zit nu in zijn vieze hemdje, dat onder de vetvlekken zit, te masturberen op de reacties van alle jonge Fok leden. Het geilt hem vooral op dat ze onderling over zijn stinkende penis aan het praten zijn.

TS lijkt volgens mij op Andy uit Little Brittain, die kale dikke in een rolstoel.

Ja... echt!
pi_70754184
Ik had een keer een vriendje die ardbei iets over zijn lul had gedaan.
Dat was wel heel lekker
pi_70770598
Ja jongens, ik had toch iets volwassener reacties verwacht, niet dus...

In mijn ogen is dit helemaal zo geen belachelijke vraag of stelling, beetje zielig dat er zo wordt gereageerd.

PS ik ben 25 jaar en al vele jaren gelukkig samen met mijn vriendin

[ Bericht 43% gewijzigd door debaser2009 op 08-07-2009 11:27:21 ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:44:44 #26
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70771076
Als je je piemel ruikt dan heb je hem niet goed gewassen, grote kans dat het smegma is wat je ruikt.
Vind je het gek dat er niet normaal gereageerd wordt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_70771577
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:14 schreef HunterSThompson het volgende:
En trouwens "puberreacties"? Wie begint er hier een topic over de geur van zijn eigen penis?
Waarom ga je niet fijn buitenspelen joh. Niemand die je dwingt om dit topic te lezen, laat staan om je stompzinnige reacties hier te posten.
pi_70771944
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef Luxuria het volgende:
Als je je piemel ruikt dan heb je hem niet goed gewassen, grote kans dat het smegma is wat je ruikt.
Vind je het gek dat er niet normaal gereageerd wordt.
Je kunt je lul of kut schrobben tot het bloed, maar het blijft echt wel zijn eigen geur houden. En nee, dat hoeft niet per se smegma te zijn, gewoon je eigen lijfgeur.

En dat er stom gereageerd wordt komt omdat de meeste mensen hier hun geurvermogen niet verder hebben ontwikkeld dan 'het stinkt' of 'het stinkt niet'.

De neus is het meest ondergewaardeerde zintuig. Veel mensen zijn zich totaal niet bewust van de invloed van geur in hun dagelijks leven, terwijl het voor alle dierlijk instincten (honger, sexlust, herkenning gevaar) het meest belangrijke zintuig is.

Wat 'lullige' offtopic feitjes over geur. Wist je dat:

- de zenuwen in je neus die geurprikkels naar de hersenen overbrengen de enige zenuwen in je lichaam zijn die aan de buitenlucht worden blootgesteld EN de enige zenuwen zijn die zich kunnen vernieuwen?
- deze zenuwen direct naar de hersencentra leiden die emoties (dus ook lust) en herinneringen controleren en dat geur daarmee het enige zintuig is dat niet door je hogere hersencentra wordt verwerkt?
- er getrainde mensen zijn die meer dan 100 verschillende stoffen kunnen herkennen en benoemen op basis van geur alleen?
- je het meeste van je eten 'proeft' via je neus?

Dat TS een hoger bewustzijn heeft van geur dan de dames die beweren dat een schone penis niet ruikt of de jongetjes die niet verder komen dan 'hij ruikt zijn eigen penis hihi' betekent niet dat hij geen zinnige vraag stelt.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:17:14 #29
206580 Luxuria
pi_70771986
Een piemel heeft zeker een eigen geur. Maar is die zo sterk dat je die ook ruikt als je jezelf aan het rukken bent, dus ver met je neus eraf bent?
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:19:49 #30
206580 Luxuria
pi_70772056
Als hij schoon is en ik pijp hem dan ruik ik ook wel wat, maar dat ruik ik niet als ik zijn broek uit trek en we zoenen.
Als hij niet helemaal schoon is dan ruik ik het wel als ik zijn broek uit trek.
pi_70772058
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:17 schreef Luxuria het volgende:
Een piemel heeft zeker een eigen geur. Maar is die zo sterk dat je die ook ruikt als je jezelf aan het rukken bent, dus ver met je neus eraf bent?
Dat vraagt TS niet, en de enige die het over rukken hebben gehad zijn de kindjes die niet normaal kunnen reageren.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:22:11 #32
206580 Luxuria
pi_70772113
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:19 schreef InputOutput het volgende:

[..]

Dat vraagt TS niet, en de enige die het over rukken hebben gehad zijn de kindjes die niet normaal kunnen reageren.
Dat zegt hij wel:
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef debaser2009 het volgende:

Ikzelf vind het geil als k mn piemel wat ruik als k bv masturbeer.
pi_70772152
Zeg Drs InputOutput,

Leuk al die weetjes die iedereen al weet. Je vergeet alleen dat de mens zijn eigen lichaamslucht niet goed ruikt in normale omstandigheden. Bij de niet normale omstandigheden, zoals sporten bijvoorbeeld, kan je je eigen lichaamsgeur wel goed ruiken.

Verder vind ik TS ook niet bijster slim. "ik ruik aan de vagina van mijn vriendin, dus iedereen doet dat" getuigt juist niet van een hoger bewustzijn. Eerder van een laag inlevingsvermogen. En dat geldt ook voor de puberreacties op TS.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_70772433
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:23 schreef zwaaibaai het volgende:
Zeg Drs InputOutput,
Ik heb inderdaad mijn doctoraal gehaald ja, en?
quote:
Leuk al die weetjes die iedereen al weet. Je vergeet alleen dat de mens zijn eigen lichaamslucht niet goed ruikt in normale omstandigheden. Bij de niet normale omstandigheden, zoals sporten bijvoorbeeld, kan je je eigen lichaamsgeur wel goed ruiken.
En in tegenstelling tot sport is sex een normale omstandigheid? Je weet wel, sex, als je lichaam allemaal feromonen gaat afscheiden om het andere geslacht te plezieren, als je je kleren uittrekt en je lijf dus de kans krijgt zijn geur te verspreiden, als je geslacht allerlei vloeistoffen gaat afscheiden in voorbereiding op of in reactie op de sex. Tuurlijk.
quote:
Verder vind ik TS ook niet bijster slim. "ik ruik aan de vagina van mijn vriendin, dus iedereen doet dat" getuigt juist niet van een hoger bewustzijn. Eerder van een laag inlevingsvermogen. En dat geldt ook voor de puberreacties op TS.
Vind je? Je hoeft niet ergens aan te ruiken om het te ruiken. Bovendien maak ik me sterk dat iedereen die wel eens orale sex heeft gegeven het geslacht van die persoon ook heeft geroken.
Daarnaast is het ook nog zo, gezien de feitjes die jij al kende, dat het proeven van de smaak van het geslacht van de ander ook voor een groot deel via de neus gaat.
pi_70772712
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:32 schreef InputOutput het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad mijn doctoraal gehaald ja, en?
[..]
cynisme...
quote:
En in tegenstelling tot sport is sex een normale omstandigheid? Je weet wel, sex, als je lichaam allemaal feromonen gaat afscheiden om het andere geslacht te plezieren, als je je kleren uittrekt en je lijf dus de kans krijgt zijn geur te verspreiden, als je geslacht allerlei vloeistoffen gaat afscheiden in voorbereiding op of in reactie op de sex. Tuurlijk.
[..]
Klopt, maar dat is in de regel niet zo sterk dat de geur door de neus komt.
quote:
Vind je? Je hoeft niet ergens aan te ruiken om het te ruiken. Bovendien maak ik me sterk dat iedereen die wel eens orale sex heeft gegeven het geslacht van die persoon ook heeft geroken.
Daarnaast is het ook nog zo, gezien de feitjes die jij al kende, dat het proeven van de smaak van het geslacht van de ander ook voor een groot deel via de neus gaat.
Prima, maar dan nog een groot gebrek aan inlevingsvermogen van TS, omdat hij zich niets anders kan voorstellen.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_70783294
Zal het nog eens wat beter uitleggen, mensen toch...

Als je uitgaat en je doet wat parfum of deo op, ruik je toch niet de hele avond die parfum, maar heel af en toe komt er een vleugje je neus binnen...

Dat bedoelde ik dus, als ik toevallig iets ruik tijdens het masturberen weet ik het wel te "waarderen", laat ik het zo zeggen.
pi_70783931
In principe moet je een piemel niet ruiken. Als ik iemand pijp dan wil ik niet dat er vleugjes aroma mijn neus binnendringen. Ja je hebt wel een bepaalde lichaamsgeur bij je maar die is niet anders bij de piemel. Net zoals een kut, die hoor je ook niet te ruiken. Als ik ook maar enigszins het idee heb dat het niet helemaal fris is dan gebeurt er helemaal niks
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:55:59 #38
112251 314
gimme pie!
pi_70801547
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:50 schreef mistermysterion het volgende:
Mentos the freshmaker

Aangezien je Versace en Burberry nog niet had gelezen, zeg je dus eigenlijk dat dure hoeren lekkerder ruiken dan goedkope
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:58:11 #39
112251 314
gimme pie!
pi_70801563
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:22 schreef debaser2009 het volgende:
Zal het nog eens wat beter uitleggen, mensen toch...

Als je uitgaat en je doet wat parfum of deo op, ruik je toch niet de hele avond die parfum, maar heel af en toe komt er een vleugje je neus binnen...

Dat bedoelde ik dus, als ik toevallig iets ruik tijdens het masturberen weet ik het wel te "waarderen", laat ik het zo zeggen.
koop wat fatsoenlijks dan, heb na het stappen ook weleens dat dames nog kunnen ruiken wat voor luchtje er 6 uur eerder op is gegaan (nee, niet wat er overheen is gegaan )
pi_70808521
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef hannekev het volgende:
Dat was wel heel lekker
je hebt volgens mij wel een heleboel losse vriendjes als ik jou reacties allemaal lees
pi_70808665
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:58 schreef 314 het volgende:

[..]

koop wat fatsoenlijks dan, heb na het stappen ook weleens dat dames nog kunnen ruiken wat voor luchtje er 6 uur eerder op is gegaan (nee, niet wat er overheen is gegaan )
Het luchtje dat je zelf op doet ruik je na een tijdje niet meer. Totdat je over je schouder kijkt of een stap naar achter doet, omdat er dan een hogere concentratie geur je neus in komt dan waar je aan gewend bent geraakt.
pi_70820997
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:23 schreef Anchor het volgende:

[..]

Het luchtje dat je zelf op doet ruik je na een tijdje niet meer. Totdat je over je schouder kijkt of een stap naar achter doet, omdat er dan een hogere concentratie geur je neus in komt dan waar je aan gewend bent geraakt.
Voila, dat bedoel ik, toch nog enkele verstandige reacties en niet van: koop wat fatsoenlijks...
pi_70821633
On-Topic!
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_70821664
quote:
Wat een onzin
X
X
X
pi_70821731
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef hannekev het volgende:
Dat was wel heel lekker
Ik roer 'm voor gebruik ook wel is door de aardbeienjam
X
X
X
pi_70823901
Gewoon je zweterige pik, besmeerd met je zaad en haar vocht, in haar mondje steken.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_70827444
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef larzzzman het volgende:

[..]

je hebt volgens mij wel een heleboel losse vriendjes als ik jou reacties allemaal lees
af mijn veertien jaar 2 vaste vriendjes, de latste 2 jaar geen vaste vriend.
Niet zo heel vaak, een keer per 2 maand ungeveer.
pi_70843082
Ik vind eigenlijk wel dat een piemel een heel lekker geurtje kán hebben..
Maar ik denk dat dat gewoon de lichaamsgeur van die persoon is, waartoe je je sterk voelt aangetrokken, maar dan met extra hormoontjes erbij waardoor het allemaal wat rooskleuriger overkomt.
Ik vind een schone piemel iig heerlijk
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Moderator vrijdag 10 juli 2009 @ 12:52:26 #50
236264 crew  capricia
pi_70845417
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:44 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat een piemel een heel lekker geurtje kán hebben..
Maar ik denk dat dat gewoon de lichaamsgeur van die persoon is, waartoe je je sterk voelt aangetrokken, maar dan met extra hormoontjes erbij waardoor het allemaal wat rooskleuriger overkomt.
Ik vind een schone piemel iig heerlijk
+1
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70847520
Dat de TS nou opgewonden wordt van een roquefort of danish blue geur kan je hem toch niet kwalijk nemen.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_71021901
quote:
OMG whehehehehe
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
pi_71022441
Mannen moeten zich gewoon goed wassen... Ik heb echt traumatische ervaringen gehad met een jongen die zich niet goed waste. Ik moet bijna kotsen bij de gedachte. Hierdoor heb ik een soort afkeer van piemels, behalve besneden piemels
do you see my heart on my sleeve?
pi_71028620
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 01:52 schreef iinnggee het volgende:
afkeer van piemels, behalve besneden piemels
Dat mag ik graag horen.
pi_71096521
quote:
I'm not the man you think I am!
pi_71098432
quote:
Een schone piemel, als ik jouw woord mag overnemen, ruikt naar geschikt DNA. Tis een hele subtiele geur om het verlangen van den vrouw op te wekken. Goed DNA stinkt niet, maar ruikt wel. Tis een reproductie opwekkende geur

""
According to Tamara Brown, a Croatian geneticist based in Zurich, a section of the DNA called human leukocyte antigen plays a key role in searching for "true love" and the key lies in "secret signals" one picks up from another's body odour.

""

Die body odour heeft dus ook betrekking op de piemel lijkt me. Tis toch niks als een piemel geen geur heeft. Een frisse poes heeft toch ook een zoete geur. Lijkt me niks, een geurloze poes.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_71099106
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 01:52 schreef iinnggee het volgende:
Mannen moeten zich gewoon goed wassen... Ik heb echt traumatische ervaringen gehad met een jongen die zich niet goed waste. Ik moet bijna kotsen bij de gedachte. Hierdoor heb ik een soort afkeer van piemels, behalve besneden piemels
Alsof die wel schoon zijn als je ze niet goed wast

Sowieso spoor je niet als je bewust in je pik laat snijden.
X
X
X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')