hallo annie...je mag kiezen welke topic je wiltquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:04 schreef Anniebab het volgende:
ZouZou die naam doet me steeds denken aan een zoemende apart soort steekvlieg uit een inheems land, ik weet ook niet waarom maar ik kan t niet helpen.ZZZZZZouZZZZZZou ,hallo allemaal trouwens.
Ja zzzzzzzzz maar bij franse lovers is lieve,kleine naam, als een man bedroog zijn vrouw dan begint hij....zouzou ,cherie!hihihi!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:04 schreef Anniebab het volgende:
ZouZou die naam doet me steeds denken aan een zoemende apart soort steekvlieg uit een inheems land, ik weet ook niet waarom maar ik kan t niet helpen.ZZZZZZouZZZZZZou ,hallo allemaal trouwens.
Tsja deze??maakt me niet uit!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
hallo annie...je mag kiezen welke topic je wilt
Nee volgens mij niet.Kan ik iets doorgeven gooi t eruit!!!hahahah ik ben gelukkig niet zo nieuwsgierig.quote:
maar...ik bedenk me net...als jij gaat touren...dan...dan ben je niet hier voor een paar dagenquote:
1+1=2quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar...ik bedenk me net...als jij gaat touren...dan...dan ben je niet hier voor een paar dagen
wij niet want je doet het verborgenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:25 schreef D. het volgende:
Ik zie dat er weer een pijlmaal aan zit te komen voor mij
Nee een soort Audiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef zouzou het volgende:
TT is dat een sort Le Mans ?
je staat gewoon op 7quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:27 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon rechtonder op top 500 klikken
Je wilt haar groeten omdat je weg gaat bedoel je?Tecnische vragen zijn hier voor D. daar weet ik niets over, ik kan wel de groeten doen aan haar als je dat bedoelt tenminste.HHaahahah srry hoor D.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:18 schreef zouzou het volgende:
Ja, chere Annie, ik ga in 2 dagen op vakantie ,mijn pc doet raar met PM.
Ik sier heul niequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik loop niet te sier met mn posten...jij wel...feestje![]()
![]()
Ja ook, de TT van Assen is een motorracequote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:34 schreef zouzou het volgende:
Audi ? Tropic titel ?
Ik dacht een sort race vn motor,autos, zo als le Mans,
uitgebonjour'dquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef zouzou het volgende:
merci D. ik moet stoppen , mijn cp begin raar te doen, Au revoir!
tjuussssquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef zouzou het volgende:
merci D. ik moet stoppen , mijn cp begin raar te doen, Au revoir!
Had weinig te kiezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee je hebt niet echt droog weer uitgekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |