Tevens tvp.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik pas me wel aan hoor, ik post wel wat onzin waarvan totaal niet duidelijk is of het een tvp is of niet. En als het dan verwijderd wordt, ga ik wel weer de discussie aan.
Oftewel: het gaat geen fuck uitmaken, en komt alleen een andere verpakking omheen.
Doe wat jij denkt dat goed is Bart!quote:
Altijd. Maar denk jij serieus dat er in GAM wat gaat veranderen in positieve zin als je tvp's gaat verwijderen?quote:
Was geen onzin trouwens!quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was geen onzin trouwens!
Maar goed we hebben ons er aan te houden dus dat zal ik doen. Even voor de goede orde dit heeft alleen betrekking op de centraal topic's toch?
Centrale staat tussen haakjes dus het geldt voor alle topics!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga (verkapte) tvp-posts uit de (centrale) topics deleten als ik ze tegenkom. Het voegt niks toe en is ontzettend irritant als je het topic doorleest. Als je wilt meeposten doe je maar wat moeite. Wil je gewoon het topic volgen dan kun je de bookmarkfunctie gebruiken.
Ik ga er geen notes voor uitdelen, ik ga ook geen wedstrijd posts/delete houden en tenslotte ga ik er niet over in discussie. Het is gewoon een poging om de centrale topics wat beter leesbaar te maken.
Ik denk persoonlijk dat de eerste pagina overzichtelijker wordt. Vergis je niet,... een klein groepje die nu veel in feedback zit geniet van deze TVP aandacht, maar er zijn ook stillere FOK! gebruikers online die het als niet prettig ervaren die minder mondig zijn. Het hoeft allemaal niet zo vervelend te lopen met eeuwige discussies over het gebruik en of de functie van een TVP. We kunnen toch samen afspraken maken? Het is niet moeilijk ontopic te blijven of antwoord te geven op een vraag. Zo wordt het allemaal nog informatief ook. De centrale topics in GAM zijn geen eigendom van de mensen die er dagelijks loungen,... dat geldt ook voor mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Altijd. Maar denk jij serieus dat er in GAM wat gaat veranderen in positieve zin als je tvp's gaat verwijderen?
Een TVP kan ook middels het antwoord geven op een vraag van andere users. Onzinposts zoals louter TVP's zijn gewoon niet handig voor users die wel een leven hebben die minder frequent in GAM rondhangenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben het met Bart voor 100 % eens.
Het blijven TVP's maar in een andere verpakking, dat valt niet te ontkennen.
Verkapte tvp's dus..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben het met Bart voor 100 % eens.
Het blijven TVP's maar in een andere verpakking, dat valt niet te ontkennen.
Je valt in de herhaling.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:28 schreef Misan het volgende:
[..]
Een TVP kan ook middels het antwoord geven op een vraag van andere users. Onzinposts zoals louter TVP's zijn gewoon niet handig voor users die wel een leven hebben die minder frequent in GAM rondhangenHet topic verliest op die manier ook zijn doel. Kijk voor de grap eens hoe de feedback topics er in andere fora uit zien, slowchatten en tvp-en kan in andere topics lijkt mij.
Als er een vraag gesteld is waarop ik het antwoord weet, of als ik wat ontopics te melden heb, dan ga ik echt niet "tvp" plaatsen, dan geef ik antwoord of zeg ik wat zinnigs. Maar anders ga ik niet iedere keer handmatig het topic in GAM opzoeken om te kijken of ik al wat zinnigs kan zeggen. Dan gooi ik een tvp neer. En hoe vaak is dat? Zelden. Meestal weet ik wel namelijk wat zinnigs te zeggen. En dat geldt ook voor de meesten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat de eerste pagina overzichtelijker wordt. Vergis je niet,... een klein groepje die nu veel in feedback zit geniet van deze TVP aandacht, maar er zijn ook stillere FOK! gebruikers online die het als niet prettig ervaren die minder mondig zijn. Het hoeft allemaal niet zo vervelend te lopen met eeuwige discussies over het gebruik en of de functie van een TVP. We kunnen toch samen afspraken maken? Het is niet moeilijk ontopic te blijven of antwoord te geven op een vraag. Zo wordt het allemaal nog informatief ook. De centrale topics in GAM zijn geen eigendom van de mensen die er dagelijks loungen,... dat geldt ook voor mij.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
Kunnen we niet een overgangsperiode instellen dat zou het makkerlijker maken denk ik.
Dus ipv TvP tijdelijk een tvNEE plaatsen om duidelijk te maken dat het niet mag zodat iedereen er aan kan wennen?
Inderdaad. En je weet ook gewoon dat het over een paar maanden sowieso weer zal zijn zoals het eerst was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:36 schreef Edwinuss het volgende:
Maar deze discussie zal tot niets uitkomen, de wil van de mod is wet. De mod ziet het als nuttig om een TVP te verwijderen, meer kunnen we er niet aan doen.
Of het een wanhopige actie is om iets "nieuws" van GAM te maken weet ik niet, ik lees al 3 jaar mee en post nu bijna 2 jaar, en er hoeft totaal geen verandering te komen. Het werkt en is prima zo.
Dat is meestal zo inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Inderdaad. En je weet ook gewoon dat het over een paar maanden sowieso weer zal zijn zoals het eerst was.
Dit doet me denken dat Sackboy, Racer en ik heersers over de GTA en 360 topics waren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:49 schreef AQuila360 het volgende:
Dit doet me denken aan de tijd toen ze de centraal topics wilden afschaffen! Toen was de ophef pas groot
Geen idee...waarschijnlijk meegedelete met de andere verkapte tvp's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:15 schreef Bart het volgende:
Waar is mijn post gebleven in [Xbox 360 #431] waar tvp's niet langer zijn toegestaan
Ik antwoordde daar gewoon op de vraag of ik Battlefield morgen ging halen. Lijkt me redelijk ontopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |