Dat is wat Jesse Jackson ook zei. "Waar was al die steun en liefde toen hij nog leefde?"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Prachtig, die gouden kist vol met rode bloemen
En een tikkie schijnheilig, al die verslaggevers die nu echt alléén maar goed over hem praten. Hadden ze eerder moeten doen misschien.
Ik voel me goed dat ik altijd trouw ben gebleven, hoewel het echte fanschap wel wegebte na een aantal jaar. Ik heb het nooit geloofd. Ben blij dat ik daarom zonder enige schijnheiligheid hysterisch kan doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wat Jesse Jackson ook zei. "Waar was al die steun en liefde toen hij nog leefde?"
I feel guilty.
Als je het zo ziet is er veel liefde in die familie tegenover de kinderen. Ik denk dat ze daar op zich goed zitten, maar helaas voor die kids zijn het nou niet echt mensen met een geschikte leeftijd voor kinderen. Diana Ross is ook al 137 jaar. Ik vraag me af waarom Janet zich niet opofferde om voor ze te zorgen. Ze is nog op een goede leeftijd en ook redelijk normaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef N.icka het volgende:
Ik moet steeds maa aan die kinderen denken , geen moeder en nu geen vader meer en nog zo jong
Ik heb ook nooit echt geloofd dat hij schuldig was, maar ik heb hem ook niet echt gesteund. Ik zou ook niet weten hoe ik dat had moeten doen eerlijk gezegd, maar nu zou ik willen dat ik het op een of andere manier wel had gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik voel me goed dat ik altijd trouw ben gebleven, hoewel het echte fanschap wel wegebte na een aantal jaar. Ik heb het nooit geloofd. Ben blij dat ik daarom zonder enige schijnheiligheid hysterisch kan doen
idd, ik hou 't wel bij cnn, heb geen zin in dat campingcommentaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef Rianne84 het volgende:
ik kijk cnn, sbs interviewt alleen maar rare mensen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef Andromache het volgende:
Waar kan ik nou screenshots van het programmaboekje vinden?
Oh echt? Dat heb ik gemist. Maar het was wel wat ik voelde toen ik net die CNN verslaggevers zo hoorde slijmen en bejubelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wat Jesse Jackson ook zei. "Waar was al die steun en liefde toen hij nog leefde?"
I feel guilty.
Nog nergens denk ik, want die verslaggever had dat pas nét in zijn handen gedrukt gekregen en bladerde er voor de camera even doorheen.quote:
Ja hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:06 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik voel me goed dat ik altijd trouw ben gebleven, hoewel het echte fanschap wel wegebte na een aantal jaar. Ik heb het nooit geloofd. Ben blij dat ik daarom zonder enige schijnheiligheid hysterisch kan doen
Ik vind dat je op een begrafenis moet dragen waar jij je prettig bij voelt. Al dat zwart en al die dwingende etiquette rond begrafenissen vind ik niets.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ga naar de begrafenis van de meest beroemde man ter wereld en ik trek een kanariegeel t-shirt aan..
De kledingkeuze van sommige mensen daar...
Ik denk dat het ook wel heel fijn kan zijn om te zien hoeveel mensen door hem geraakt werden. Ik zou het troostvol vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik denk dat het toch voor die kinderen wel goed zou zijn om er bij te zijn, in een aparte ruimte of zo. Het zal goed zijn voor de rouwverwerking later.
Ik zat net te denken dat die kinderen en zijn moeder zometeen toch in een warm bad van steun en toewijding aankomen bij Staples, niet normaal. Die krijgen waarschijnlijk een ovatie die over een week nog nagalmt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel heel fijn kan zijn om te zien hoeveel mensen door hem geraakt werden. Ik zou het troostvol vinden.
daarom kijk ik niet naar Nederlandse tv, want ze weten echt geen drol.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef Andromache het volgende:
Nee, SBS, dat zíjn niet zijn kinderen, op die foto.
Kijk dan ook naar een echte TV-zender.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef Andromache het volgende:
Nee, SBS, dat zíjn niet zijn kinderen, op die foto.
Ik kijk CNN, lijkt me het meest professioneel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef Phrits het volgende:
Ik weet potverdomme niet welke zender ik moet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |