Dus eigenlijk zeg je gewoon dat het bullshit is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:43 schreef buachaille het volgende:
De cijfers zijn afkomstig van de Rutgers Nisso Groep, die hebben er belang zijn om het percentage zo hoog mogelijk voor te stellen omdat daarvan de hoogte van hun subsidie afhangt.
Dan valt 12% nog meequote:Volgens de definitie die is gebruikt, kan dat geweld variëren van kwetsende toenaderingen, ongewenste aanrakingen tot verkrachting.
Oh dat is de reden dat je dit post ..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:40 schreef Ghazi het volgende:
Hoe kan het dikgedrukte gelinkt worden aan het hoge aandeel allochtonen in de steden?
Ik zou het best eng vinden als bouwvakkers me nafluiten...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:46 schreef spoor4 het volgende:
Als je een keer nagefloten bent door een bouwvakker dan val je dus ook in de categorie.
Misleidende TT dusquote:Volgens de definitie die is gebruikt, kan dat geweld variëren van kwetsende toenaderingen, ongewenste aanrakingen tot verkrachting.
Daar heeft 33,33% last van gehad.quote:
Eh nee.quote:
Je kunt op je klompen (of sandalen) aanvoelen dat die cijfers inderdaad bullshit zijn. Jammer, want hiermee wordt de boodschap die men wil uitdragen ernstig tekort gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:45 schreef Appletree het volgende:
Dus eigenlijk zeg je gewoon dat het bullshit is.
Je moet natuurlijk wel goed lezen. Wat jij quote gaat over seksueel geweld, waar 33 procent last van heeft gehad.quote:
quote:Een derde van de vrouwen en één op de twintig mannen van vijftien tot zeventig jaar zeggen ooit seksueel geweld te hebben meegemaakt. Volgens de definitie die is gebruikt, kan dat geweld variëren van kwetsende toenaderingen, ongewenste aanrakingen tot verkrachting.
Wat is dat voor een vreemde opmerking.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:02 schreef F04 het volgende:
Misschien hebben wel veel van die vrouwen een rape fetish?
Ik geloof het ook niet om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:45 schreef Appletree het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je gewoon dat het bullshit is.
Ow, ik zie het idd. Eén op de 8 vrouwen is gedurende haar hele leven ooit verkracht volgens dit onderzoek en 1 op de 3 heeft gedurende haar hele leven ooit last (gehad) van seksistisch gedrag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:00 schreef Appletree het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel goed lezen. Wat jij quote gaat over seksueel geweld, waar 33 procent last van heeft gehad.
[..]
niemand van de onderzoeksters die daar verder vragen over stelt of over nadenkt ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:19 schreef Py het volgende:
[..]
Ow, ik zie het idd. Eén op de 8 vrouwen is gedurende haar leven ooit verkracht volgens dit onderzoek en 1 op de 3 heeft ooit last (gehad) van seksistisch gedrag.
Zit net op CBS te kijken, maar daar was het in 2008 0,9% van de bevolking dat slachtoffer is geweest van een seksueel delict heeft. Niet te vergelijken dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |