abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70732425
Eind van de maand gaat de Eredivisie weer van start en ik vind het altijd leuk om mee te doen met een online manager. Na jaren van elende bij vi/sportdreams vanwege de vele fouten die door hun gemaakt werden ben ik overgestapt op de http://GratisVoetbalManager.com en dat bevalt prima. Het kost niets en vorig jaar hebben ze maar één keer een correctie uitgevoerd. Daarna is het spel zonder fouten verlopen.

Het is een uitgebreide manager. Je kan elke week een nieuw team samenstellen binnen je budget en elke week is er een nieuwe quizvraag voor extra punten. Verder kan je bij je profiel 4 vragen (wie wordt er topscorder, winterkampioen, landskampioen en wie degradeert er direct) invullen waarmee je aan het eind van het seizoen nog eens 20 punten extra per goed antwoord kan verdienen. De eerste 5 ronden zijn oefen ronden omdat de transfer periode dan nog niet voorbij is. De eerste echte ronde is begint pas op 12 september dus voldoende tijd om nog mee te kunnen doen lijkt me.

Om het extra leuk te maken heb ik een Fok! subleague aangemaakt:
Loginnaam: fok!
Wachtwoord: binnen!
Ik hoop dat er een hoop Fok!kers mee willen doen zodat het lekker spannend wordt in de subleague.

Dus de grote vraag is: Wie doet er mee?
pi_70732572
Mijn grote vraag is: waarom zo'n groot verhaal als het toch maar spam is? Bespaar jezelf de moeite, man.
pi_70732634
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:16 schreef Beauregard het volgende:
Mijn grote vraag is: waarom zo'n groot verhaal als het toch maar spam is? Bespaar jezelf de moeite, man.
Jij vind dit misschien spam maar dan hoeft niet iedereen dit te vinden. Ik weet dat een hoop mensen het leuk vinden om mee te doen aan dit soort spellen. Als je zin hebt kan je mee doen. Vind je het niks, dan hoef je ook niks te doen
pi_70732647
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:17 schreef SimonBalk het volgende:

[..]

Jij vind dit misschien spam maar dan hoeft niet iedereen dit te vinden. Ik weet dat een hoop mensen het leuk vinden om mee te doen aan dit soort spellen. Als je zin hebt kan je mee doen. Vind je het niks, dan hoef je ook niks te doen
Okee, dan doe ik niks.
pi_70738993
Ik speel altijd mee bij de VI, maar die kosten komen me zo langzamerhand echt de neus uit. Echter vind ik die opties van elke week je team aanpassen etc. wel geweldig. Wat kan je allemaal bij die Gratisvoetbalmanager doen ?? Is dat 1x een team maken waarmee je de rest van het seizoen moet spelen of heeft deze meer opties ??

Anyway, zal me wel even inschrijven in die subleague, het is tenslotte toch gratis

>> O, lees net je bericht goed en zie dat je inderdaad elke week je team kan aanpassen. Dus nu doe ik zeker mee !!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:41:42 #6
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_70739567
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:27 schreef the_Denman het volgende:
Ik speel altijd mee bij de VI, maar die kosten komen me zo langzamerhand echt de neus uit. Echter vind ik die opties van elke week je team aanpassen etc. wel geweldig. Wat kan je allemaal bij die Gratisvoetbalmanager doen ?? Is dat 1x een team maken waarmee je de rest van het seizoen moet spelen of heeft deze meer opties ??

Anyway, zal me wel even inschrijven in die subleague, het is tenslotte toch gratis

>> O, lees net je bericht goed en zie dat je inderdaad elke week je team kan aanpassen. Dus nu doe ik zeker mee !!
Oh,.. dus je bent nieuw en onbekend met deze voetbalmanager? Helpen jullie elkaar ofzo
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef the_Denman het volgende:
Had het al ergens anders geplaatst, maar speel dit jaar ook weer mee met de gratisvoetbalmanager. Vormgeving ziet er dit jaar ook leuk uit, en de werking is voor zover ik het nu kan zien flink verbeterd, en is gratis ... dus misschien tot daar.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')