Geen idee maar ik zit tot 20:00 uur op m'n werk dus moet het hier mee doenquote:

Je ziet het nu kaal, zonder licht etcetera. Dat scheelt straks een heleboel. Wat je met theaterlicht kunt doen grenst aan het ongelooflijke.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:47 schreef DesertRose het volgende:
Ik vind het podium een beetje smakeloos uitzien

Even poepenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:56 schreef Shitney het volgende:
Pff, dat commentaar mogen ze van mij wel achterwege laten. Kan het nou niet 1 dagje, 2 uurtjes gewoon alleen maar over mooie dingen van Michael Jackson gaan?
Dat programmaboekje was prachtig. Zagen jullie welke tekst er op de eerste pagina stond? Was volgens mij wat Janet bij BET zei "To you he was an icon, to me he was family" dat kon ik nog net lezen.
Oh jongens, ik heb gewoon pijn in mijn buik van de spanning.

Super!quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?

Waar vind ik die?quote:

Dat is wat Jesse Jackson ook zei. "Waar was al die steun en liefde toen hij nog leefde?"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Prachtig, die gouden kist vol met rode bloemen
En een tikkie schijnheilig, al die verslaggevers die nu echt alléén maar goed over hem praten. Hadden ze eerder moeten doen misschien.

Ik voel me goed dat ik altijd trouw ben gebleven, hoewel het echte fanschap wel wegebte na een aantal jaar. Ik heb het nooit geloofd. Ben blij dat ik daarom zonder enige schijnheiligheid hysterisch kan doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wat Jesse Jackson ook zei. "Waar was al die steun en liefde toen hij nog leefde?"
I feel guilty.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |