Eind van de maand gaat de Eredivisie weer van start en ik vind het altijd leuk om mee te doen met een online manager. Na jaren van elende bij vi/sportdreams vanwege de vele fouten die door hun gemaakt werden ben ik overgestapt op de
http://GratisVoetbalManager.com en dat bevalt prima. Het kost niets en vorig jaar hebben ze maar één keer een correctie uitgevoerd. Daarna is het spel zonder fouten verlopen.
Het is een uitgebreide manager. Je kan elke week een nieuw team samenstellen binnen je budget en elke week is er een nieuwe quizvraag voor extra punten. Verder kan je bij je profiel 4 vragen (wie wordt er topscorder, winterkampioen, landskampioen en wie degradeert er direct) invullen waarmee je aan het eind van het seizoen nog eens 20 punten extra per goed antwoord kan verdienen. De eerste 5 ronden zijn oefen ronden omdat de transfer periode dan nog niet voorbij is. De eerste echte ronde is begint pas op 12 september dus voldoende tijd om nog mee te kunnen doen lijkt me.
Om het extra leuk te maken heb ik een Fok! subleague aangemaakt:
Loginnaam: fok!
Wachtwoord: binnen!
Ik hoop dat er een hoop Fok!kers mee willen doen zodat het lekker spannend wordt in de subleague.
Dus de grote vraag is: Wie doet er mee?