Toen ik dat las begon op comedy central chef van south park een romantisch liedje te zingenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat Lennart met me van plan is
*sending shivers down my spine*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Toen ik dat las begon op comedy central chef van south park een romantisch liedje te zingen"tonight is right for love, love gravy"
Welk gat heb jij het over? Over de grote hofstad bedoel je? En dat was in het pre grote roestvlekken tijdperk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Poit het volgende:
M'n auto rijd anders prima hoor![]()
Breng je godver nog eens naar dat gat van een Den Haag..
Wacht een paar minuten.. Dat roestvlekje zit er al een aantal jaar.. Foto's komen eraan..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef koei het volgende:
[..]
Welk gat heb jij het over? Over de grote hofstad bedoel je? En dat was in het pre grote roestvlekken tijdperk.
En hoe SD's drumkit bevalt lijkt me nogal obvious... Heb jij hem nog ergens zien posten?
damn wat een barrelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:23 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zat er al toen ik hem kreeg..
[ afbeelding ]
Bij nader inspectie.
[ afbeelding ]
Afwerking.. Aardig KONING al zeg ik het zelf..
Wat is er mis mee?quote:
Da's kit om hem waterdicht te maken.quote:
Nee ik krijg gewoon een nieuwe + tankpas als ik er 1 nodig hebquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's kit om hem waterdicht te maken.
Maar het is duidelijk.. Voor verstand van auto's moeten we niet bij jullie zijn
Niet iedereen heeft zo'n decadente baanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee ik krijg gewoon een nieuwe + tankpas als ik er 1 nodig heb
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
bluf dat je een dikke vette tvp in een centraal topic zet...
Lafaard Edjequote:
Hee Ritse!quote:
Bofkont!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef RitseB het volgende:
Ja ik ben aant genieten, lekker tot 12 uur uitslapen elke dag. Heerlijk
Ik begon het een beetje vervelend te vinden elke dag tot 12 uur slapenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef RitseB het volgende:
Ja ik ben aant genieten, lekker tot 12 uur uitslapen elke dag. Heerlijk
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:13 schreef Poit het volgende:
Lekker man!
Ik ga m'n nest opzoeken.. Deze jongen valt bijna met z'n gezichtje op z'n toetsenbord in slaap..
Kleine dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |