quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:35 schreef Anchor het volgende:
Heeeeerlijk. Lekker met de auto. Zuid-Frankrijk (Gorges du Verdon). Tentje mee (stevige haringen en een flinke hamer voor de harde bodem). Luchtbed, kookstelletje. Factor 30.
Tip: Koop een paar Meindls of Lowa's om lekker door de bergen te lopen.
Verschil is er dus weldegelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:51 schreef Anchor het volgende:
Tips:
- Probeer niet de WC-rol in je broekzak je proppen (iedereen ziet toch wel dat je gaat schijten).
True
- Drink geen water uit de lokale kraan (kans op maagkramp/schijterij is zeer groot).
In sommige landen is het prima te drinken, informeer eerst voordat je je blauw betaald aan duur flessenwater.
- Neem slippers mee voor de douche. (als je daar al niet de hele dag op loopt)
true
- Koop een slotje voor de ritssluiting van je tent, en bewaar zoveel mogelijk van je waardevolle spullen in de auto.
- Kies een plekje waar je lekker dichtbij achter de tent kan pissen ( hoef je niet zo'n klote eind te lopen), immers is het in mijn beleving zwaar irritant om vlakbij een wasplaats/WC te zitten.
Zoek een plekje minimaal 50 meter van het toiletgebouw ivm geluidsoverlast 's avonds en een putlucht
- Zaklamp mee.(struikelen over haringen doet echt fucking pijn)
En toch hou ik ontzettend van kamperen.
De verzekering weet niet dat je je spullen in de auto had liggen toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:02 schreef Peter het volgende:
Verzekeringstechnisch: Spullen in je tent bewaren = wel verzekerd | Spullen in je auto bewaren = niet verzekerd
Als je auto weg is en jij mist je spullen moet je in een buitenland gaan liegen in een aangifte dat jouw spullen uit je tent zijn gejat terwijl je andere spullen daar gewoon in zijn blijven liggen? ( bijv: auto is op parkeerplaats gejat/ingebroken, tent staat een eind weg/daar zat je voor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:05 schreef Anchor het volgende:
[..]
De verzekering weet niet dat je je spullen in de auto had liggen toch?
Je hebt wel een punt. Ik bewaar dus altijd dure spullen in mijn auto.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je auto weg is en jij mist je spullen moet je in een buitenland gaan liegen in een aangifte dat jouw spullen uit je tent zijn gejat terwijl je andere spullen daar gewoon in zijn blijven liggen? ( bijv: auto is op parkeerplaats gejat/ingebroken, tent staat een eind weg/daar zat je voor.
Dan houd ik toch liever me aan de waarheid...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |