abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60840246
Het is weer zover. Inschrijving voor Competitie Manager 2008-2009 is begonnen . Even een klein stukje van de site:

Doel van het spel

Bij Competitie Manager 2008-2009 draait alles om het managen van je eigen voetbalteam. Na inschrijving voor het spel heb je als manager de mogelijkheid wekelijks een team samen te stellen. Bepaal je tactiek en kies uit alle spelers uit de Eredivisie. Jouw spelers scoren punten aan de hand van hun prestaties in de wedstrijden uit de Nederlandse Eredivisie. Hoe beter de door jouw geselecteerde spelers presteren met hun club hoe meer punten jij als manager scoort.

Kortom: stel wekelijks je ideale elftal samen, verzamel zoveel mogelijk punten en win fantastische prijzen! Nodig ook jouw vrienden, familie en collega's uit en strijd tegen elkaar in jullie eigen subleague!

Meer info is hierrr te vinden.

Prijzen

Dit jaar introduceren we iets geheel nieuws! We gaan de absolute topmanagers belonen met een topprijzen; en niet zo maar wat prijzen. De uiteindelijke Top 10 van het algemeen klassement strijdt om minimaal ¤10.000 CASH aan prijzengeld!

Het te winnen prijzengeld van minimaal ¤10.000 wordt op basis van het uiteindelijke behaalde puntenaantal verdeeld over de nummer 1 tot 10. Let op: hoe hoger het aantal deelnemers*, des te hoger het totaal aan geldprijzen! Met elke 1000 deelnemers* wordt het totaal verhoogd met ¤2.500, dus nodig al je vrienden uit en strijd om die topprijzen! Daarnaast zal elke periode de Top 3 van na de laatste wedstrijdronde van de betreffende periode een periodeprijs winnen.

Houd deze pagina goed in de gaten voor meer informatie omtrent de periode prijzen het te winnen prijzengeld!

* Dit heeft alleen betrekking over het totaal actieve deelnemers.

Meedoen kost ¤10,-. Is er wat animo voor een subleague?

P.S: Kon in de zoekfunctie geen topic hierover vinden, zelfs niet van het laatste jaar, hoop dat het wel in VBL hoort...
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:01:26 #2
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60919867
wel een mooie prijs

ik twijfel of ik meedoe..
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:02:41 #3
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60919911
Okay dus bij elke 1000 deelnemers wordt het totale prijzengeld verhoogd met 2.500
Ik weet genoeg
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:11:10 #4
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60920129
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
Okay dus bij elke 1000 deelnemers wordt het totale prijzengeld verhoogd met 2.500
Ik weet genoeg
wel al minimaal 10.000 prijzengeld he
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:39:31 #5
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60920913
Dat is bij 1.000 deelnemers al binnen.
Dus vanaf 1.000 man maken ze per persoon 7.50 winst
Maar goed, ik vind persoonlijk 10,- inleg met een zo kleine winkans wat veel.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60939263
Volgens mij doen er jaarlijks 20.000 a 30.000 mensen aan mee.. Dus 2 a 300.000 vangen ze al met dit spel .
pi_60944459
Op gratisvoetbalmanager.com staat ook een manager die erg veel op deze lijkt alleen hoef je er niets voor te betalen. Aangezien de afgelopen jaren sportdreams altijd een paar keer grote fouten maakt in het seizoen heb ik vanaf vorig jaar ook met deze manager mee gedaan. Daar ging het allemaal veel beter. Er doen alleen veel minder mensen mee. De inschrijving is net geopend, dus het aantal is nog erg laag.

Aangezien daar niemand hoeft te betalen kunnen we allemaal mee doen. Het lijkt me leuker om dan daar een subleague aan te maken.
pi_60947227
Had het al ergens anders geplaatst, maar speel dit jaar ook weer mee met de gratisvoetbalmanager. Vormgeving ziet er dit jaar ook leuk uit, en de werking is voor zover ik het nu kan zien flink verbeterd, en is gratis ... dus misschien tot daar.
pi_61002637
Niet veel reacties meer helaas. Dacht altijd dat de fok voetbal manager wel veel gebruikt werd en dat er nu veel mensen zouden zijn die zoeken naar een alternatief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')