FF kappe nou met die nicknames he...quote:
Ja! En dat blijft zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan nog steeds watertandend naar een vers aangestoken Chesterfield kijken. Maar inmiddels ruikt het lekkerder dan dat het nog smaakt. Plus dat roken best een toestand is en ik net eindelijk weer mijn normale postuur terug zie komen denk ik dat ik het maar bij dat kijken moet houden.
ik stond net in die hoosbui (of de vorige nogquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:23 schreef Saffier het volgende:
Het hoost hier!! E.T. is het bij jou droog? 3 x raden wie ik zo van school moet gaan halen
Sluit mooi aan bij je kampeergevoel van vanochtend, toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik stond net in die hoosbui (of de vorige nog) op de bus te wachten. Ik ben serieus tot op mn onderbroek zeiknat geregend.
Oh men... wat heb ik me toch vaak echt debiel gevoeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! En dat blijft zohet is al 11 jaar dat ik gestopt ben. Maar dan zie ik mensen buiten staan kleumen onder een parapluutje of ik denk aan die spot met die rolfluitjes en dan ben ik weer genezen.
Plus dat ik de vrijheid van niet steeeeeeeds bezig zijn met: waar is mijn aansteker? doet ie het nog?? waar zijn mijn sigaretten/shag kan en mag ik hier roken?? wel heeeel heerlijk vind
ja nou die luchtbedden dat was best geslaagd eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sluit mooi aan bij je kampeergevoel van vanochtend, toch?![]()
Nah zonder gein, natregenen is niet tof.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:26 schreef Sugar het volgende:
Iemand weleens zoete broodjes van Honig gebakken? Lekker! Storm eet ze achter elkaar op.
shagquote:
Mijn wederhelft kan dat. Zelfs toen ik nog volledig rookte (en binnenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:38 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Ik heb altijd "bewondering" voor mensen die gewoon écht voor de gezelligheid roken, dus in de kroeg of op een verjaardag ofzo. En er verder ook niet naar talen. Bij mij lopen dergelijke verslavingen altijd gierend uit de klauw..
Gangmakers. Of wel op zijn engels "Gengmeekers"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
shag
al naar gelang de moodswing met conifeer, paracetamol, stro of bijbelpagina's
Iets met chocola natuurlijk!
En met frambozen
ooooh van die dingen! die ronde koeken met frambozenvulling en een laagje chocola eropdie!
Gengmeekers jaaaaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gangmakers. Of wel op zijn engels "Gengmeekers".
Zo'nklein tijdschriftenhandeltje met sigaretten en sigaren, da's een heerlijke geur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:49 schreef E.T. het volgende:
ik vind verse sigaretten nog steeds lekker ruiken
yep en ik kom er ook nooit vanaf denk ik, ik zal altijd wel iets blijven missen, daar ben ik van overtuigd, wat datt betreft is het gewoon de moeilijkste verslaving die er is denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:49 schreef E.T. het volgende:
ik vind verse sigaretten nog steeds lekker ruiken
met creme fraiche en jamquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:26 schreef Sugar het volgende:
Iemand weleens zoete broodjes van Honig gebakken? Lekker! Storm eet ze achter elkaar op.
Stiekem blijf ik ook wel eens achter iemand lopen die rooktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo'nklein tijdschriftenhandeltje met sigaretten en sigaren, da's een heerlijke geur.
Ik ben nu 9 jaar gestopt en mis het totaaaal niet. Ik denk er eigenlijk nooit meer aan. Er is dus hoop, het kan!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:06 schreef Belana het volgende:
[..]
yep en ik kom er ook nooit vanaf denk ik, ik zal altijd wel iets blijven missen, daar ben ik van overtuigd, wat datt betreft is het gewoon de moeilijkste verslaving die er is denk ik
Hmm hier valt het inmiddels ook met bakken uit de lucht!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:48 schreef MeNicole het volgende:
Overal regen? Hier schijnt de zon nog steeds volop. Wel hele harde wind.
Ik was laatst hier in de IKEA (en het assortiment is gelijk, alleen de prijzen zijn andersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:54 schreef _Bar_ het volgende:
ik zit even te kijken op de site van Ikea, vind heel veel dingen behalve boxen
die verkopen ze niet neem ik nu maar voorzichtig aan.
En wie is T?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:39 schreef Lishe het volgende:
Iik zwaai even vanaf een bankje in Walibi! Ben hier met jongens van mijn werk. Nu hun in een eng ding. T is leuk!
whut?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:11 schreef snoopy het volgende:
Net een stom mens in Artis![]()
M wilde in zo'n diaprojectordinges kijken maar haar dochtertje stond er al. Volgens haar stond M iets te dicht op het meisje en daar zei ze wat van. Vooruit dacht ik, dat kan. Dus ik hield hem vast tijdens het wachten. Ging ze expres heeeeeeel lang kijken.
Dus M werd ongeduldig en riep: 'het duuuuurt te lang'Ik bleef rustig staan en zei tegen M: 'als ze klaar zijn mogen wij'.
Uiteindelijk liep ze weg en zei: 'geduld is een schone zaak, kwestie van opvoeden hč'
Nou vraag ik je, zo'n mens zoekt toch gewoon ruzie?Ik heb er niet op gereageerd want ik vermoed dat ze dat juist wilde. Maar jemig
![]()
Zo dat ben ik kwijt. Sorry mensen.
Doe mij zo'n brownie Tf
ook een brownie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:02 schreef bixister het volgende:
oei snoopy, ik zit meteen vol plaatsvervangende stoom uit m'n oren, wat een vreselijk type!
Ik ben nu op CNN aan het kijken (op de achtergrond dan, d'r gebeurt nogal weinigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef Linda2205 het volgende:
Leuke foto's Sjoeg! Leuk dat Maria jouw foto-genen heeft!
Voor de mensen die gister MJ dingen gekeken hebben: kan je dat ergens terugkijken? Bij gebrek aan NL-tv moet ik het altijd met internet doen
psst...ik ookquote:
heb je al gekeken op uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef Linda2205 het volgende:
Leuke foto's Sjoeg! Leuk dat Maria jouw foto-genen heeft!
Voor de mensen die gister MJ dingen gekeken hebben: kan je dat ergens terugkijken? Bij gebrek aan NL-tv moet ik het altijd met internet doen
Ik heb het compliment doorgegeven.quote:
dan is het geen nederlandsproduct geweest gister, dan komt t niet op uzquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef Linda2205 het volgende:
Ja, maar daar kan ik het niet vinden...alleen dat over die plastisch chirurg..
oeh daar schiet ik nou van uit mijn slof..:D sinds mijn zwangerschap ben ik zo opvliegerigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:11 schreef snoopy het volgende:
Net een stom mens in Artis![]()
M wilde in zo'n diaprojectordinges kijken maar haar dochtertje stond er al. Volgens haar stond M iets te dicht op het meisje en daar zei ze wat van. Vooruit dacht ik, dat kan. Dus ik hield hem vast tijdens het wachten. Ging ze expres heeeeeeel lang kijken.
Dus M werd ongeduldig en riep: 'het duuuuurt te lang'Ik bleef rustig staan en zei tegen M: 'als ze klaar zijn mogen wij'.
Uiteindelijk liep ze weg en zei: 'geduld is een schone zaak, kwestie van opvoeden hč'
Nou vraag ik je, zo'n mens zoekt toch gewoon ruzie?Ik heb er niet op gereageerd want ik vermoed dat ze dat juist wilde. Maar jemig
![]()
Zo dat ben ik kwijt. Sorry mensen.
Doe mij zo'n brownie Tf
Misschien lag het wel aan Mariah Careyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef miss_sly het volgende:
Waarom dat dan, Troel?
Ik vind het wel een goede, mooie dienst so far. Ik word er alleen een beetje triest van.
geen slecht idee!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef Troel het volgende:
Ik zit te denken om nog even naar de Makro te gaan ofzo
Nou, kom deze kant op dan gaan we samenquote:
Ow, zijn muziek was super, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik vind dit niet te vergelijken met de dienst van Diana, sorryquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:11 schreef miss_sly het volgende:
Ach, als destijds de techniek net zo ver was geweest, zou de dienst voor Elvis of John Lennon wel iets soortgelijks zijn geweest. Dit hoort bij deze tijd. Hoe je het ook bekijkt, hij was groots.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, zijn muziek was super, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik vind dit niet te vergelijken met de dienst van Diana, sorry
Totaal ander soort persoon en ondanks dat zijn muziek veel heeft gedaan voor veel mensen, is dat natuurlijk heel anders dan al het werk wat Diana gedaan heeftquote:
Tja, lever je kinderen dan maar inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ik link ineens die tweede foto van ons aan dit topic![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Sugar het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Sugar het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:38 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Ik heb altijd "bewondering" voor mensen die gewoon écht voor de gezelligheid roken, dus in de kroeg of op een verjaardag ofzo. En er verder ook niet naar talen. Bij mij lopen dergelijke verslavingen altijd gierend uit de klauw..
En juist daarom snap ik die verhalen niet dat de kinderen naar zijn ouders zouden gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sloeg die man zijn kinderen nietbest vaak? Ik vind het zo raar dat Joe dan neergezet moet worden als geweldige vader
Hij ziet er uit alsoffie te oud is om te weten wat een microfoon isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi deze meneer is grappig
maar waarom moet ie zo schreeuwen
wij zaten ook al 'waarom schreeuwt die vent zo'quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi deze meneer is grappig
maar waarom moet ie zo schreeuwen
Blankie!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
wij zaten ook al 'waarom schreeuwt die vent zo'
Ik raak trouwens wel steeds meer overtuigd dat de kinderen echt van hem zijn.. een van die jochies leek net wel een jongere kopie van de Michael in de periode tussen Thriller en Bad:Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |