Is het heus, Penisbaard?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand die "eeuy" zegt krijgt van mij helemaal geen reactie.
Goedemorgen zeg je tegen oude mensen en andere Leute die het waarderen dat je uberbeleefd bent. Niet tegen een potentiele drinkmaat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zeg ook altijd goedemorgen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand die "eeuy" zegt krijgt van mij helemaal geen reactie.
Ayoheequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:13 schreef beelz het volgende:
"Eeuy!" is ongeveer net zo gay als "Ahoyhoi!"
Conclusie: TS is een fag.
Hangt er vanaf, als ik iemand niet of niet goed ken zeg ik gewoon goedemorgen, ook al is het iemand van mijn leeftijd. Ik ga niet een onbekende aanspreken met "eeuy".quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Goedemorgen zeg je tegen oude mensen en andere Leute die het waarderen dat je uberbeleefd bent. Niet tegen een potentiele drinkmaat.![]()
Ik normaal gesproken ook. Ware het niet dat ik ´s ochtends vroeg zo brak ben dat ik het onderscheid maar moeilijk kan maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Goedemorgen zeg je tegen oude mensen en andere Leute die het waarderen dat je uberbeleefd bent. Niet tegen een potentiele drinkmaat.![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef Matthijs- het volgende:
Hang dan direct een bord om je nek met "ik lust geen bier".![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was mijn klacht, zij het ietwat veralgemeend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef Lakai het volgende:
ja ok...
Maar dan is het gewoon een doofus...
Maar ja...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:39 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was mijn klacht, zij het ietwat veralgemeend.
maar groningers onder elkaar.... tja - dan neem ik bijna automatisch aan - fout / fout / fout : ik weet het.... dat het in groningen zal zijn - want op andere plekken in Nederland kom je gelukkig niet zo vaak van die lieden die zich groninger noemen tegen....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef Matthijs- het volgende:
Woon in Amsterdam/Rotterdam als je dan toch zo graag mee wilt spelen en het oosten wilt bashen, maar PLEASE niet in Apeldoorn.
ik denk dat je op mij reageert? Ooit van het oer-Nederlandse woord "quoten" gehoord?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Matthijs- het volgende:
Toch ben je een Marokkaan die een Turk basht omdat je bij de witjes horen wilt.
Je schamen voor je afkomst.(alhoewel, Apeldoorn?
)
Ja, ha haquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:05 schreef sinadO het volgende:
Een 'chill' vakantiebaantje? Je werkt in een koelcel?
tja... Groningers en gevoel voor humor he... nee : op de Duitse versie na is het Boek over inlandse humor in Groiningen het dunste ter wereld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Ja, ha ha_!
Nog zwakker dan mijn KLB-pogingen...
Groningen stad is toch echt wel een van de 3 tofste steden in Nederland.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:28 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tja... Groningers en gevoel voor humor he... nee : op de Duitse versie na is het Boek over inlandse humor in Groiningen het dunste ter wereld.
Oh wacht, en dit is een glimp van jouw illustere humor?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:28 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tja... Groningers en gevoel voor humor he... nee : op de Duitse versie na is het Boek over inlandse humor in Groiningen het dunste ter wereld.
WOW - het heeft leren quoten!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:33 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Oh wacht, en dit is een glimp van jouw illustere humor?
zie je de mannetjes met witte jasjes voor je huisdeur staan??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef Samsonneke het volgende:
Goedemorgen
)WAHAWHWAHWA LOLLER IK DEED ORIGENIOELEEL IK DEED ZEG MAAR NET HETGEERN WAT TS HEKELT XD WHhawawhwahw ahen ik dfeeet dat ook nog als eerste van iedereen:DD:D: D:D:D: ::
:'0 D:D:D: DEN WAT OOK NOG LEUK IS IS DAT HET HELEMAAL GEEN OCHTEND IS WHAWHWWAE
)
[ afbeelding ]
Hehe heldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef Samsonneke het volgende:
Goedemorgen
)WAHAWHWAHWA LOLLER IK DEED ORIGENIOELEEL IK DEED ZEG MAAR NET HETGEERN WAT TS HEKELT XD WHhawawhwahw ahen ik dfeeet dat ook nog als eerste van iedereen:DD:D: D:D:D: ::
:'0 D:D:D: DEN WAT OOK NOG LEUK IS IS DAT HET HELEMAAL GEEN OCHTEND IS WHAWHWWAE
)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |