Ik ook, maar toch vind ik het een geil dingetjequote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch vind ik het een geil dingetje
Godver Roel

quote:
Ik woon op 250 meter van het stadion. Ik heb in de laatste jaren in de straten toch wel het nodige meegemaaktquote:
Qua 'omvang' minder groot maar de 'intentie' is er wel om er flink op los te rammenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Net zo erg als Inter tegen AC of Steaua tegen Rapid of iets erger?
tis net zoiets zoals Excelsior en Sparta. dat ging in het verleden ook nog wel eens fout...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Qua 'omvang' minder groot maar de 'intentie' is er wel om er flink op los te rammen
Diep en diep triestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:20 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit naar een stilstaand beeld te kijken... net als miljoenen anderen.
Klopt, de TV-uitzending op NED3 is 30 seconden vertraagd om te kunnen vertalen. Dat zeiden ze net ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
grappig michiels stream loopt voor op de tv uitzending. Dit zeker ivm het vertalen.
dat stukje heb ik gemistquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, de TV-uitzending op NED3 is 30 seconden vertraagd om te kunnen vertalen. Dat zeiden ze net ook.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stevie wonder , "ik zag dit niet aankomen"
zeker omdat ze het hele programma beetje mysterieus gehouden hebben, komt alles aan als een mooi moment.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet om te lachen
Maar goed, ik begrijp wel dat'ie zegt: ik had dit nooit gehoopt te hoeven meemaken...Hij is tenslotte 8 jaar ouder dan Michael
Wel mooie herdenking tot nu toe, echt bizar hoe groots en hoeveel impact dit heeftIndrukwekkend!
Uit eten geweest met je hubby of heeft hubby voor je gekooktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 tunes in with very full tummy!
kHeb lekker gegeten!
We zijn gezellig samen naar de supermarkt gegaan voor gourmetspul en hebben uitgebreid gegourmet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Uit eten geweest met je hubby of heeft hubby voor je gekookt
gourmettenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
We zijn gezellig samen naar de supermarkt gegaan voor gourmetspul en hebben uitgebreid gegourmet!
Verder had mij hubby nog een taart gekocht en we hebben echt veeeeeeeel te veel gevroten!
Klinkt wel mooi zo trouwens, dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |