Dan ben je homoquote:
Ik denk dat ik E. de leukste vind.quote:
Wel lekker. Kon alleen vandaag echt niet mijn aandacht bij het werk houden. Zat een hele grote afleiding bij me aan het bureau.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het regent bij jou binnen of ze hebben hun bedje buiten!?!?
Scherpquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het regent bij jou binnen of ze hebben hun bedje buiten!?!?
Een aantal zeiden dat ze snel wilde verder kletsen, sommige zetten iets te obvious een vinkje bij 'ja' en de rest weet ik niet maar boeide me ook werkelijk geen holquote:
Handige van zo'n onderzoekstafel is dat je makkelijk het onderzoeksvoorwerp kunt vastbinden!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik val in herhaling , maar
Ik houd er wel van als mijn lichaam gebruikt wordt
nee dat is niet lekker...ik was echt zeik en zeik natquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Boris uit Japan? Dan ga ik gelijk kijken namelijk.
[..]
Dat droogt wel weer.![]()
Lekker toch om zo nat geregend te zijn.
Ik begrijp dat ik nooit meer onder mijn reputatie uit kanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De vrolijkheid en positivisme zelve jij.
leuk als het maar niet te gezellig wordquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:09 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ff nog, vanaaf komt vriendin van me langs
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef Sifon het volgende:
[..]
Wel lekker. Kon alleen vandaag echt niet mijn aandacht bij het werk houden. Zat een hele grote afleiding bij me aan het bureau.
tis nooit TE gezelligquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leuk als het maar niet te gezellig word
Waarom zou je ook willenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik nooit meer onder mijn reputatie uit kan
Aaan doorweekt zijn zit 1 voordeel. Als je dan onder de douche stapt geeft dat een heerlijk gevoel. Lekker weer opwarmen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef Flena het volgende:
[..]
nee dat is niet lekker...ik was echt zeik en zeik nat
Sommige delen kun je missenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er al over gedacht om mn lichaam af te staan aan de wetenschap, maar goed, das ook weer zoiets als je nog leeft
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:13 schreef Sifon het volgende:
[..]
Aaan doorweekt zijn zit 1 voordeel. Als je dan onder de douche stapt geeft dat een heerlijk gevoel. Lekker weer opwarmen.
Alleen of met iemand?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef Flena het volgende:
[..]
hoe kom ik nou bij bed?? ik bedoel school...
misschien omdat ik zelf graag naar bed wil
Gelijk gedouched dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef Flena het volgende:
[..]
nee dat is niet lekker...ik was echt zeik en zeik nat
Dus niemand was ook maar enige sinds de moeite waardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Een aantal zeiden dat ze snel wilde verder kletsen, sommige zetten iets te obvious een vinkje bij 'ja' en de rest weet ik niet maar boeide me ook werkelijk geen hol
O ja, ga doorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handige van zo'n onderzoekstafel is dat je makkelijk het onderzoeksvoorwerp kunt vastbinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Heb ik al gekeken, maar ik zal zometeen nog een keertje het napluizen voor jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]Hmm... mocht je toevallig onder de kussen van je bank liggen, zou je dan heel eventjes voor mij willen kijken?
alleen want ik wil slapen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen of met iemand?![]()
[..]
Gelijk gedouched dusNee dat is inderdaad niet lekker
![]()
[..]
Dus niemand was ook maar enige sinds de moeite waard
Nou, de eeuwige chagrijn zijn begint wat te vervelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |