Bekt wel lekker als de stadionspeaker die naam omroept en het hele publiek die naam uitschreeuwtquote:
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef JSR het volgende:
Atouba gaat een grote verrassing worden.
Ik heb hem bij HSV regelmatig gezien, ook op de training (ons kantoor in HH is niet ver van het trainingscomplex) en ondanks zijn 6 maanden afwezigheid tijdens het vorige seizoen, is het echt een goede voetballer.
Ja, hij is moeilijk - en moeilijk in het gareel te houden. Maar er is 1 persoon op deze aardkloot naar wie hij luistert, omdat hij respect voor 'm heeft - en laat dat nou net Martin Jol zijn.
Dus alle negatieve reacties ten spijt: Atouba gaat dit seizoen mooie dingen laten zien en een hoop fans voor zich winnen.
Inderdaad. Wie is nou de laatste échte linksback geweest?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef Urquhart het volgende:
In ieder geval eindelijk weer eens een linksback
Tom Sierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie is nou de laatste échte linksback geweest?
Baasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:22 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze eigen Onyewu.
Is dat Robben?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
En hij weet ook met jankballen om te gaan.
Dat is Robbenquote:
Ik mag toch bidden dan Jong Ajax AZ eruit knikkert!quote:AZ opent bekertoernooi tegen Jong Ajax
Landskampioen AZ opent het nationale bekertoernooi met een thuiswedstrijd tegen Jong Ajax. De club uit Alkmaar treft het beloftenteam in de tweede ronde, die voor 22, 23 en 24 september is vastgesteld.
De KNVB verrichte dinsdagmiddag in Zeist de loting voor de eerste en tweede ronde van het bekertoernooi. In de eerste ronden strijden 48 amateurclubs voor een plaats in de tweede ronde, waaraan alle profclubs deelnemen. De eerste ronde staat voor 29 augustus uitgeschreven.
Ajax moet in de tweede ronde op bezoek bij AGOVV. PSV ontvangt De Graafschap en Feyenoord speelt een uitwedstrijd tegen de winnaar van de ontmoeting tussen de amateurs van Groene Ster en Harkemase Boys. Bekerwinnaar Heerenveen gaat op bezoek bij Waspik of SDC.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Nashje het volgende:
Jezus mensen, ik zit hier nog op m'n werk. M'n buurman ziet ineens halfnaakte negers voorbij komen op m'n scherm. Hij zal wel denken.
Je vergeet hier even een heel groot zwart paard in onze stal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Spougle het volgende:
En nu hebben we tenminste een grote sterke neger in de selectie
Snonaldinho?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je vergeet hier even een heel groot zwart paard in onze stal.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Nashje het volgende:
Jezus mensen, ik zit hier nog op m'n werk. M'n buurman ziet ineens halfnaakte negers voorbij komen op m'n scherm. Hij zal wel denken.
Zeker. Hoe gaan we dit oplossen? Even wachten op de datum nog, maar ik dacht eraan om in de media te verkondigen dat Jong Ajax zonder versterking vanuit het eerste gaat optreden, en dan vervolgens gewoon met het hele eerste elftal tevoorschijn komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef Ordinair het volgende:
Even wat anders:
[..]
Ik mag toch bidden dan Jong Ajax AZ eruit knikkert!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef Spougle het volgende:
Dit gaat hem helemaal worden hoor door Atouba worden we eindelijk weer kampioen.
Atouba![]()
Maar zonder gein ik denk eigenlijk wel dat dit een redelijke versterking is helemaal omdat we toch geen echte linksback hadden. En nu hebben we tenminste een grote sterke neger in de selectie
Probleem is dat al die spelers dan niet meer voor Ajax 1 in de beker mogen uit komen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeker. Hoe gaan we dit oplossen? Even wachten op de datum nog, maar ik dacht eraan om in de media te verkondigen dat Jong Ajax zonder versterking vanuit het eerste gaat optreden, en dan vervolgens gewoon met het hele eerste elftal tevoorschijn komen.
Ohquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probleem is dat al die spelers dan niet meer voor Ajax 1 in de beker mogen uit komen....
Misschien in 2002, maar nu echt niet meerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef Ordinair het volgende:
Even wat anders:
[..]
Ik mag toch bidden dan Jong Ajax AZ eruit knikkert!
Ze willen dus nog een verdediger zag ik voorbij komen in het vorige topic. zou best Obradovic kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:29 schreef bloodysunday het volgende:
Gister zat iedereen nog te huilen om die gast, nu is iedereen positief. Geen Obradovic dus?
Gaaf toch, als 'Jong' Ajax dan de beker wintquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probleem is dat al die spelers dan niet meer voor Ajax 1 in de beker mogen uit komen....
Ik denk een centrale verdediger.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:35 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ze willen dus nog een verdediger zag ik voorbij komen in het vorige topic. zou best Obradovic kunnen zijn.
Jammer alleen dat er maar 1 team van Ajax Europa in mag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:38 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gaaf toch, als 'Jong' Ajax dan de beker wint
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Jasza het volgende:
Kan een mod al die jankerds niet gewoon tot het begin van de competitie ff een ban geven?
Zou de kwaliteit hier ook ten goede komen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Jasza het volgende:
Kan een mod al die jankerds niet gewoon tot het begin van de competitie ff een ban geven?
Ik vind sommige meningen - hoe negatief ook - in ieder geval interessanter dan te lezen over elk wissewasje van een van je vriendjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Jasza het volgende:
Ja want alles wat jij post is natuurlijk van een redelijke/goede kwaliteitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Jasza het volgende:
QFT.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind sommige meningen - hoe negatief ook - in ieder geval interessanter dan te lezen over elk wissewasje van een van je vriendjes.
Hehe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ajax heeft er patent op om elk jaar een cultheld te kopen.
Hehe kutquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind sommige meningen - hoe negatief ook - in ieder geval interessanter dan te lezen over elk wissewasje van een van je vriendjes.
Ik heb liever dat we gewoon kampioen worden. Wat kan mij die Afellay nou schelen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Als die neger er voor zorgt dat affelay op z'n knieen z'n excuses aanbiedt aan vertonghen na z'n actie van vorig jaar vind ik het al een geslaagde aanWINST.
Zijn we toch nog ergens kampioen inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ajax heeft er patent op om elk jaar een cultheld te kopen.
Kampioen + minstens kwart finale EL.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we gewoon kampioen worden. Wat kan mij die Afellay nou schelen...
Ik word ook moe van dat gemekker om die 3e ster. tyft lekker op met die 3e ster, ik wil alleen maar kampioen worden en niets anders!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we gewoon kampioen worden. Wat kan mij die Afellay nou schelen...
Ga er anders even serieus op in!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik edite al in minstens. Beker boeit me vrij weinig maar gewoon voor gaan als die niet gehaald word zal ik daar niet van wakker liggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Altijd voor het hoogste gaan: Kampioen, EL + Beker!
Al de mods zijn toch al Ajacieden, dat merk je als je iets kritisch over Ajax zegt. Krijg je meteen op je donder...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Jasza het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |