hallo annie...je mag kiezen welke topic je wiltquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:04 schreef Anniebab het volgende:
ZouZou die naam doet me steeds denken aan een zoemende apart soort steekvlieg uit een inheems land, ik weet ook niet waarom maar ik kan t niet helpen.ZZZZZZouZZZZZZou ,hallo allemaal trouwens.
Ja zzzzzzzzz maar bij franse lovers is lieve,kleine naam, als een man bedroog zijn vrouw dan begint hij....zouzou ,cherie!hihihi!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:04 schreef Anniebab het volgende:
ZouZou die naam doet me steeds denken aan een zoemende apart soort steekvlieg uit een inheems land, ik weet ook niet waarom maar ik kan t niet helpen.ZZZZZZouZZZZZZou ,hallo allemaal trouwens.
Tsja deze??maakt me niet uit!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
hallo annie...je mag kiezen welke topic je wilt
Nee volgens mij niet.Kan ik iets doorgeven gooi t eruit!!!hahahah ik ben gelukkig niet zo nieuwsgierig.quote:
maar...ik bedenk me net...als jij gaat touren...dan...dan ben je niet hier voor een paar dagenquote:
1+1=2quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar...ik bedenk me net...als jij gaat touren...dan...dan ben je niet hier voor een paar dagen
wij niet want je doet het verborgenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:25 schreef D. het volgende:
Ik zie dat er weer een pijlmaal aan zit te komen voor mij
Nee een soort Audiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef zouzou het volgende:
TT is dat een sort Le Mans ?
je staat gewoon op 7quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:27 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon rechtonder op top 500 klikken
Je wilt haar groeten omdat je weg gaat bedoel je?Tecnische vragen zijn hier voor D. daar weet ik niets over, ik kan wel de groeten doen aan haar als je dat bedoelt tenminste.HHaahahah srry hoor D.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef zouzou het volgende:
Ja, chere Annie, ik ga in 2 dagen op vakantie ,mijn pc doet raar met PM.
Ik sier heul niequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik loop niet te sier met mn posten...jij wel...feestje![]()
![]()
Ja ook, de TT van Assen is een motorracequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:34 schreef zouzou het volgende:
Audi ? Tropic titel ?
Ik dacht een sort race vn motor,autos, zo als le Mans,
uitgebonjour'dquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef zouzou het volgende:
merci D. ik moet stoppen , mijn cp begin raar te doen, Au revoir!
tjuussssquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef zouzou het volgende:
merci D. ik moet stoppen , mijn cp begin raar te doen, Au revoir!
Had weinig te kiezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee je hebt niet echt droog weer uitgekozen
je mag de mijne wel doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:49 schreef D. het volgende:
Denk dat ik de auto maar niet was, hij wordt toch weer vies
Dat had je dan verkeerd gedachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik vind dr geen klap aan...dacht dat het een mannending was
dus ik mag nu mn auto langsbrengenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had je dan verkeerd gedacht
Alleen doen 'jullie' het nooit, dus dan moeten we wel
Wat is het probleem je moet even je pc scannen met Housecallquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef zouzou het volgende:
Ja, chere Annie, ik ga in 2 dagen op vakantie ,mijn pc doet raar met PM.
Ooow de groeten is niet meer nodig want ik heb het nu zelf al gezien, toch bedankt voor het voorstellen aan Zouzouquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je wilt haar groeten omdat je weg gaat bedoel je?Tecnische vragen zijn hier voor D. daar weet ik niets over, ik kan wel de groeten doen aan haar als je dat bedoelt tenminste.HHaahahah srry hoor D.
Ja, auto wassen, dat lijkt me leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga jij hem heeeeeeeeeeel lief wasssen...toch.??? ja????
Nou, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:02 schreef Laysa het volgende:
ik moet heel even weg...tot over een half uurtje 3 kwartier
Nee echt hoor, begint vreselijk irritant te worden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Evaaatje........niet te veel bewegen hoor
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:02 schreef Laysa het volgende:
ik moet heel even weg...tot over een half uurtje 3 kwartier
Nouja, tegen/mee, het valt iigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O dus niet tegen?
Dan blijf ik nog even
Da's niet d'r eerste hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:08 schreef evaxsis het volgende:
WoW en Laysa heeft haar eerste topic geopend![]()
Moet je nog meer teruglezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow dan heb ik de helft alweer gemist hierzo
laterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:16 schreef evaxsis het volgende:
Ik ga ff een paar film uitzoeken om te downloaden,
tot later
hier bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:50 schreef Laysa het volgende:
waar moet ik dat vinden?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
hier bijvoorbeeld
http://fotoboek.fok.nl/user/217381
Vreemd, ik zie mijn eigen postaantal daar wel.quote:
doe ik lekker niequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie mijn eigen postaantal daar wel.
Dan moet je in je profiel 'verborgen' ff ontvinken
Ja zeg, ga mij een schuldgevoel aanpratenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor...als jij weg bent stort Tbo ineen...dus het is dadelijk jouw schuld
hoe ga jij lurken danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik lurk natuurlijk wel gewoon door hoor, dus jullie moeten wel posten
Thanxquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:37 schreef D. het volgende:
topic voor Eva
Flauwvallen, wel of niet naar de dokter....
braafquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Thanx![]()
Ik ga gelijk even een reactie geven.
ja maar nu niet meerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En ik heb ook gekeken, maar jij had daar toch ook foto's staan?
Lievquote:
ja ach jullie weten nu al hoe ik eruitzie....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Waarom niet, ben je bang om herkend te worden?
Das waar en anders kijk ik op je Hyves dan weet ik het weerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ach jullie weten nu al hoe ik eruitzie....
ik doe dat gewoon over de dag verspreid...dan is het minder zwaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef Tessio het volgende:
[..]
Laysa!![]()
Ik heb alles al gedaan in huis , OMG...ben blij dat het achter de rug is.
Maar ik heb dagen niks gedaan!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe dat gewoon over de dag verspreid...dan is het minder zwaar
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef Tessio het volgende:
[..]
Laysa!![]()
Ik heb alles al gedaan in huis , OMG...ben blij dat het achter de rug is.
ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben die daaraan zou denken
Eet smakelijkquote:
Jaaaaaa ik wel, ben nu net overal mee klaar,dit moet ik zien!!!!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
Goedenavond![]()
Ik was zomaar uitgelogd![]()
Zitten we allemaal klaar om afscheid van Michael te nemen?
Hey HiDiho!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
Goedenavond![]()
Ik ga zo naar een vriend, dus ik hoop wel dat ik er iets van te zien krijgquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik wel, ben nu net overal mee klaar,dit moet ik zien!!!!!!
Oh, is het ook ook CNN? Mooi, kan ik het op de laptop kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:17 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey HiDiho!![]()
Nah, ik heb CNN op, maar ben eerlijk gezegd ook zo weer afgeleid.
Opgelost!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, is het ook ook CNN? Mooi, kan ik het op de laptop kijken
Slotjequote:
Ja ik ga denk ik ook maar kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
Goedenavond![]()
Doegie HiDi, veel plezierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, even gegeten![]()
nog even eendoen en dan ben ik weg
doei hidiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, even gegeten![]()
nog even eendoen en dan ben ik weg
heyyy ruudquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoi Fokkerts![]()
Hier kijken ze ook allemaal live mee:
Michael Jackson #28
Was ik al.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoi Fokkerts![]()
Hier kijken ze ook allemaal live mee:
Michael Jackson #28
Ben je nog niet gebeld dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat denk ik...als iemand me nu eens via de foon zou wakker tetteren
Dan moet je een topic openen met je telefoonnummer erin, wedden dat er allemaal 'vreemde' mensen bellenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel...al zowat heel de wereld...maar die ken ik allemaal al
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je een topic openen met je telefoonnummer erin, wedden dat er allemaal 'vreemde' mensen bellen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik liet een traantje...maar dr is alleen maar een janksmily
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
owja...tis wat mistig achter mn lenzen.............
Alleen praat men zo allemaal langs elkaar heen en worden sommige zaken 5 keer gezegd en 10 keer gevraagdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niet normaal, een MJ topic is na 20 minuten volgeplempt.
idd, ik volg het niet meerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen praat men zo allemaal langs elkaar heen en worden sommige zaken 5 keer gezegd en 10 keer gevraagd
Heelhuids door de menigte gekomen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef Tessio het volgende:
Ben weer hier terug, pfff
Ik zat er ook aan te denkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
Zou toch wat zijn als die kist nu open gaat en Thriller start
Het lijkt wel het songfestivalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:04 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nounou, is toch niet normaal meer daar?
Michael Jackson 10 pointsquote:
Zeker niet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
ow .....ennuuh opdat we hem niet vergeten ....LS![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
Zou toch wat zijn als die kist nu open gaat en Thriller start
Die staat er ook opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
whahaha...ow ik vergat een snelle auto te zeggen......en een snelle auto
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat de beer beter geposeerd had, maar je ziet 'm wel zitten toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Van die man achter het stuur
hij had zelf ook een muts en bril
Omdat de kinderen nog zo jong zijn vind ik het heel sneu en helemaal met de achterliggende gedachte om het getouwtrek wat al is losgebarsten om die kinderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
Tja ben zowiezo wat dat soort dingen betreft wel een truttebol, kon het voor dat dochtertje al niet drooghouden mar toen Paris het woord kreeg. Zowiezo de aanblijk van alle drie de kinderen op dat podium.
En toch vind ik het nog steeds onwerkelijk...
En ik ben niet eens een super fan...
Ja, en die Paris heeft ook zulk mooi haar wat een schatje lijkt me dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is zeker en de kleinste...met die mooie glanzende, donkere, haren..
Ik hoop dat het erfenisgebeuren goed dichtgespijkerd is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef Tessio het volgende:
[..]
Omdat de kinderen nog zo jong zijn vind ik het heel sneu en helemaal met de achterliggende gedachte om het getouwtrek wat al is losgebarsten om die kinderen.
Sorry...moest lachen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef Anniebab het volgende:
Ik vind wel dat ze die kilo kauwgom ff uit die oudste zoon van Michael zijn mond hadden moeten halen.Dat hoort toch niet!Op t laatst hadden ze t blijkbaar in de gaten toen was t weg.
absoluut heel indrukwekkendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O.K.(Maar dat momentje was toch indrukwekkend)
Da's geen fan, da's een nutcasequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zat net nog You are not alone te kijken en hoe een fan in hem klimt
Keek jij daar ook naar? lachen hoor, helemaal van het padje...ze moest van hem afgesleurd worden, kwam wel goed uit met de tekst ddww..quote:
Gisteren hetzelfde stukje gezien, maar dan van een andere show. Die fan was iets rustigerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Keek jij daar ook naar? lachen hoor, helemaal van het padje...ze moest van hem afgesleurd worden, kwam wel goed uit met de tekst ddww..
Better, post ik gewoon verder zodat jij zo direct een nwe kan openen, want daar brand ik mijn vingers niet aan.quote:
Sleep well Laysa.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
ik ga geloof ik naar mn bedje zo.....fine avodn en nacht allemaal...en lief zijn..dr is al zo veel ellende![]()
zo = nu?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
ik ga geloof ik naar mn bedje zo.....fine avodn en nacht allemaal...en lief zijn..dr is al zo veel ellende![]()
op 5quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Tessio het volgende:
Zitten jullie dan nog MJ te kijken/luisteren?
Buonanotte Laysaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
yepquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Tessio het volgende:
Zitten jullie dan nog MJ te kijken/luisteren?
Ik open wel ongeacht wie 'm sluitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Tessio het volgende:
[..]
Better, post ik gewoon verder zodat jij zo direct een nwe kan openen, want daar brand ik mijn vingers niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |