Dat is Robbenquote:
Ik mag toch bidden dan Jong Ajax AZ eruit knikkert!quote:AZ opent bekertoernooi tegen Jong Ajax
Landskampioen AZ opent het nationale bekertoernooi met een thuiswedstrijd tegen Jong Ajax. De club uit Alkmaar treft het beloftenteam in de tweede ronde, die voor 22, 23 en 24 september is vastgesteld.
De KNVB verrichte dinsdagmiddag in Zeist de loting voor de eerste en tweede ronde van het bekertoernooi. In de eerste ronden strijden 48 amateurclubs voor een plaats in de tweede ronde, waaraan alle profclubs deelnemen. De eerste ronde staat voor 29 augustus uitgeschreven.
Ajax moet in de tweede ronde op bezoek bij AGOVV. PSV ontvangt De Graafschap en Feyenoord speelt een uitwedstrijd tegen de winnaar van de ontmoeting tussen de amateurs van Groene Ster en Harkemase Boys. Bekerwinnaar Heerenveen gaat op bezoek bij Waspik of SDC.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Nashje het volgende:
Jezus mensen, ik zit hier nog op m'n werk. M'n buurman ziet ineens halfnaakte negers voorbij komen op m'n scherm. Hij zal wel denken.
Je vergeet hier even een heel groot zwart paard in onze stal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Spougle het volgende:
En nu hebben we tenminste een grote sterke neger in de selectie
Snonaldinho?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je vergeet hier even een heel groot zwart paard in onze stal.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Nashje het volgende:
Jezus mensen, ik zit hier nog op m'n werk. M'n buurman ziet ineens halfnaakte negers voorbij komen op m'n scherm. Hij zal wel denken.
Zeker. Hoe gaan we dit oplossen? Even wachten op de datum nog, maar ik dacht eraan om in de media te verkondigen dat Jong Ajax zonder versterking vanuit het eerste gaat optreden, en dan vervolgens gewoon met het hele eerste elftal tevoorschijn komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef Ordinair het volgende:
Even wat anders:
[..]
Ik mag toch bidden dan Jong Ajax AZ eruit knikkert!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Spougle het volgende:
Dit gaat hem helemaal worden hoor door Atouba worden we eindelijk weer kampioen.
Atouba![]()
Maar zonder gein ik denk eigenlijk wel dat dit een redelijke versterking is helemaal omdat we toch geen echte linksback hadden. En nu hebben we tenminste een grote sterke neger in de selectie
Probleem is dat al die spelers dan niet meer voor Ajax 1 in de beker mogen uit komen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeker. Hoe gaan we dit oplossen? Even wachten op de datum nog, maar ik dacht eraan om in de media te verkondigen dat Jong Ajax zonder versterking vanuit het eerste gaat optreden, en dan vervolgens gewoon met het hele eerste elftal tevoorschijn komen.
Ohquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probleem is dat al die spelers dan niet meer voor Ajax 1 in de beker mogen uit komen....
Misschien in 2002, maar nu echt niet meerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef Ordinair het volgende:
Even wat anders:
[..]
Ik mag toch bidden dan Jong Ajax AZ eruit knikkert!
Ze willen dus nog een verdediger zag ik voorbij komen in het vorige topic. zou best Obradovic kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:29 schreef bloodysunday het volgende:
Gister zat iedereen nog te huilen om die gast, nu is iedereen positief. Geen Obradovic dus?
Gaaf toch, als 'Jong' Ajax dan de beker wintquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probleem is dat al die spelers dan niet meer voor Ajax 1 in de beker mogen uit komen....
Ik denk een centrale verdediger.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:35 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ze willen dus nog een verdediger zag ik voorbij komen in het vorige topic. zou best Obradovic kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |