Laten we eerlijk zijn, inmiddels is het een gezellig SC-topic geworden die niks meer met games te maken heeft.quote:De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.
Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.
Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed.
Dan ben ik bang dat ik bijna helemaal weg ga van dit forum, die onz-lui hoef ik er niet te hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:33 schreef Tain het volgende:
Wanneer wordt het GAM SC topic verplaatst?
Tis dan ook allemaal jou schuldquote:Op donderdag 17 september 2009 13:32 schreef Bart het volgende:
Ik zat er al op te wachten na die tvp-actie
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:32 schreef Bart het volgende:
Ik zat er al op te wachten na die tvp-actie
Dan beginnen we ons eigen forumquote:Op donderdag 17 september 2009 13:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik bijna helemaal weg ga van dit forum, die onz-lui hoef ik er niet te hebben
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan beginnen we ons eigen forum
Elk subforum heeft z'n eigen SC voor alle users in dat subforum. Daar hoeft BoF niet bij dan lijkt me, die mogen in ONZ net als de rest van de 'thema' SC topics. Ben benieuwd wanneer Hattrick terug gebracht wordt naar één reeks, dat die game er drie heeft is te gek voor woordenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:33 schreef Tain het volgende:
Wanneer wordt het GAM SC topic verplaatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef RitseB het volgende:
Daarvoor heb je dus het GAM SC topicwaarom moeten wij naar SC? Waarom is de beslissing dat wij autonoom blijven niet meer geldig? Waarom is er niets overlegd met ons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel een hoop losse eindjes in de beargumentering..
Wat ik begrijp is dat dit dus consequent is (of het echt zo is weet ik niet)quote:Op donderdag 17 september 2009 14:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
waarom moeten wij naar SC? Waarom is de beslissing dat wij autonoom blijven niet meer geldig? Waarom is er niets overlegd met ons?
Oftewel een hoop losse eindjes in de beargumentering..
Mja dat dus ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat dit dus consequent is (of het echt zo is weet ik niet)
Elk subforum heeft een SC voor het hele subforum (niet alleen BoF).
Alle SC welke over 1 groepje/onderwerp/whatever gaan gaan naar ONZ. Dit is raar, maar zo is het blijkbaar met alles dus ook met de BoF reeks
Mij maakt het niet veel uit. Of er nu GAM of ONZ staat, zolang je in de laatste post maar een link plaatst naar het volgende topic komt het helemaal goed.
Heb net gekeken en de vraag is inderdaad waar de scheidslijn ligt. Blijkbaar bij ons topicquote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja dat dus ja.
Al wil ik de discussie over consequent zijn wel ff voeren.
Tja mij maakt het allemaal niet zoveel uit, maar het komt gewoon door onze roots. Zonder GAM hadden we elkaar nooit gekend, waren we niet tig keer wezen airsoften in belgie, waren we nooit samen dronken geworden, hadden we nooit zoveel geBBQ'd, hadden we nooit Alpe d'Huez opgefietst.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er nu zo moeilijk te begrijpen. Het hele clan subforum gedeelde is nooit echt van de grond gekomen en doodgebloed. BoF! gaat al tijdens niet meer over games. Het staat zelfs in de OP!
Dus gaat deze reeks nu naar ONZ waar alle andere reeksen zonder vast onderwerp thuishoren. We hadden hem ook kunnen sluiten en iedereen kunnen verwijzen naar het GAM SC topic. Dat hebben we niet gedaan uit respect voor de reeks en de nette manier van posten.
En speciaal voor Bart. Het idee erachter is de index van GAM overzichtelijker te maken zodat mensen daar wat vaker naar kijken en misschien andere interessante topics ontdekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |