dat is goed, maar ik twijfel of je het heb opgezocht, aangezien je eerste twee keer gegokt hebt op Antwerpen en Leuven en dan ineens op Tongeren komtquote:
Nee ik ben er ooit geweest, en ik wist dat het oud was alleen niet hoe oud, toen je zei dat het een onbekende stad was dacht ik pas aan Tongerenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:08 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
dat is goed, maar ik twijfel of je het heb opgezocht, aangezien je eerste twee keer gegokt hebt op Antwerpen en Leuven en dan ineens op Tongeren komt![]()
Waarom niet? Als je gewoon alle voor jou bekende steden opnoemt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:08 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
dat is goed, maar ik twijfel of je het heb opgezocht, aangezien je eerste twee keer gegokt hebt op Antwerpen en Leuven en dan ineens op Tongeren komt![]()
Aishlin +1
Tussenstand Deel 1643:
1 Ofyles2
1 qonmann
1 Robbiev85
1 Aishlin
yep ..van een land danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Een wereldleider?
oud president zoek ik, met een mooie naamquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef steekbal het volgende:
alain juppe ?
Zijn voorgangerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel: Mitterand?
Bien Sûr, met accent dakjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Giscard d'Estaing?
HaHa ..allemaal de vallende ziekte daarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Comedy Capers in Montpellier overigens.![]()
![]()
Voornaam gezocht:
Pierie - actrice
Plag - radiopresentatrice, presenteert vanaf volgend jaar Rondom Tien.
quote:* 600gr magere riblappen
* 500gr uien
* Boter of braadmargarine
* Bloem
* Water of bouillon
* 3 laurierblaadjes
* 3 kruidnagelen
* een scheutje azijn
* Peper en zout
Stoofgerecht, maar het heeft een specifieke naam.quote:
Forum Opties | |
---|---|