Très bien mademoisellequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:16 schreef Tanjaa het volgende:
Repondéz
Je zit in de goede richting, maar het zijn de telwoorden.quote:
Die zocht ikquote:
Waarom haat jij ze dan? ^^quote:
Omdat ik er niet op kon komen ..hoewel ze wel heel bekend zijn.quote:
Achjaa, kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Omdat ik er niet op kon komen ..hoewel ze wel heel bekend zijn.
Tetra-eder is gewoon een 4-vlak etc.
(dus echt haten is het niet)
En dan heb je ook nog de plaatsingsregels: je mag van links naar rechts of andersom tellen, laagste nummering geldt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Achjaa, kan gebeuren toch![]()
Ik heb vandaag mijn pw scheikunde verknalt omdat ik niet wist waar ik ze nou moest plaatsen, voor t eerste of t tweede atoom![]()
![]()
man ? heeft dat nog een hoofdstad ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:41 schreef Tanjaa het volgende:
Dat eilandje tussen Ierland en Engeland in.. Kom er niet op
Jah, dat dus! 2 jaar geleden met topo gehadquote:
Kende het alleen van de motorraces en er komt een wielrenner vandaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:42 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah, dat dus! 2 jaar geleden met topo gehad
lowlandsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:49 schreef qonmann het volgende:
Met dank
Hoe heet het festival dat in één van de polders op 21/23 augustus wordt gehouden ?
Tussenstand Deel 1643:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Lowlands
Dies laatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:52 schreef Platina het volgende:
[..]
Jawohl.
voeg Aiqo maar toe als je keertje wilt spelen
quote:De planten komen van nature voor zijn in de warm-gematigde streken en subtropische regio's van Azië, Afrika en Noord-Amerika. De meeste soorten komen van nature voor in Azië.
Eindelijk.quote:
Das toch net zo iets als bramen he?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk.
Tussenstand Deel 1643:
6 Ofyles2
7 qonmann
1 Robbiev85
3 Aishlin
1 PhysicsRules
1 Rucebo
1 Tanjaa
Forum Opties | |
---|---|