Ik kom seks tekort dus jaquote:
Ohhh hoeveel uur daar wel niet in gestoken is... ¬.¬ Maar het is het waardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik kom seks tekort dus ja![]()
On-topic: Nog erger is een "gewone" stroomuitvalZit je daar, zonder te saven, net alle knoppen etc. in FFVIII weer vrijgespeeld in Ultimecia's kasteel
Alle ultimate weapons verzamelen (vieze gore klote-items verzamelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:30 schreef Meris het volgende:
[..]
Ohhh hoeveel uur daar wel niet in gestoken is... ¬.¬ Maar het is het waard![]()
TS is een vrouwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:36 schreef Beauregard het volgende:
TS woont nog bij zijn ouders, maar om niet volledig afgebrand te worden voegt hij '/huisgenoten' toe om de indruk te wekken dat hij eigenlijk best een volwassen ventje is..
Reageer dan niet als je de OP niet leest, faalhond.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:36 schreef Beauregard het volgende:
TS woont nog bij zijn ouders, maar om niet volledig afgebrand te worden voegt hij '/huisgenoten' toe om de indruk te wekken dat hij eigenlijk best een volwassen ventje is..
Gewoon doorspelen, een Game Boy werkt immers op batterijen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:09 schreef Phones666 het volgende:
totdat je vader de stekker uit het stopcontact trekt en zegt dat je al veel te lang bezig bent op die Game Boy
Verdomme, dat was inderdaad beter geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Reageer dan niet als je de OP niet leest, faalhond.
Nog zo één die de OP niet gelezen heeftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:38 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Gewoon doorspelen, een Game Boy werkt immers op batterijen.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:13 schreef Supersoep het volgende:
Had ik vroeger ook.
Moeder die zeurde dat ik moest komen eten aan tafel terwijl ik verdomme aan een Cow Level run bezig was in Diablo 2.![]()
En maar niet snappen dat ik elke 3 minuten snel de volgende game moest joinen om zodoende steeds een beetje exp te krijgen, want ja, je moet natuurlijk wel level 99 bereiken.
Jawel, dat was een grappige opmerking. Ga jij nou maar andere topics bewaken op niet-volledige lezers van de OP die reageren, TS wil toch niet met je naar bed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nog zo één die de OP niet gelezen heeft
Gelukkig maar, ik was al bang dat ik gewild wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:00 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jawel, dat was een grappige opmerking. Ga jij nou maar andere topics bewaken op niet-volledige lezers van de OP die reageren, TS wil toch niet met je naar bed.
Gamende vrouwen lijken toch meestal meer op mannen, dus in die zin had je wel gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Verdomme, dat was inderdaad beter geweest.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:09 schreef Phones666 het volgende:
Enne, Jor_Dii, als ik weer een grammaticafout/spelfout maak, wijs je me daar dan op? Dat vind je altijd zo leuk.
Het is nog steeds een meisje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:43 schreef ufopiloot het volgende:
TS zit met een gitaartje achter zijn tv in zijn donkere kamertje zichzelf in te beelden dat hij een superster is
Ja, leuk.. Maar daar gaat het helemaal niet om. Een persoon noem je geen 'het', halfgebakken kippennekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het is een verkleinwoord, zwakzinnige bosproleet
Naar een verkleinwoord refereer je met het. Los van de omstandigheden. Hondsdolle caviamasseurquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:48 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja, leuk.. Maar daar gaat het helemaal niet om. Een persoon noem je geen 'het', halfgebakken kippennek
Als je 300 gaat komt er meestal niet echt veel stuurwerk bij kijken hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:57 schreef Forcefuzz het volgende:
Zo focking irritant ja. Met racegames is dat ook zo klote, als je hem op pauze moet zetten terwijl je met 300km/h over de baan vliegt om vervolgens maar te proberen om hem op de baan te houden.
Liever jouw ma dan iemand van de Belastingdienst.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht. Steeds als ik net midden in een raid zit belt m'n moeder me weer met allerlei crap over belastingen en administratieve zooi die ik moet regelen.
Eensch.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef Gamesua het volgende:
Haha, dit is zo grappig.
In elk willekeurig ander topic wordt de TS ALTIJD afgezeikt omdat de klacht ongegrond of belachelijk is. Hier gebeurt dat niet omdat blijkbaar iedereen een gamenerd is en zichzelf herkent in teveel gamen @ parents house.
hier stond een rare opmerkingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef SamStar het volgende:
[..]
Rukkers die proberen te versieren via Fok
Zoek Dirge of Cerberus op dan. Dan snap je waarom,quote:
Dan kijk je niet vaak genoeg in KLB, zijn genoeg topics waar de meesten het eens zijn ..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:08 schreef Gamesua het volgende:
Haha, dit is zo grappig.
In elk willekeurig ander topic wordt de TS ALTIJD afgezeikt omdat de klacht ongegrond of belachelijk is. Hier gebeurt dat niet omdat blijkbaar iedereen een gamenerd is en zichzelf herkent in teveel gamen @ parents house.
oh, dan was dequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:22 schreef Meris het volgende:
[..]
Zoek Dirge of Cerberus op dan. Dan snap je waarom,
elke debiele gamert WEET dat FF een RPG is., maar DOC is een ander concept
*neuqsexquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef Sapstengel het volgende:
Nee hier gebeurd het niet omdat de TS een meisje blijkt te zijn en ze niet hun mogelijke kans op neuksex willen verspillen.
quote:
Jij somt alle kutreacties op, hoe kansloos ben je dan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef Trollface. het volgende:
Wow, wat een kansloze versierpogingen hier.
Terechte klacht, although ik zelf niet veel gestoord word bij het gamen.
Samenvatting meeste reacties:
"Neuken?"
"PICS!"
"Guitar Hero"
"Terechte klacht"
Stelletje kanslozen.(op de laatste na dan)
Niet echt, ik wil gewoon de kansloosheid hier illustreren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:56 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jij somt alle kutreacties op, hoe kansloos ben je dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |