Nee inderdaad de afgelopen week was het echt slecht weer in Nederlandquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef STING het volgende:
Pff, regent het gewoon. Het is ook nooit een keertje lekker weer in Nederland
Hapquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is twee weken schitterend weer geweest
Waar was jij?
Waar blijven jouw foto's trouwens?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk veel lekkere dames in je fobo en 6 VWO staan. Ik hou best van jong, maar geloof dat er grenzen zijn
Niet stiekem vreemdgaan als ik er niet ben he blondiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk veel lekkere dames in je fobo en 6 VWO staan. Ik hou best van jong, maar geloof dat er grenzen zijn
Hapquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee inderdaad de afgelopen week was het echt slecht weer in Nederland
quote:
Ik ben net 18 ja!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je zal de eerste niet zijn die twee weken heeft lopen klagen over de hittequote:
True that, true thatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?
Sommige mensen klagen altijd over het weer en eigenlijk over allesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zal de eerste niet zijn die twee weken heeft lopen klagen over de hitte
quote:
Lolifantquote:
Baas!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True that, true that![]()
Heb net Nimbuzz geinstalleerd op mijn mobiel
Hyves en MSN live voor op je mobiel
Waar komt je avatar dan vandaan?quote:
Daar zullen het wel Hollanders voor zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:59 schreef STING het volgende:
[..]
Sommige mensen klagen altijd over het weer en eigenlijk over alles
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |