abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70732484
we waren alweer uitgerookt eh volgepraat, bij deze: een nieuwe!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:13:23 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_70732498
heeej, allemaal ex shagrokers
vroegah rookte ik ook shag, eerst halfzware samson en later milde van nelle. tot een vakantie met een vriendin, ik had een slof sigaretten mee, was makkelijker in de auto, daarna vond ik shag niet lekker meer, maar nu het erover gaat wil ik een shaggie
Ik ben nu bijna 3 maanden gestopt en het gaat best, maar ik mis het nog steeds hoor. alleen vind ik het tegelijkertijd ontrzettend dom en wil ik het niet meer.

en bix, ik zie het wel voor me bij jou eigenlijk
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:14:22 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70732523
oh roken. Blij dat ik dat al een jaar of wat niet meer doe. Maar de zin blijft. Een vriend van vroeger had een bijbel geerft van zijn oma en als zijn vloei dan op was scheurde hij blaadjes uit die antieke bijbel.
Voor de rest heb ik geen vage dingen opgerookt geloof ik. Zelfs geen bukshag.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_70732552
gelukkig maar belana!

oei, nu hier die hoosbui, ik wacht nog even met naar buiten gaan.

maar de was kan natuurlijk wel opgehangen (binnen). en al die andere klusjes die me al een tijdje roepen. kortom: ik ben ervandoor loitjes!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:15:32 #5
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70732559
O mijn god... Door deze topics krijg ik weer zin !

Heb wel eens shag gerookt, maar vind het niet geweldig
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 juli 2009 @ 11:15:47 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70732566
hier nooit gerookt, heb wel hele tijden voor vrienden gedraaid
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70732575
jajaque, geef ons maar de schuld van je mislukte stoppoging!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:17:16 #8
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70732610
Hahaha, bukshag .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:17:46 #9
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70732629
Kapitein ruggegraatloos
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:19:30 #10
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70732672
Ik kan nog steeds watertandend naar een vers aangestoken Chesterfield kijken. Maar inmiddels ruikt het lekkerder dan dat het nog smaakt. Plus dat roken best een toestand is en ik net eindelijk weer mijn normale postuur terug zie komen denk ik dat ik het maar bij dat kijken moet houden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:19:42 #11
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70732680
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kapitein ruggegraatloos
FF kappe nou met die nicknames he...

Maar nee ben (tot nu toe) nog steeds gestopt...

Ook echt dat tot nu toe..
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:23:09 #12
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70732783
Het hoost hier!! E.T. is het bij jou droog? 3 x raden wie ik zo van school moet gaan halen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_70732833
good morning
applaus voor alle stoppers hier! ik kan me er totaal niks bij voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn. en ik kan me ook niet voorstellen dat het nou écht lekker smaakt
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:25:12 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70732843
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan nog steeds watertandend naar een vers aangestoken Chesterfield kijken. Maar inmiddels ruikt het lekkerder dan dat het nog smaakt. Plus dat roken best een toestand is en ik net eindelijk weer mijn normale postuur terug zie komen denk ik dat ik het maar bij dat kijken moet houden .
Ja! En dat blijft zo het is al 11 jaar dat ik gestopt ben. Maar dan zie ik mensen buiten staan kleumen onder een parapluutje of ik denk aan die spot met die rolfluitjes en dan ben ik weer genezen. Plus dat ik de vrijheid van niet steeeeeeeds bezig zijn met: waar is mijn aansteker? doet ie het nog?? waar zijn mijn sigaretten/shag kan en mag ik hier roken?? wel heeeel heerlijk vind
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:26:02 #15
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70732868
Iemand weleens zoete broodjes van Honig gebakken? Lekker! Storm eet ze achter elkaar op.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70732996
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:23 schreef Saffier het volgende:
Het hoost hier!! E.T. is het bij jou droog? 3 x raden wie ik zo van school moet gaan halen
ik stond net in die hoosbui (of de vorige nog ) op de bus te wachten. Ik ben serieus tot op mn onderbroek zeiknat geregend. En nu heb ik het koud en pijn in mn hoof en wil ik naar huis maar mn collega komt om 1 uur speciaal om met mij even n kopje koffie te drinken bij wijze van verlof-afscheid enzo.
Muh

Goed inpakken strakjes als je naar buiten gaat dan!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:34:18 #17
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70733084
Die zijn zeker lekker Sugar.

Iemand nog een keuken in de aanbieding die schoon moet worden gemaakt

Hier alleen nog maar harde wind, en alles staat open, lekker doorwaaien en proberen de warmte naar buiten te krijgen, al gaat dat nu heel gemakkelijk.
Vind het wel jammer dat het mooie weer nu ver te zoeken is
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70733213
Tvp.

Ik heb altijd "bewondering" voor mensen die gewoon écht voor de gezelligheid roken, dus in de kroeg of op een verjaardag ofzo. En er verder ook niet naar talen. Bij mij lopen dergelijke verslavingen altijd gierend uit de klauw. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_70733284
De zoete broodjes van Honig vond ik zelf nogal tegenvallen... Ik had liever wat meer kaneelsmaak gehad. Maar ieder zijn smaak he...

Keuken schoonmaken _Bar_? Kom maar langs! Als je dan ook gelijk de badkamer meeneemt... ;-)

Mijn beste vriendin moest vandaag naar de endocrinoloog voor een punctie omdat ze een bobbel in haar nek heeft bij haar schildklier en omdat haar vader inmiddels is overleden aan keelkanker en haar broer ook al jaren met kanker vecht is dat wel heel heftig... En ze moest er om 10 uur zijn maar ik heb nog helemaal niks gehoord, niet eens een SMS van "Pfff nu even te moe, ik mail vanavond wel" of zo...
* Pandora73 maakt zich een beetje zorgen...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:41:02 #20
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_70733299
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:30 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik stond net in die hoosbui (of de vorige nog ) op de bus te wachten. Ik ben serieus tot op mn onderbroek zeiknat geregend.
Sluit mooi aan bij je kampeergevoel van vanochtend, toch?

Nah zonder gein, natregenen is niet tof.
... ♥ ik mis je ♥
pi_70733322
Bar ik heb een heel huis in de aanbieding die schoongemaakt moet worden! Dus als je echt heel nodig de behoefte hebt aan schoonmaken....
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 11:45:43 #22
5428 crew  miss_sly
pi_70733442
De schoonmaakster is hier nu bezig met stofzuigen
Vind het niet heel fijn om thuis te zijn als ze bezig is, maar om nu twee uur te gaan wandelen nu is ook niet alles.

Zometeen kraamzorg intake
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:46:53 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70733477
Ik zou dat ook nooit kunnen hoor Jarno, het is alles of niets bij mij!
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja! En dat blijft zo het is al 11 jaar dat ik gestopt ben. Maar dan zie ik mensen buiten staan kleumen onder een parapluutje of ik denk aan die spot met die rolfluitjes en dan ben ik weer genezen. Plus dat ik de vrijheid van niet steeeeeeeds bezig zijn met: waar is mijn aansteker? doet ie het nog?? waar zijn mijn sigaretten/shag kan en mag ik hier roken?? wel heeeel heerlijk vind
Oh men... wat heb ik me toch vaak echt debiel gevoeld.
Tijdens een congres ook, zodra het maar kon even snel een peukje, half, wat eigelijk geen tijd, maar ja... je weet maar nooit wanneer je weer tijd had voor een halfje.
Ik draaide er in een weekje zo (minimaal) een slof doorheen. En echt alleen omdat ik dus halve peuken rookte van de haast. Ik had net zo goed mijn geld gewoon in de fik kunnen steken!

Of tijdens een vergadering, dan moest ik ook. En ik maar denken dat niemand het door had. Totdat ik gestopt was en pas echt door had hoe zeer iemand meurt als hij net een sigaretje gerookt heeft.
pi_70733487
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:41 schreef phluphy het volgende:

[..]

Sluit mooi aan bij je kampeergevoel van vanochtend, toch?

Nah zonder gein, natregenen is niet tof.
ja nou die luchtbedden dat was best geslaagd eigenlijk ik heb heerlijk geslapen

nja vanmiddag na t cakeje ofzo maar gelijk naar huis, droge kleding aan.
Natregenen vind k tot daar aan toe maar dat je dan nog een paar uur in je klamme nattige spijkerbroek moet lopen vind k altijd zo rot
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:47:54 #25
24188 Belana
kloon van belana
pi_70733502
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:26 schreef Sugar het volgende:
Iemand weleens zoete broodjes van Honig gebakken? Lekker! Storm eet ze achter elkaar op.
ja
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')